Fitness Seller

Wie gelooft er hier?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor de atheïsten onder ons...
geloven jullie nu?

[Link niet meer beschikbaar]
zo DENKEN christenen......wie deelt hun mening?
;)

Ze denken aan gele kikkers ?

Tsjah, verbaast me niet, gelovigen waren altijd wazig...

200px-Carlin.jpg
George Carlin

George Denis Patrick Carlin (New York City, 12 mei 1937) is een Amerikaanse stand-up komiek, acteur en auteur.

zegt genoeg, dunkt me.......
:roflol:
wat vonden de joden van jezus in het jaar 27 ?

God bestaat wel jongens.

Of je hier nu stoer loopt te roepen dat je alleen in jezelf gelooft, of je komt met aardse onderzoekjes om zijn bestaan te ontkennen. Hij houd toch wel van jou.

Smile, Jesus loves you!

Ik geloof in het lot.. ik geloof dat er zekers iets zou kunnen zijn maar geloof niet in kerken en hun regeltjes en hypocriete wetten...

Wat is de reden dat je gelooft dat er iets zou kunnen zijn?

Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..

Dat is een beetje een domme aanname imo, als deze gemaakt zou worden. Alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet; dat is zeggen dat bijv. de zwaartekracht niet bestaat. Daarnaast het feit dat het bewijzen van god totaal buiten de wetenschap ligt. (hetgeen imo er wel weer voor zorgt dat (denken over) god ook direct een volledig zinloos iets is geworden)
Het is imo heel wat arroganter om te denken dat een dergelijk ongefundeerde stellingname beter is dan de houding die in de wetenschappelijke methode wordt aangenomen. Een redenatie daarbuiten heeft nul zeggingskracht. Afgezien van het pappen-en-nathouden.

Mensen die zichzelf te intilligent vinden :roflol:

Ik denk dat je jezelf heel wat intelligenter moet achten om iets zinnigs over god (of het 'iets') te zeggen. Je dient dan de regels der logica op zeer consistente wijze met voeten te treden imo.

Hoe weet je dat het god is? Lijkt me een veilige aanname om te stellen dat het satan is die je voelt en hoort.

Begrijp me goed, ik hoor geen stemmen in mijn hoofd. No Spang.
Want dát is het verschil tussen God en satan. Satan komt ongevraagd in jouw hoofd en probeert jouw leven naar de t*fus te helpen. God komt alleen in jouw via zijn zoon, Jezus, áls jij je opensteld voor Hem. Ik heb mij vorig jaar opengesteld voor Hem en hij heeft mijn hart vervult. En ik zal je één ding vertellen, ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld.
PROVE THIS!!

Want dát is het verschil tussen God en satan. Satan komt ongevraagd in jouw hoofd en probeert jouw leven naar de t*fus te helpen. God komt alleen in jouw via zijn zoon, Jezus, áls jij je opensteld voor Hem. Ik heb mij vorig jaar opengesteld voor Hem en hij heeft mijn hart vervult. En ik zal je één ding vertellen, ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld.
PROVE THIS!!

O RLY?

k heb ook zo'n stemmetje, die zegt bij alles: DOEN DOEN DOEN, DAS LACHUUUHHHHHH

that means trouble:D

God bestaat wel jongens.

Of je hier nu stoer loopt te roepen dat je alleen in jezelf gelooft, of je komt met aardse onderzoekjes om zijn bestaan te ontkennen. Hij houd toch wel van jou.

Smile, Jesus loves you!

Als Jezus van me houdt, waarom stuurt ie me dan naar hel.:(

PROVE THIS!!

Ah, makkelijk, zoiets heet 'retardation'.

Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..

Wat je zegt klopt niet, wat wilt zeggen dat je niet genoeg geïnformeerd hebt. Waarom zoek je die vragen niet op ipv direct een stelling te nemen zoals bovenstaande ?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven