XXL Nutrition

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Bench vandaag. 1x120kg met reverse minis, vlot. 130kg kansloos. De bands gaven niet veel hulp. Onderaan op de spotters minder dan 20kg.
Ook hier weer met singlet getrained. Goed dat ik dat gedaan heb, nu weet ik dat dat ding enorm glad is op een bank. Beetje magnesium op schouders en kont hielp gelukkig veel, ik had de indruk zelfs steviger te liggen als met mijn normale kleren. Ik had die 130kg wel willen halen, maar goed, zal niet meer voor dit jaar zijn dat ik mijn PR op 130kg kan zetten :) Op de wedstrijd mijn PR van 120kg proberen evenaren zal al een prestatie zijn.
Daarna nog wat presses (tot 5x70kg en 1x75kg), high rep floor press en wat barbell rows.

Morgen feestje, overmorgen deadlift (als dat maar goed komt :p)

weeral feesten?:eek:als dat maar goedkomt voor overmorgen:p

woop woop, morgen feesten met woopy :p!!

• #2.024
De dag na een nachtje drinken en feesten, is het niet zelden dat er een PR gezet wordt! De grootste hindernis is natuurlijk het beginnen aan de training :p

ik zet ook altijd pr's de dag na het feesten, vooral als ik whiskey gedronken heb :p

De dag na een nachtje drinken en feesten, is het niet zelden dat er een PR gezet wordt! De grootste hindernis is natuurlijk het beginnen aan de training :p

mee eens ,al vaak meegemaakt:p

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

ik zet ook altijd pr's de dag na het feesten, vooral als ik whiskey gedronken heb :p
meestal zet ik dan een pr-ke slapen:zzz:

• #2.027
Vandaag beetje zitten falen op 200kg deadlifts tegen mini band.. Verder niet veel te melden.

Ik kan tot de conclusie komen dat ik dit jaar qua LB zo goed als geen vooruitgang gemaakt heb. Met nieuwjaar deed ik een 190kg squat en 200kg deadlift. Nu is mijn max 200kg squat en met moeite ook 200kg deadlift (zonder die band had ik hem wel kunnen doortrekken). Zal ik toch eens moeten bekijken hoe ik dat ga aanpakken, zodat ik volgend jaar WEL vooruitgang kan maken. Misschien maar weer eens 3x5 beginnen gebruiken (1x5 voor deadlift) en lineair opbouwen, lijkt toch nog steeds het beste te werken. Heb ik dit jaar veel te weinig gedaan.

Volgende week mijn schema eens volledig uitwerken en kijken hoe ik dat ga aanpakken.

edit: op mijn bench heb ik dit jaar ook nog maar 10kg kunnen plakken... Enige vooruitgang in gymlifts lijkt in mijn overheads te zitten. Verder ben ik op mijn strongman events wel goed vooruitgegaan, dus op zich niets te klagen, maar ik zou dat toch ook graag terug kunnen zien in mijn gymlifts...

je hebt toch al eens 220kg getrokken toch?
ik moet zeggen dat ik ook vooruitgang maak met de 3x5,zeker bij squat,wat toch mn slechte odd was,ben er zelf beginnen van houden:p
veel succes hé,met je nieuwe schema

• #2.029
Tiens, mijn reactie op je post is er blijkbaar niet doorgekomen...

Ik zei dus: Die 220kg was zonder schoenen en met losse straps. Scheelt gemakkelijk een cm of 5, wat een enorm verschil maakt voor mij :)

Training vandaag:
http://www.youtube.com/watch?v=dGE3NrmKcM4
Let vooral ook op het sexy tarzanpakje :)

Squatdiepte ziet er goed uit, op de laatste beurt zou ik iets minder diep gaan als ik jou was op de wedstrijd;) Hetgeen mij opvalt is dat je knieën wat naar binnen komen?

Heb je al iets in gedachten hoe je je beurten op de wedstrijd zou aanpakken?

• #2.031
Bij de Nabba ben ik liever safe than sorry :p maar als het zwaarder wordt, ga ik wsl automatisch al minder diep gaan. Heb het ook gezien van mijn knieën, maar valt nog redelijk mee vind ik?

Ik zou graag met 190kg openen. Zal wat aan de vorm van de dag afhangen, maar normaal mag dat geen probleem zijn. Zeker niet na een week rust. Dan 200 en dan 205 of 210.

Bij de Nabba ben ik liever safe than sorry :p maar als het zwaarder wordt, ga ik wsl automatisch al minder diep gaan. Heb het ook gezien van mijn knieën, maar valt nog redelijk mee vind ik?

Ik zou graag met 190kg openen. Zal wat aan de vorm van de dag afhangen, maar normaal mag dat geen probleem zijn. Zeker niet na een week rust. Dan 200 en dan 205 of 210.

190 lijkt me wat te zwaar voor je eerste beurt, die moet echt vlot gaan. ik zou 180 195 205 doen

• #2.033
Die eerste rep was toch behoorlijk vlot? :p Maar jouw voorstel klinkt ook niet slecht. Denk dat 210 sowieso te hoog gegrepen zal zijn.

Die eerste rep was toch behoorlijk vlot? :p Maar jouw voorstel klinkt ook niet slecht. Denk dat 210 sowieso te hoog gegrepen zal zijn.

200 had je al gedaan é, probeer 205 en dan heb je een nieuw PR. Het is het beste dat je op je eerste wedstrijd negen goeie beurten hebt, geeft vertrouwen voor de volgende.

sexy pakje:p,maar wel mooi van adidas,zal wel een duit gekost hebben:cool:
voel je dat je er meer kunt mee squatten?hoeveel extra denk je er uit te halen?of voegt dat niets toe op uw lifts,en is het gewoon verplicht op wedstrijden?ken daar allemaal niets van van die stuff:p

• #2.036
Dat is gewoon een stretchy pakje, voegt 0,0kg toe aan je lifts :p

Woopy denkt er zelfs sterk over na om dit te verplichten voor iedereen die nog eens komt trainen!

• #2.039
Klopt Andy. Dan kunnen we elkaars techniek (en kont) veel beter checken :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven