AndroidHealthClinic

Woopy returns

  • Topic starter Woopy
  • Startdatum
  • Reacties 623
  • Weergaven 40K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Bodyweight
96.5kg

Log press
4 x 76kg
4 x 88.5kg
4 x 98.5kg
4 x 108.5kg (Gaat moeilijk worden precies)
2 x 118.5kg (Leg drive trekt op niks...)
4 x 118.5kg (Oh waaw. Dit had ik niet meer verwacht. Riem een gaatje strakker en nog eens geprobeerd. Drie vlotte reps en nog een vierde grinder. Had graag vandaag eens 128,5kg geprobeerd, maar als ik verstandig ben, doe ik dat niet meer.)

Het vraagt veel zelfbeheersing om het niet toch te proberen 😂

Bench press
6 x 70kg
6 x 120kg
6 x 120kg
6 x 120kg
6 x 120kg (Armen op)


Geen assistance meer. Vorige week was hevig, en t'is alweer bijna wedstrijd.

In theorie zit de 130kg log er wel in!
 
Squat
5 x 60kg (SBD's nog eens aangedaan. Ging relatief vlot)
5 x 100kg (Gek hoeveel steviger de beweging voelt met die sbd's toch)
5 x 130kg
5 x 157.5kg (Ehm, vlotte reps, maar barpad leek alle kanten op te gaan. Eerste rep veel te rechtop en veel te diep. Derde rep dacht ik even dat ik vooruit ging vallen...)
3 x 177.5kg (Beter)
1 x 197.5kg (Vlotte rep)
1 x 207.5kg (Ook goeie rep. Riem gaatje strakker gedaan)
1 x 217.5kg (Zwaar, maar zat nog meer in! Trainings PR. Op wedstrijd al eens 220kg gedaan)

Beetje last van de linker elleboog doordat mijn grip smaller is dan ik zou willen. Mijn rack staat wat smaller door hoe het uitkomt met het platform, en bij mijn normale grip riskeer ik om een vinger te pletten bij het racken...


Bij het afladen van de schijven nog wat last van mijn onderarm. Ook links. Training hierbij laten en straks nog wat massage gunnen. Is nu de moment niet voor blessures.
 
Press
10 x 20kg
5 x 60kg
5 x 80kg (Schouders voelen moe)
5 x 92.5kg (Stevig doorduwen)
5 x 92.5kg
5 x 92.5kg (Zwaar. Denk niet dat ik nog veel verder kan opbouwen met de 3x5. Is een evenaring van mijn beste 3x5 ook, maar mss iets vlotter dan vorige keer)

Dit was sowieso de laatste strict press sessie voor mijn wedstrijd, en in het volgende schema zit die niet meer (wel nog strict log), dus is ok


Normaal nog zandzakken en slee, maar linker elleboog doet weer enorm lastig, dus is verstandiger om het te laten, denk ik. Gisteren niet meer met de massage gun op gezeten. Vanavond doen, en een ibuprofen er bij.
 
Opgestaan met last van mijn maag EN onderrug die lastig voelt. Ben benieuwd...

Deadlift (dl bar, straps)
3 x 100kg
3 x 140kg
3 x 170kg (Straps)
3 x 190kg
3 x 210kg (Stevig al)
3 x 230kg (Zwaar, maar goeie set. Beetje over. Had graag vandaag een poging op 250kg gedaan, maar denk dat ik mezelf dan ga opbranden.) PR

Frame carry

210kg - 10m (Easy)
250kg - 10m (Pick up al wat zwaarder. Stappen ok. Straps doen pijn aan mijn polsen 😅)
290kg - 10m (Evenaring PR. Zelfde gewicht, zelfde afstand. Voelde zwaar, maar ik kan zwaarder. De pickup was best ok)
210kg - 10m (Opruimen 😅)

Atlas stones
110kg - 1m20 (x1. Hars was direct weer opgebruikt)
110kg - 1m20 (x2. Meer hars gebruikt. Nog mini beetje over voor de derde rep maar niet genoeg. Ik ga moeten leren harder knijpen, zodat ik niet zo afhankelijk ben van die tacky)


Good train
 
Bodyweight
97.3kg (Another week, another step closer to 100kg 😁)

Ijskoud in de gym 😅

Log press
3 x 76kg
3 x 91kg (Voel me moe)
3 x 101kg (Eerste set die technisch goed voelde. Bij de vorige leek vooral de clean wat slordig)
3 x 111kg (Easy presses. Na elke set even bekomen alsof ik een kilometer gelopen heb 😅)
1 x 121kg (Paar stappen moeten zetten omdat ik teveel naar voor duwde. Was niet zeker of ik nog boven de kussens stond, en het vertrouwen was er daarmee wat uit)
2 x 121kg (Eerste rep heel vlot. Tweede iets teveel naar achter geduwd. Vertrouwen voor derde rep weer weg. Stom, want voelt niet eens superzwaar)
0 x 131kg (Zware maar goeie clean. Voelde stevig op de borst. Paar cm hoger en ik had hem kunnen uitduwen. Na landing op de borst voelde het nog steeds alsof het zou kunnen lukken. Fail dus, maar geeft op een manier wel vertrouwen)
0 x 131kg (Mss niet het slimste idee om te blijven proberen. Beetje frustrerend want zelfs op de borst voelt het alsof het gaat lukken. Amper een paar cm omhoog deze keer, dus is puur de durf.)


Nu geen zware schoudertraining meer en zien dat het er op de wedstrijd uit komt!
 
Die zit er al lang in, ik weet dat, nu jij nog...
 
Axle squat
5 x 92.5kg (No sleeves, no belt)
5 x 112.5kg (Handen aan de sleeves om pijn aan mijn elleboog te vermijden. Iets tussen dat en mijn vorige grip gaat niet met hoe het rack staat)
5 x 132.5kg

Axle deadlift (pronated)
2 x 90kg (Lol, dit is al moeilijk 😄 grip wordt een belangrijke in mijn volgende schema) PR
2 x 90kg (Die laatste was al niet echt meer uitgelocked.. triestig 😂)


Korte training. Is good
 
Log lockout
5 x 47kg (Probeerseltje. Zware lockouts doen om de schrik voor de max lifts te verhelpen. Log op een rack op ongeveer de hoogte tot waar ik mijn 131kg van eergisteren kreeg)
3 x 77kg (Voelt beetje speciaal 😅. Normaal zou ik vandaag nog strict log doen, maar die was vorige keer al best zwaar, dus niet erg om voor de laatste press training even iets anders te doen)
3 x 97kg (Ow! Druk op mijn kop al bij deze. Gaat precies meer tegenvallen dan ik dacht) PR
2 x 107kg
2 x 117kg (Gefilmd en gezien dat ik er eerder een overhead squat van aan het maken ben. Da's ook niet de bedoeling natuurlijk) PR
2 x 117kg (Veeeel beter. Alle kracht komt nu uit de schouders)
1 x 127kg (Dit was al echt zwaar)
1 x 132kg (Ok, mss kan ik nog 1 stapje verder..)
1 x 137kg (Ok, mss kan ik boven de 140kg komen? 😅)
1 x 142kg (Deze voelde ik in mijn hele lijf 😅 was ook meer een heup en schouder lockout ipv een press lockout, maar ok. Het idee was om een zwaarder gewicht boven mijn hoofd te hebben en vast te houden, zodat die 130kg volgende week als opwarming voelt in mijn hoofd 😁) PR


Eeeeeen da's genoeg voor vandaag 😂
 
Goed gewerkt!
 
Lekker koud in de gym weer 😅

Bodyweight
97.2kg

Deadlift (dl bar, straps)
3 x 100kg
3 x 140kg
2 x 175kg (Straps)
2 x 195kg (Toch al stevig)
2 x 215kg (Pfoe. Ik heb alleszins geen kou meer)
2 x 235kg (Heavy. Tweede rep was kwestie van de bar boven de knie te krijgen. Daarna was het vlot afwerken.) PR


Ik was al stiekem aan het dromen om richting de 260 te kunnen op wedstrijd, maar zoals dit voelde, gaat het het slimst zijn om bij mijn originele plan te blijven. 230-240-250.

Maandag of dinsdag nog mijn log opener een paar keer doen. Plan daarop is 120-125-130. Tenzij ik zie dat de tegenstand no way aan 120 komt. Dan probeer ik in de tweede beurt mss al de 130.

Dinsdag of woensdag nog squat training. Daarna rust tot de wedstrijd zondag.
 
Welke wedstrijd was het weer precies?
 
Pushpull bij SMTK
 
Ziet er stevig uit allemaal. Succes zondag 💪
 
Log press
3 x 76kg (Nog een laatste keer tot mijn opener gaan)
3 x 91kg (Missie vandaag: make it look easy)
2 x 101kg
1 x 111kg (Speed! Laatste opwarmbeurt. Heb het getimed. Als ik een half uur voor de aanvang van de wedstrijd begin met mijn stretches, heb ik 5 minuten voor wedstrijd mijn laatste opwarmbeurt gedaan. Dan heb ik nog ruim tijd om energie te verzamelen voor de eerste wedstrijdbeurt)
1 x 121kg (Beetje uit evenwicht maar goeie rep verder)
1 x 121kg (Beetje rustiger gebleven. Goeie rep.)
1 x 106kg (Met dinomasker. Om de tegenstand te jennen 😁)


Tussen die laatste beurten langere pauze genomen dan ik gewend ben of dan wat goed voelt. Op wedstrijd kan je ook niet liften op het exacte moment dat voor jou goed voelt. Komt goed!
 
‘sterke training’

Maar leuk een powerliftlog te lezen.
 
Screenshot_20221128-221011.jpg
 
goed bezig! grappig masker ook :D
 
Push pull wedstrijd in SMTK

Bodyweight

98.1kg (Met trainingsbroek en tshirt)

Kortste log opwarming ooit. Er was op voorhand gezegd dat er een half uur pauze zou zijn na de vorige groep, dus dan ging ik beginnen opwarmen. Als de vorige groep klaar was, riepen ze 15 minuten af, en meteen daarna kwamen ze zeggen dat de log na 10 minuten uit de opwarmruimte gehaald zou worden...
Opwarming was een paar reps met 55kg. 2x90, 1x110, op hooguit 10 minuten 😅

Log press
1 x 120kg (Easy! Was een opwarmbeurt)
1 x 125kg (Ook nog een goeie rep)
1 x 130kg (Was goed doorduwen, maar ging ook best goed eigenlijk! Denk dat 135kg er misschien zelfs in zat!) PR

Deadlift (dl bar, straps)

1 x 230kg (Heavy. Moest sneller op dan verwacht en was niet helemaal voorbereid 😅)
1 x 240kg (Goeie lift)
1 x 250kg (Ook goeie lift! Was zeker niet makkelijk, maar ook hier mss 5kg over) PR


Goeie wedstrijd! 6 op 6 en bij beide lifts het gevoel dat er nog meer in zat. Nu even wachten op het klassement maar denk dat top 3 er niet in zit. Log wel gewonnen, met 5kg. Zeker niet cadeau gekregen. Heb de log in lockout even aangehouden omdat er foto's gemaakt werden en wou wel een mooie foto 😁

Edit: gedeelde vierde plaats. Ik ben wel lichter 😁
 
Push pull wedstrijd in SMTK

Bodyweight

98.1kg (Met trainingsbroek en tshirt)

Kortste log opwarming ooit. Er was op voorhand gezegd dat er een half uur pauze zou zijn na de vorige groep, dus dan ging ik beginnen opwarmen. Als de vorige groep klaar was, riepen ze 15 minuten af, en meteen daarna kwamen ze zeggen dat de log na 10 minuten uit de opwarmruimte gehaald zou worden...
Opwarming was een paar reps met 55kg. 2x90, 1x110, op hooguit 10 minuten 😅

Log press
1 x 120kg (Easy! Was een opwarmbeurt)
1 x 125kg (Ook nog een goeie rep)
1 x 130kg (Was goed doorduwen, maar ging ook best goed eigenlijk! Denk dat 135kg er misschien zelfs in zat!) PR

Deadlift (dl bar, straps)

1 x 230kg (Heavy. Moest sneller op dan verwacht en was niet helemaal voorbereid 😅)
1 x 240kg (Goeie lift)
1 x 250kg (Ook goeie lift! Was zeker niet makkelijk, maar ook hier mss 5kg over) PR


Goeie wedstrijd! 6 op 6 en bij beide lifts het gevoel dat er nog meer in zat. Nu even wachten op het klassement maar denk dat top 3 er niet in zit. Log wel gewonnen, met 5kg. Zeker niet cadeau gekregen. Heb de log in lockout even aangehouden omdat er foto's gemaakt werden en wou wel een mooie foto 😁

Edit: gedeelde vierde plaats. Ik ben wel lichter 😁
Congrats met de prestatie! 6 uit 6 en gedeelde 4e plaats (met lichter bw) is netjes!
 
Back
Naar boven