- Waardering
- 3.881
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Vandaag de start van een nieuw schema. Voor het eerst in mijn trainingscarrière van meer dan 15 jaar ga ik met een coach werken en het opstellen van mijn schema's dus uit handen geven. Voelt beetje onwennig 😄
De eerste 6 weken zijn wat basis en volume opbouwen zie ik. Hele hoop oefeningen in mijn schema die ik zelf niet zo snel zou kiezen, of die ik zelfs nog nooit gedaan heb.
Heel benieuwd wat het resultaat zal zijn.
Het is voor mij een manier om eens uit mijn gewoonlijke stijl van trainen te komen, en om mezelf te pushen om minder oefeningen/sets te skippen, gezien ik nu aan iemand 'verantwoording' moet afleggen.
Ik kan er ook maar wat van opsteken voor de coaching die ik zelf geef. Kijken hoe iemand anders het aanpakt.
Anyway, let's go 🦖
Press
6 x 20kg
6 x 60kg
6 x 65kg
6 x 70kg
6 x 75kg
6 x 80kg (Relatief zwaar, om 80kg te zijn. Het is het begin van een volume blok, dus geen riem, geen elbow sleeves,.. wel wrist wraps, en mijn knee sleeves alvast aangedaan voor de viking press straks)
Z-press
10 x 20kg
10 x 40kg (Nieuw voor mij. Nog geen idee wat ik hierop moet kunnen, laat staan voor 10tjes 😄)
10 x 50kg PR
8 x 60kg (10 reps maar de laatste 2 kwamen niet in lockout dus ga ik niet meetellen 😄) PR
Viking press
12 x 80kg (Gewicht is best ok maar de verzuring begon nu wel op te steken) PR
12 x 80kg
12 x 80kg (Awtch. Goed dat ik bij dit gewicht bleef 😄)
Pendlay row
8 x 60kg (Bredere grip en trage uitvoering. Heb het gewicht dan maar een pak verlaagd tegenover wat ik normaal doe. Was al goed zo 😄)
8 x 60kg
8 x 70kg
8 x 80kg (Laatste cm begon moeilijk te worden)
Pull up
10 x (Met blauwe band. "Trage" eccentrische. Vooral grip die het moeilijk kreeg 😅)
10 x (Blauwe band)
6 x (Ok hier toch wel de rug die opgaf)
Good train. Benieuwd naar de rest
De eerste 6 weken zijn wat basis en volume opbouwen zie ik. Hele hoop oefeningen in mijn schema die ik zelf niet zo snel zou kiezen, of die ik zelfs nog nooit gedaan heb.
Heel benieuwd wat het resultaat zal zijn.
Het is voor mij een manier om eens uit mijn gewoonlijke stijl van trainen te komen, en om mezelf te pushen om minder oefeningen/sets te skippen, gezien ik nu aan iemand 'verantwoording' moet afleggen.
Ik kan er ook maar wat van opsteken voor de coaching die ik zelf geef. Kijken hoe iemand anders het aanpakt.
Anyway, let's go 🦖
Press
6 x 20kg
6 x 60kg
6 x 65kg
6 x 70kg
6 x 75kg
6 x 80kg (Relatief zwaar, om 80kg te zijn. Het is het begin van een volume blok, dus geen riem, geen elbow sleeves,.. wel wrist wraps, en mijn knee sleeves alvast aangedaan voor de viking press straks)
Z-press
10 x 20kg
10 x 40kg (Nieuw voor mij. Nog geen idee wat ik hierop moet kunnen, laat staan voor 10tjes 😄)
10 x 50kg PR
8 x 60kg (10 reps maar de laatste 2 kwamen niet in lockout dus ga ik niet meetellen 😄) PR
Viking press
12 x 80kg (Gewicht is best ok maar de verzuring begon nu wel op te steken) PR
12 x 80kg
12 x 80kg (Awtch. Goed dat ik bij dit gewicht bleef 😄)
Pendlay row
8 x 60kg (Bredere grip en trage uitvoering. Heb het gewicht dan maar een pak verlaagd tegenover wat ik normaal doe. Was al goed zo 😄)
8 x 60kg
8 x 70kg
8 x 80kg (Laatste cm begon moeilijk te worden)
Pull up
10 x (Met blauwe band. "Trage" eccentrische. Vooral grip die het moeilijk kreeg 😅)
10 x (Blauwe band)
6 x (Ok hier toch wel de rug die opgaf)
Good train. Benieuwd naar de rest