- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 86kg
Misschien zegt het feit dat ze hem ook erbij halen in serieuze discussie programma's over politiek en religie dan ook genoeg? Hij gebruikt komedie om aan te tonen hoe zielig het allemaal is, maar als je even verder denkt snap je dat hij nergens over liegt, en zijn redenering over geloven in de zon is logischer dan geloven in god.[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
George Carlin
George Denis Patrick Carlin (New York City, 12 mei 1937) is een Amerikaanse stand-up komiek, acteur en auteur.
zegt genoeg, dunkt me.......
![]()
Hij is een kl***zak?Als Jezus van me houdt, waarom stuurt ie me dan naar hel.
ipv dat ie je potefeuille vult, heb je meer aan.Begrijp me goed, ik hoor geen stemmen in mijn hoofd. No Spang.
Want dát is het verschil tussen God en satan. Satan komt ongevraagd in jouw hoofd en probeert jouw leven naar de t*fus te helpen. God komt alleen in jouw via zijn zoon, Jezus, áls jij je opensteld voor Hem. Ik heb mij vorig jaar opengesteld voor Hem en hij heeft mijn hart vervult. En ik zal je één ding vertellen, ik heb mij nog nooit zo gelukkig gevoeld.
PROVE THIS!!
Wat niet te verklaren is door de wetenschap moet nog verklaard worden door de wetenschap.Mensen denken dat ze heel erg intelligent zijn en alles kunnen vatten.. alles wat niet te verklaren is door de wetenschap bestaat niet.. dat is dan weer de misplaatste arrochantie van de mensheid..

Weet je met de maatstaven van het christendom kan bewijzen dat onzichtbare roze vliegende olifanten bestaan?

idd