XXL Nutrition

Wie is natty/natuurlijk?

Snap best dat mensen gedemotiveerd raken, het enige wat je ziet op internet zijn roid fysieks. Mocht je zoiets willen bereiken en je bent geen genetic freak dan moet al snel de spuit er in.
En dan nog heb je de kans zoals veel ecto's dat zelfs dat geen zoden aan de dijk zet.

Ook Seid heeft tientallen foto's waarop duidelijk gyno te zien is. Ik geloof dan weer wel dat hij niet zo vaak aan de aas hoeft te zitten, goeie genen die knul

Als je natty advies en motivatie wilt kan je beste naar Chris Jones kijken op youtube. Zijn kanaal heeft PhhysiquesOfGreatness. Veel informatie en advies en zijn fysiek is waar je ongeveer aan moet denken wat natty haalbaar is.

Hieronder de link naar zijn kanaal.

http://www.youtube.com/user/PhysiquesOfGreatness

Chris Jones natty?

chris jones heeft gruwelijke genetics en ook gebruikt

allebei zelf toegegeven

Sorry man chris jones is niet natty XD

Onder het motto van; als je een week niet gebruikt ben je natty

Chris Jones ook, maar geef m wel gelijk. Toegeven van aas gebruik zal bij hem geen geld in het laatje brengen

Blacka genetics jonguh

Moeilijk te zien zo als z'n lichaam ondergescheten is met die tattoo's. Vind 't wel grappig dat mensen pas inzicht krijgen over wie natty is en wie niet als ze zelf een keer hebben gebruikt.

Voor zover ik weet is Chris Jones gewoon Natty. Ik geloof dat zijn fysiek ook heel goed haalbaar is zonder juice. Maar naast dat wordt ik net zo gemotiveerd van motivatie filmpjes met de welbekende "juice beesten". Intensity = Intensity

Voor zover ik weet is Chris Jones gewoon Natty. Ik geloof dat zijn fysiek ook heel goed haalbaar is zonder juice. Maar naast dat wordt ik net zo gemotiveerd van motivatie filmpjes met de welbekende "juice beesten". Intensity = Intensity

85 kilo shredded at 1.73 natty haalbaar?

85 kilo shredded at 1.73 natty haalbaar?

Makkelijk, ik ben 1.74 en 80 kg en heb een redelijk laag vetpercentage. Drink elk weekend alcohol en eet niet bijster goed ofzo. Dus met goede voeding en geen alcohol moet dat makkelijk haalbaar zijn met die lengte, zeker met zijn kennis als personal trainer.

Makkelijk, ik ben 1.74 en 80 kg en heb een redelijk laag vetpercentage. Drink elk weekend alcohol en eet niet bijster goed ofzo. Dus met goede voeding en geen alcohol moet dat makkelijk haalbaar zijn met die lengte, zeker met zijn kennis als personal trainer.

1.74 80 en 'redelijk laag vetpercentage' is nogal een verschil met 1.73 85 shredded

'makkelijk' ook echt :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven