XXL Nutrition

Woopy's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga voor de verandering eens een paar trainingen overslaan. Ben ziek...

Ik zit met een verstopte neus en mijn keel die wat zeer doet, ik hoop zo'n vermoeden dat het van dit weekend komt en door een bepaalde persoon:)
 
Up the cals als ge ziek zijt woop-man. Dan telt cutten niet.
 
Ben ermee bezig.
Ben volop bezig met een cocktail te verzinnen, dus veel proberen en proeven :)
 
mijn favo:

kwark - whey - banaan - havermout - roodfruit - pindakaas - melk, lekker en vol met goeie kcals
 
Je bent alcohol vergeten!
 
Janetten :p
 
De hele week beetje ziek geweest, maar vandaag toch maar eens uit mijn luie zetel gekomen en wat getrained.
Opgewerkt naar een relatief vlotte 140kg bench met reversed choked blauwe bands. 150kg had misschien ook nog gelukt. Grip iets smaller gepakt dan ik gewend ben, en beviel me wel. Volgende keer misschien nog iets smaller, alhoewel ik dan bijna close grip ben.
Daarna nog 5x60-65-70kg press en afgewerkt met wat tri en biceps isolatierommel.

Morgen normaalgezien deadliften.
 
Pff vandaag weer zieker. Deadliften zal voor morgen zijn ten vroegste :(
 
wat steek jullie allemaal uit man????:p
niet echt een goeie voorbereiding voor uw wedstrijd hé
 
Bwah, rust is ook belangrijk he, en onder de 82,5kg komen is op deze manier ook een piece of cake :p
 
Bwah, rust is ook belangrijk he, en onder de 82,5kg komen is op deze manier ook een piece of cake :p
hoeveel weeg je nu?wel zien dat je niet teveel krachten verliest hé
 
Iets van een 84-84,5kg.
 
Ik heb vorige week met een verkoudheid gezeten die geleid heeft tot een lichte oorontsteking. Die is nu zo goed als over. Vanavond squatten. Als het niet gaat, half uurtje op voorhand wat doping nemen (neusspray) en dan lukt het wel :)
Nog 3 weken om me voor te bereiden op de PL wedstrijd, en dan een weekje rust of lichte deload, dus ik heb geen tijd meer om trainingen over te slaan.
 
Welke wedstrijd?
 
Ik heb vorige week met een verkoudheid gezeten die geleid heeft tot een lichte oorontsteking. Die is nu zo goed als over. Vanavond squatten. Als het niet gaat, half uurtje op voorhand wat doping nemen (neusspray) en dan lukt het wel :)
Nog 3 weken om me voor te bereiden op de PL wedstrijd, en dan een weekje rust of lichte deload, dus ik heb geen tijd meer om trainingen over te slaan.
huh? jouw wedstrijd is een week vroeger als die van mij, hoe kun je dan nog 3 weken trainen + 1 week deloaden als het nog meer 3 weken in totaal zijn??
 
Stefan: Nabba in Herentals op 21/11
Gerre:
Deze week
volgende week (1-7 november)
week daarna (8-13 november)
is 3 weken
wedstrijd is 21ste, dus nog een week deload

Toch? :p
 
Vandaag gesquat.
1x160kg tegen double choked super-mini's. Moest niet veel zwaarder zijn. Daarna wraps aan, die 160kg vlotjes opnieuw gedaan en dan 180kg gefailed.
Gezien de omstandigheden (oorontsteking die bijna over is maar ik heb er toch nog wat last van, en bovendien al veel te lang niet meer serieus getrained) ben ik hier vrij tevreden mee. Volgende keer zwaarder!
En woensdag benchen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven