- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geallieerden
Militaire doden:
Meer dan 14.000.000
Burgerdoden
axis
Meer dan 36.000.000 Militaire doden:
Meer dan 8.000.000
Burgerdoden
Meer dan 4.000.000 komt op een somma van:62.000.000 x het 6de gebod (gij zult niet doden) overtreden.
mijn reet dat hitler een christen was
Haha,
dit is een goeie,
iedereen die zou geloven afdoen als 'dom' (want niet intelligent)
Zo'n uitspraak is het type voorbeeld van een uitspraak die meer over jouw intelligentie zegt dan over de intelligentie van gelovigen.
ben jij serieus van mening dat hitler een christen was?

ik geloof maar in 1 god,en dat ben ik zelf.
mijn lichaam is mijn tempel.
zien is geloven imo.dus dat gaat god me vast wel vergeven dan.
waarom als een kudde dier achter een stel gereformeerde schapen aanlopen een kerk in??
is dat er voor nodig om een gelovige te zijn?

er zal wel iets zijn,ik heb er geen letterlijk bewijs van gezien tot aan nu toe klusmier
kijk hier maar eens naar:
Gregory La Cruz
ik ken de man persoonlijk, en is voor mij een goede inspiratie!
![]()
radicale verandering van waar hij is weggekomen,dat wel.
Dit is wat ik er ongeveer over denk:
YouTube - George Carlin - Religion is bullshit.

Ik geloof in het lot.. ik geloof dat er zekers iets zou kunnen zijn maar geloof niet in kerken en hun regeltjes en hypocriete wetten...
Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..
Verder houd ik me niet met geloof bezig en ga alléén naar de kerk op trouwerijen en begrafenissen...
Mensen die zichzelf te intilligent vinden![]()
,ik vind het eerder arrogant om als mens te denken dat net onze cluster atomen waar wij de naam ik of ons op plakken, een bevoorrechte plaats zou in nemen in het universum en dat we een of ander alles overstijgend "doel" of "zin" zouden bezitten (IMO ook nog eens een menselijke uitvinding).