Fitness Seller

Woopy returns

Bodyweight
94.5kg (Toch eindelijk in de goeie richting. Zit ik mezelf toch niet al een paar weken voor niets vol te stampen 😅)

Axle squat
5 x 70kg
5 x 110kg
5 x 135kg
5 x 155kg
5 x 175kg (Nog wel ok. Denk misschien 2 reps over. Good!) PR

Front Squat

2 x 110kg
2 x 130kg (Begint stilaan beetje donker te worden in het kleine ruimtetje met afgesloten verlichting 😄)
2 x 140kg (Vlot nog)
3 x 150kg (Ging vlot, dus repje extra gedaan om mijn 3RM met 5kg te verbeteren 😁) PR
2 x 160kg (Hopla 😄 3 reps of een poging op 170kg waren mogelijk ook wel gelukt. Front squat gaat super!) PR

Geen stiff leg deadlifts meer. Onderrug even rust gunnen. Good train!

IMG_20221005_171650.jpg
Mooie ruim oppervlak voor een homegym!

• Topic Starter Topic Starter
Late training. De werkmannen waren nog aan het opruimen en ik kon niet beginnen zonder in de weg te lopen

Strict log press
5 x 47kg
3 x 67kg
3 x 84.5kg
3 x 94.5kg (Begint nu toch al beetje zwaar te worden precies) PR
3 x 94.5kg (De voorgaande weken, en voorgaande set, deed ik telkens een "lazy clean". Eigenlijk gewoon cleanen zonder eerst te lappen. Dat lukte deze set niet meer. Twee keer geprobeerd. Ook niet zo veel explosiviteit vandaag. Presses waren wel goed)
6 x 94.5kg (Merk wel dat ik mijn evenwicht een beetje verlies als ik bij de laatste rep mijn kop naar voor steek. Kan komen door de schuine ondergrond. Volgende keer zal in de zaal zijn! Dit was terug met lazy clean, maar denk dat ik daar volgende keer toch niet moet op hopen :)) PR

Korte training. Tijd voor frietjes!

Eerste training in de nieuwe zaal 😁
Logs en bench staan er al. De rest volgt de komende dagen en weken. Dingen als deadliften mag ik nog even niet doen hier.

Log press
3 x 76kg
3 x 88.5kg
3 x 98.5kg (Ik moet precies een beetje wennen aan de vlakke waterpas vloer 😂 Gewicht voelt nog easy)
1 x 108.5kg (Eeeeaaaasyyyyy)
3 x 118.5kg (Ok deze was wel heavy!)
2 x 118.5kg (Twee best vlotte reps en dan ineens een fail. Meteen weer gecleaned, maar beetje te gassed om te kunnen pressen. Vreemd..)
0 x 118.5kg (Nope, gedaan. Vrij hoog gepresst maar teveel naar achter en evenwicht kwijt)

Ik wist dat het moeilijk ging zijn, maar toch wat teleurgesteld. Ik ga eens moeten kijken wat ik volgende week nog doe. Er stond 2x2x123,5kg gepland, maar dat zal mss wat overmoedig zijn. Mss wat reps met 116kg, de week erna nog eens een single met 118,5kg, en de week erna is wedstrijd. Die 130kg zal moeilijk worden..

Bench press
6 x 70kg
6 x 115kg (Mijn bench staat op een tapijt. Voeten staan erg stevig 😁)
6 x 115kg
6 x 115kg
12 x 115kg (Nieuwe 12RM komende van 110kg. Fijn :)) PR

Jammer van de log. We zien wel hoe het verder loopt. Ga er niet wakker van liggen. Ik zit nog steeds op mijn sterkste niveau ooit.

En nu nog wat dingen verhuizen.

Nice pr man! Dat na al die werksets damn

Niet zeveren, die 130kg zit erin en op de wedstrijd komt die eruit.

Bodyweight
94.7kg

Squat
5 x 70kg
3 x 110kg
3 x 145kg
3 x 165kg (Vlot nog)
3 x 185kg (Goeie set. Niet licht, maar had nog over. Had voor de set nog getwijfeld om voor een volume PR te gaan (6 reps), maar denk dat dat nipt niet gelukt zou zijn)

Front Squat
6 x 120kg
6 x 120kg
8 x 120kg (1 rep boven mijn volume PR gegaan. Begint toch zwaar te worden 😄) PR

De rest van de krachten sparen om nu nog wat verhuis te doen.

Supervet!

Mag ik vragen wat dit geintje kost?

Press
10 x 20kg
5 x 60kg (Lijf voelt moe. T'is weer een stevige week aan't worden met na elke training nog een deel gym te verhuizen...)
3 x 80kg (Ik doe mijn presses nu vanop de jerk blocks. Da's een halve front squat bij het "uitpakken" 😅)
5 x 87.5kg (Balans was niet 100% maar ging wel. Even wennen aan de vlakke vloer na maanden op een lichte helling gepressed te hebben 😄)
5 x 87.5kg
5 x 87.5kg (Chill. Volume PR met 7 reps zat er wel in.)

Hierna stonden nog weight for height en zandzak lopen/laden op de planning.

Ik ga met mijn veel te dure throwbag niet in de regen/modder zitten spelen, dus vervangen door "kettlebell" swings.
Zandzakken doen is ook niet nodig. Die vervang ik door gymspullen verplaatsen 😅

Axle block pull (suited)
3 x 120kg (No suit)
3 x 170kg
2 x 220kg (Half suit, knee sleeves. Grip trok het niet)
1 x 260kg (Full suit, figure 8 straps. Weet niet wat het is. Bulk die goed gaat? Pak voelde enorm benauwend, veel meer dan vorige trainingen. Heb het aangedaan, even terug uitgedaan omdat ik geen lucht had, opnieuw aangedaan, en dan gelift)
1 x 280kg (Voelde zwaar maar zag er op film best snel uit. Doordat het suit op zich al een inspanning is, is het moeilijk om op gevoel te schatten)
1 x 300kg (Ok, dit was een MAX 😂 enorm zwaar. Hoop dat ik dit binnen twee weken kan overdoen!) PR

Good train! Bijna wedstrijd!

Nice man!

Veel te veel 😅
De spullen heb ik door de jaren heen verzameld en komen op ongeveer 10.000€. de zaal verbouwen heeft me nog eens een meervoud daarvan gekost 🥲
als je dit tot je beschikking hebt is geld echt maar bijzaak, mooi gedaan, ga je vast heel veel plezier van hebben.

Log press
3 x 76kg
3 x 96kg
3 x 106kg (Wtf? Was al zwaar...)
2 x 116kg (Ook zwaar. Hier maar bij laten. Volgende week nog eens een single (of een paar) met 118,5kg.)

Bench press
6 x 70kg
4 x 110kg
4 x 125kg
4 x 125kg
4 x 125kg
4 x 125kg (Vlot. Geen extra reps. Recovery voor de wedstrijd niet in de weg gaan zitten)

Nog klein beetje gewichten verhuizen. Is bijna klaar!

Bodyweight
94.6kg (De grens van 95kg halen blijkt echt moeilijk 😅)

Squat
5 x 60kg
5 x 100kg
5 x 135kg
5 x 155kg
3 x 175kg
1 x 195kg
1 x 205kg (210kg zat er mss wel in. Zonder SBD sleeves, dus wel tevreden mee)

Hier bij laten. Heb de indruk dat die axle wheel deadlift van dit weekend er nog stevig inzit.

Terug
Naar boven