- Waardering
- 3.887
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Bench vandaag. 1x120kg met reverse minis, vlot. 130kg kansloos. De bands gaven niet veel hulp. Onderaan op de spotters minder dan 20kg.
Ook hier weer met singlet getrained. Goed dat ik dat gedaan heb, nu weet ik dat dat ding enorm glad is op een bank. Beetje magnesium op schouders en kont hielp gelukkig veel, ik had de indruk zelfs steviger te liggen als met mijn normale kleren. Ik had die 130kg wel willen halen, maar goed, zal niet meer voor dit jaar zijn dat ik mijn PR op 130kg kan zetten
Op de wedstrijd mijn PR van 120kg proberen evenaren zal al een prestatie zijn.
Daarna nog wat presses (tot 5x70kg en 1x75kg), high rep floor press en wat barbell rows.
Morgen feestje, overmorgen deadlift (als dat maar goed komt
)
Ook hier weer met singlet getrained. Goed dat ik dat gedaan heb, nu weet ik dat dat ding enorm glad is op een bank. Beetje magnesium op schouders en kont hielp gelukkig veel, ik had de indruk zelfs steviger te liggen als met mijn normale kleren. Ik had die 130kg wel willen halen, maar goed, zal niet meer voor dit jaar zijn dat ik mijn PR op 130kg kan zetten
Op de wedstrijd mijn PR van 120kg proberen evenaren zal al een prestatie zijn.Daarna nog wat presses (tot 5x70kg en 1x75kg), high rep floor press en wat barbell rows.
Morgen feestje, overmorgen deadlift (als dat maar goed komt
)

als dat maar goedkomt voor overmorgen
Hetgeen mij opvalt is dat je knieën wat naar binnen komen?