Fitness Seller

Wie gelooft er hier?

ik geloof maar in 1 god,en dat ben ik zelf.
mijn lichaam is mijn tempel.

geallieerden
Militaire doden:
Meer dan 14.000.000
Burgerdoden
axis
Meer dan 36.000.000 Militaire doden:
Meer dan 8.000.000
Burgerdoden
Meer dan 4.000.000 komt op een somma van:62.000.000 x het 6de gebod (gij zult niet doden) overtreden.
mijn reet dat hitler een christen was

buckle.jpg

Haha,

dit is een goeie,

iedereen die zou geloven afdoen als 'dom' (want niet intelligent)

Zo'n uitspraak is het type voorbeeld van een uitspraak die meer over jouw intelligentie zegt dan over de intelligentie van gelovigen.

Ok.

En nu een argument waarom je juist als je slim bent wél in een letterlijke god zou moeten geloven. Ik ben dan met name benieuwd hoe je de keuze rationeel moet maken tussen Allah, God, Zeus of een van de vele andere beschreven goden. Waarom moet je je leven inrichten op een manier die volgens andere geloven niet de juiste is? Prima als je in een hogere macht gelooft, maar het slaat nergens op om te pretenderen dat jouw geloof het ware geloof is, als er zoveel andere geloven zijn die net zomin kunnen bewijzen de waarheid te vertegenwoordigen.

ben jij serieus van mening dat hitler een christen was?

Hitler werd zelfs vereerd als god. Een demagoog als alle anderen, god, allah, Mao, Stalin. Ook al was Hitler niet christelijk (het was iig geen atheïst), dan moet het een ****ing harde les zijn voor allen die geloven in vergelijkbare ideologiën;

christenen, joden, islamieten etc.

Think straight. Lose your faith.

Religie kent z'n mooie kanten. Daar kan ik ondertussen niet omheen. Helaas zijn die gehuld in nevelen van kinderlijke goedmakertjes als een hemel en een hel. Onaanvaardbaar imo.
Het biedt mensen een hapklaar antwoord op basale vragen. Vergelijk het met het zelf moeten ontdekken hoe een goede quiche te maken, of het snel naar de Mac hollen voor een hamburger van een euro. Doe wat je wil. Maar ga het niet voor haute cuisine verkopen.

Ik geloof in het lot.. ik geloof dat er zekers iets zou kunnen zijn maar geloof niet in kerken en hun regeltjes en hypocriete wetten...

Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..

Verder houd ik me niet met geloof bezig en ga alléén naar de kerk op trouwerijen en begrafenissen...

Mensen die zichzelf te intilligent vinden :roflol:

darwin

zien is geloven imo.dus dat gaat god me vast wel vergeven dan.

waarom als een kudde dier achter een stel gereformeerde schapen aanlopen een kerk in??
is dat er voor nodig om een gelovige te zijn?

er zal wel iets zijn,ik heb er geen letterlijk bewijs van gezien tot aan nu toe klusmier

zien is geloven imo.dus dat gaat god me vast wel vergeven dan.

waarom als een kudde dier achter een stel gereformeerde schapen aanlopen een kerk in??
is dat er voor nodig om een gelovige te zijn?

ik loop ook niet zomaar elke willekeurige kerk in om te geloven, ik heb al heel wat kerken versleten totdat ik bij een kerk kwam waar ik me thuis voelde!
het is voor mij ook een groei-proces, hoe meer je van God's Woord gaat begrijpen, hoe enthousiaster ik word om dat Woord ook te delen met anderen................en geloof me: Jehova's Getuigen zijn bij mij duidelijk aan het verkeerde adres!
:)

ik geloof echt wel dat er iets is,ben zelfs gedoopt vroeger en christelijk opgevoed.
maar als je ziet wat voor ellende er op de wereld is zet je toch je vraagtekens er wel eens bij

edit:en jehova's moet ik ook niet veel van hebben :)

Ik geloof in het lot.. ik geloof dat er zekers iets zou kunnen zijn maar geloof niet in kerken en hun regeltjes en hypocriete wetten...

Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..

Verder houd ik me niet met geloof bezig en ga alléén naar de kerk op trouwerijen en begrafenissen...

Mensen die zichzelf te intilligent vinden :roflol:

ik vind het eerder arrogant om als mens te denken dat net onze cluster atomen waar wij de naam ik of ons op plakken, een bevoorrechte plaats zou in nemen in het universum en dat we een of ander alles overstijgend "doel" of "zin" zouden bezitten (IMO ook nog eens een menselijke uitvinding).

ik vind het eerder arrogant om als mens te denken dat net onze cluster atomen waar wij de naam ik of ons op plakken, een bevoorrechte plaats zou in nemen in het universum en dat we een of ander alles overstijgend "doel" of "zin" zouden bezitten (IMO ook nog eens een menselijke uitvinding).
,

Leeftijd: 23
Karma Power: 59

moest je deze post nou echt voor dit topic bewaren, of is het toeval?
:roflol:

hehe ik ben bezeten klusmier, bezeten zeg ik je !!!

Terug
Naar boven