Fitness Seller

Wilders met de Koranrevolutie

Zit niet meer vers in het geheugen maar met een 2/3e meerderheid in de staten generaal kan een wijziging toch gewoon worden doorgevoerd...!?

Dat is inderdaad mogelijk maar een wijziging vind meestal plaats om grondrechten te ontlenen en dus niet om bepaalde grondrechten te laten verdwijnen. Vrijheden weghalen in een vrij land komt een beetje vreemd over bij een partij die volgens de naam zich inzet voor de vrijheid.

1) In context plaatsen betekent inzien dat het boek is opgetekend in een andere tijd dan nu. Alleen literalisten zullen iedere letter van een geschrift ook zo lezen als toen het opgetekend werd.

Net zoals bij de bijbel is er ook van de koran een interpretatie. Wat ook gelijk de zwakte weergeeft van die geschriften, een ieder kan er naar goeddunken uithalen wat hij wil en zich daarna beroepen op de geschriften die hij gelezen heeft.

De bijbel is net zo goed honderden jaren misbruikt om geweld toe te passen en momenteel passen helaas duistere figuren de koran weer toe om als instrument te dienen voor hun duistere ideeen. Maar met 1,4 miljard moslims kan je jezelf afvragen waarom er dan niet 1,4 miljard bloeddorstige moordenaars rondlopen als ze de Koran niet kunnen interpreteren maar letterlijk zouden nemen.

1. Vind je dan niet dat dat erg moeilijk zal verlopen ? Effe 1000+ jaar terugdenken en alles in die tijd plaatsen. Als ze toen oneens waren met elkaar, dan vermoordden ze elkaar. Vandaag de dag...is er niet zoveel veranderd.

Waarom geen 1,4 miljard bloeddorstige moslims ? Omdat een groot deel niet kan lezen, de koran niet heeft gelezen, slechte moslims zijn ?
Verder omdat ze over het algemeen ook erg zwak zijn. (verdeeldheid in groepen, arme landen met zwakke leger etc).

idd, en het ergste is dat hij wordt beveiligd met onze belasting geld.

die man verdient geen beveiliging. en als hij toch zulke praatjes heeft over andere partijen(laf etc)) dan moet hij is zonder beveiliging rondlopen.
hij doet alsof hij alles durft, maar zit elke week in een andere huis, en met tig aantal beveiligingen. die p*ssy.

hij moet het lekker zelf uitzoeken, beveiliging verdient hij zeker niet!

Het ergste is eerder dat ie beveiliging nodig heeft.

Ja maar je doet nu precies wat Geert wilders wilt
Erover praten, en discussieren, en debatteren zodat hij meer aandacht krijgt
Gun hem, en zijn volgelingen dat niet man, die excuus voor een geblondeerde papz*k is het niet waard man

Ben het met je eens, maar om hem een geblondeerde papz*k te noemen is ook weer over-done !
Jij vindt het ook niet leuk als ze jou een jurkdragende tijdbom noemen !!!
Beetje respect mag wel,..juist diegene die je niet mag.
Aardig doen tegen "vrienden" gelijkgezinde gaat vanzelf....toch?

Echt niet allemaal. Moet ik de koran erbij pakken en alle shit hier zetten ? Ontken niet dat er zeer foute citaten zitten. Dat de site van ex-moslims niet de best bron is, tot daar aan toe, maar je moet nu ook weer niet ontkennen dat bepaalde citaten gewoon 'fout' zijn.

* herhaal

wat voor jouw fout is, hoeft voor een andere, zoals ik, niet fout te zijn he?:)
en ja pak de Koran er bij, en schrijf de verzen waar staat dat je ongelovigen etc mag slachten is op hier op het forum. ben benieuwd..
volgens mij heb jij gelezen wat je wou lezen, en de verzen er voor of erachter gewoon weggelaten..

Je weet wat ik met 'fout' bedoel toch ? Je moet dan wel behoorlijk ziek in je kop zijn moest je het niet 'fout' vinden. Anyways, verzen zet ik er zeker hier op, dat zal niet moeilijk zijn. Op elke blz staat er iets wel geweldadigs. In die tijdsgeest plaatsen ga je dan mss nog zeggen, maar niet iedereen kan dat. Integendeel, denk zelf een zeer selecte groep.

hallo, niet zo dromen jij:)

denk je nou echt dat 1.4 miljards bloedorstige moslims klaar staan om te aanvallen maar een te zwakke leger hebben?

verdeeldheid en arm hebben ze te danken aan landen die graag de grondstoffen willen bezitten.. en zwakke leger,hmm ben benieuwd over welke leger jij het dan hebt..

Ik ben er vrij zeker van dat er heel wat moslims zijn die de westerse wereld haten, maar dat is dan deels de schuld van de westen zelf (steun aan israel etc)

Juist ja, er is geen leger. Ze hebben totaal geen machtstatus, itt Amerika, China, Rusland, Europa.

grappig:rolleyes:
religie verzwakt, als je er als gemeenschap tegen verzet? geloof je het zelf?
overheidsgebouwen neutraal? onderdrukking in plaats van vrijheid heb jij dus?

damn dat er zulke mensen bestaan.. wilders en zijn aanhangers zullen de vrije nederland vernietigen..

binnenkort krijgen we ook nog een mes tgegen ons keel als we ons niet 100% hollands gaan gedragen en leven..(history repeating himself???)

Ik denk dat jij een bepaalde beeld over mij hebt dat niet strrokt met de realiteit en dat zal ik dan weer nu rechtzetten. Ik ben een turk, ex-moslim en helemaal geen geert wilders aanhanger. Ik woon in België.

Je moet je niet hollands gedragen van mij of turks uberhaupt, gedraag je naar wat je zelf vindt wat correct is (dat kan hollands zijn of turks :D of een mixje)

dus moslims zijn behoorlijk ziek in hun kop? aangezien ze de verzen accepteren? en niet denken zoals jij?(fout vinden)..

maar goed,,

ik wacht wel op die 'slachtende' verzen..;)

Mijn vader is hier opt moment en die zal afvragen wat ik met de koran doe. Het zal voor vanavond zijn.

grappig:rolleyes:
religie verzwakt, als je er als gemeenschap tegen verzet? geloof je het zelf?
overheidsgebouwen neutraal? onderdrukking in plaats van vrijheid heb jij dus?

damn dat er zulke mensen bestaan.. wilders en zijn aanhangers zullen de vrije nederland vernietigen..

binnenkort krijgen we ook nog een mes tgegen ons keel als we ons niet 100% hollands gaan gedragen en leven..(history repeating himself???)

Dat is wat hij uiteindelijk wil he
Heb ik al opgemerkt dat cyan een ex moslim is?
Wat cyan graag zou willen zien, is dat religie verboden wordt en als je toch beoefent je door een soort anti religie gestappo wordt meegenomen.
Fout is dat moslims dan op dat punt toch wel een beetje krank im kopf zijn, en je nogmaals zoals ik al zei bereid zult moeten zijn te moeten vechten daarvoor
Je zult ervoor bereid moeten zijn om te sterven, maar volgens mij hou jij wel van het leven ofniet? ;)

In mijn visie daarover heb ik het beeld dat er enkel maar een zeer selecte groep mensen overvlijven van zowel de jodendom, islam als christendom. (en andere loser godsdiensten waar niemand een **** om geeft:D). Zie het als sektes. Ze zullen nooit sterk genoeg zijn om sterk aan te vallen.

Geloof wint alleen maar aan kracht als je het gaat verbieden. Dat zien die dwazen alleen maar als bevestiging dat hun 'god' bestaat. Waarom zouden die gemene onderdrukkers anders zo fanatiek zijn? Dat moeten wel dienaren van de duivel zijn. Negeer het gewoon, en laat die mensen lekker in hun achterstandwijken gaarkoken. Ze zullen zich nooit opwerken tot een echt gevaarlijke factor als ze hun tijd in alle rust verdoen aan die onzin.

Diocletianus, de Romeinse keizer, stond bekend om de wreedheid waarmee hij christenen vervolgde, hij overtrof daarin al zijn voorgangers, en wat was het resultaat? Zijn opvolger, Constantijn, was de eerste Christelijke keizer. Met uiteindelijk duizend jaar stilstand tot gevolg, even kort door de bocht.

zelda,
je noemt moslims dwazen, je generaliseert door te zeggen dat we allemaal in achterstandwijken wonen, en je noemt (onze) religie onzin.
ben benieuwd wat de regels hier zijn, en of hier ook maatregelen worden genomen tegen dit soort uitspraken..

Zonder het opnieuw uiteen te willen zetten, ben ik het in zoverre met hem eens dat religie (die van jou, die van al jou broeders, zo ook President Bush, minister Rouwvoet en diens broeders en ga zo door) irrationeel is doordat het fundament is weggeslagen door de voortschrijdende wetenschap. Dus is het plausibel om gelovigen als dwaas te beoordelen, echter alleen met strekking tot hun geloof en daaruitvolgende acties.
Of religie 'zin' geeft of inderdaad 'onzinnig' is, lijkt me een waardeoordeel dat iedereen maar zelf moet bepalen. Persoonlijk vind ik het ook onzinnig aangezien religies veelal normatief van karakter zijn, waardoor je jezelf beperkt zonder daar zelf een kritische gedachten aan te wijden.
Voor zover er sprake is van een achterstandswijk in Nederland, zul je deze aantreffen in grote steden en voila daar treft met verhoudingsgewijs bijzonder veel allochtonen. Of check gewoon CBS voor de sociaal-economische statistieken. Dus die uitspraak is misschien niet politiek- maar wel feitelijk correct.

Ik moet toegeven je discussieert welhaast bewonderenswaardig ingetogen, dit heb ik wel eens anders gezien, maar nu siert het je ook niet om direct het slachtoffersrol te kiezen. Tenzij er nog ergens sluimerende martelaarsambities aanwezig zijn (kidding) ;)

Terug
Naar boven