hehe ik ben bezeten klusmier, bezeten zeg ik je !!!
welnee kerel.............bescheten, dat misschien nog wel!

J/K
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hehe ik ben bezeten klusmier, bezeten zeg ik je !!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
voor de atheïsten onder ons...
geloven jullie nu?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
voor de atheïsten onder ons...
geloven jullie nu?
Nu begin ik toch overtuigd te raken hoor 
wat vonden de joden van jezus in het jaar 27 ?[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
George Carlin
George Denis Patrick Carlin (New York City, 12 mei 1937) is een Amerikaanse stand-up komiek, acteur en auteur.
zegt genoeg, dunkt me.......
![]()
Jammer dat zijn karma power net geen 60 was,
Leeftijd: 23
Karma Power: 59
moest je deze post nou echt voor dit topic bewaren, of is het toeval?
![]()

Ik geloof in het lot.. ik geloof dat er zekers iets zou kunnen zijn maar geloof niet in kerken en hun regeltjes en hypocriete wetten...
Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..
Ik voel het, ik praat met hem en voel dat hij bij mij is.
Hoe weet je dat het god is? Lijkt me een veilige aanname om te stellen dat het satan is die je voelt en hoort.
Begrijp me goed, ik hoor geen stemmen in mijn hoofd. No Spang.
Want dát is het verschil tussen God en satan. Satan komt ongevraagd in jouw hoofd en probeert jouw leven naar de t*fus te helpen. God komt alleen in jouw via zijn zoon, Jezus, áls jij je opensteld voor Hem. Ik heb mij vorig jaar opengesteld voor Hem en hij heeft mijn hart vervult. En ik zal je één ding vertellen, ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld.
PROVE THIS!!
God bestaat wel jongens.
Of je hier nu stoer loopt te roepen dat je alleen in jezelf gelooft, of je komt met aardse onderzoekjes om zijn bestaan te ontkennen. Hij houd toch wel van jou.
Smile, Jesus loves you!

Begrijp me goed, ik hoor geen stemmen in mijn hoofd. No Spang.
Want dát is het verschil tussen God en satan. Satan komt ongevraagd in jouw hoofd en probeert jouw leven naar de t*fus te helpen. God komt alleen in jouw via zijn zoon, Jezus, áls jij je opensteld voor Hem. Ik heb mij vorig jaar opengesteld voor Hem en hij heeft mijn hart vervult. En ik zal je één ding vertellen, ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld.
PROVE THIS!!
Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..