MuscleMeat

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap

Up the cals als ge ziek zijt woop-man. Dan telt cutten niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.984
Ben ermee bezig.
Ben volop bezig met een cocktail te verzinnen, dus veel proberen en proeven :)

mijn favo:

kwark - whey - banaan - havermout - roodfruit - pindakaas - melk, lekker en vol met goeie kcals

• #1.986
Je bent alcohol vergeten!

• #1.988
Janetten :p

• #1.989
De hele week beetje ziek geweest, maar vandaag toch maar eens uit mijn luie zetel gekomen en wat getrained.
Opgewerkt naar een relatief vlotte 140kg bench met reversed choked blauwe bands. 150kg had misschien ook nog gelukt. Grip iets smaller gepakt dan ik gewend ben, en beviel me wel. Volgende keer misschien nog iets smaller, alhoewel ik dan bijna close grip ben.
Daarna nog 5x60-65-70kg press en afgewerkt met wat tri en biceps isolatierommel.

Morgen normaalgezien deadliften.

• #1.990
Pff vandaag weer zieker. Deadliften zal voor morgen zijn ten vroegste :(

wat steek jullie allemaal uit man????:p
niet echt een goeie voorbereiding voor uw wedstrijd hé

• #1.992
Bwah, rust is ook belangrijk he, en onder de 82,5kg komen is op deze manier ook een piece of cake :p

• #1.994
Iets van een 84-84,5kg.

• #1.995
Ik heb vorige week met een verkoudheid gezeten die geleid heeft tot een lichte oorontsteking. Die is nu zo goed als over. Vanavond squatten. Als het niet gaat, half uurtje op voorhand wat doping nemen (neusspray) en dan lukt het wel :)
Nog 3 weken om me voor te bereiden op de PL wedstrijd, en dan een weekje rust of lichte deload, dus ik heb geen tijd meer om trainingen over te slaan.

Welke wedstrijd?

Ik heb vorige week met een verkoudheid gezeten die geleid heeft tot een lichte oorontsteking. Die is nu zo goed als over. Vanavond squatten. Als het niet gaat, half uurtje op voorhand wat doping nemen (neusspray) en dan lukt het wel :)
Nog 3 weken om me voor te bereiden op de PL wedstrijd, en dan een weekje rust of lichte deload, dus ik heb geen tijd meer om trainingen over te slaan.
huh? jouw wedstrijd is een week vroeger als die van mij, hoe kun je dan nog 3 weken trainen + 1 week deloaden als het nog meer 3 weken in totaal zijn??

• #1.998
Stefan: Nabba in Herentals op 21/11
Gerre:
Deze week
volgende week (1-7 november)
week daarna (8-13 november)
is 3 weken
wedstrijd is 21ste, dus nog een week deload

Toch? :p

• #1.999
Vandaag gesquat.
1x160kg tegen double choked super-mini's. Moest niet veel zwaarder zijn. Daarna wraps aan, die 160kg vlotjes opnieuw gedaan en dan 180kg gefailed.
Gezien de omstandigheden (oorontsteking die bijna over is maar ik heb er toch nog wat last van, en bovendien al veel te lang niet meer serieus getrained) ben ik hier vrij tevreden mee. Volgende keer zwaarder!
En woensdag benchen.

Nice toch

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven