MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn gehele rug is vandaag nog steeds behoorlijk kapot van de wedstrijd zondag, maar dat mag geen reden zijn om niet te squatten!
Opgewerkt naar 160kg + choked blauwe bands. 3x140kg was al zwaar maar kon nog wat bij, maar bij 160kg was 1 rep duidelijk al genoeg :)
Aan de buiging in de bar leid ik af dat de topspanning 40kg of meer was. Helemaal onderaan een paar cm zonder spanning.

http://www.youtube.com/watch?v=amaszLozyzs

Ik ben trouwens van plan om wat minder actief te gaan loggen. Af en toe nog een update of een filmpje, maar geen volledige trainingen meer. Kan ik mijn tijd beter besteden :)
 
Nee, sinds vorige week woensdag of donderdag (weet het al niet meer) niet meer getrained door weekend ardennen en momenteel wat motivatieproblemen. Ik verwacht volgende week de schade in te halen.
 
Nee, sinds vorige week woensdag of donderdag (weet het al niet meer) niet meer getrained door weekend ardennen en momenteel wat motivatieproblemen. Ik verwacht volgende week de schade in te halen.

Motivatieproblemen?? Nog een paar trainingen en ge zit aan pagina 100!! :banana::banana::hedbang::rocker:
 
of nog een paar spam posts :)
 
Nee, sinds vorige week woensdag of donderdag (weet het al niet meer) niet meer getrained door weekend ardennen en momenteel wat motivatieproblemen. Ik verwacht volgende week de schade in te halen.

Aan die motivatieproblemen zal ik zaterdag eens wat doen;)
 
Betwijfel ik ;)
 
Wat rommel in mijn kop die ik eens moet op orde zetten. T'is de periode van de maand zeker :dunno: (of van het jaar ofzo)
 
Wat rommel in mijn kop die ik eens moet op orde zetten. T'is de periode van de maand zeker :dunno: (of van het jaar ofzo)

Oh ok. Misschien even stoppen met cutten dan, kan erg nadelig zijn voor humeur (ook al denk je van niet).
 
Nee, sinds vorige week woensdag of donderdag (weet het al niet meer) niet meer getrained door weekend ardennen en momenteel wat motivatieproblemen. Ik verwacht volgende week de schade in te halen.
hier hetzelfde probleem,alleen ben ik geen weekend weg geweest:p
vandaag nog eens in de homegym getraind ,twas ook een week geleden:(

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Wat rommel in mijn kop die ik eens moet op orde zetten. T'is de periode van de maand zeker :dunno: (of van het jaar ofzo)
maandstonden?:D
 
Heeft met de cut (die ik momenteel toch maar half volg :p) niets te maken, maar ga er verder niet op ingaan, moet hier geen emo-log worden :D
 
Guys, STFU :p
Ik heb opgeruimd dus ik ben terug. Ik train morgen wel een beetje mee Wauter ;)
 
Na iets meer dan een week niet trainen om allerhande redenen, zonet toch rap een en ander gedaan. Het begint alweer te kriebelen :)
Opgewerkt naar 3x3x70kg press. Beetje zwak voor mijn doen, maar goed. Daarna nog wat met DB's gespeeld, onder andere overhead triceps extensions met 20kg per hand :D Was fijn. Geen half uur bezig geweest denk ik.
Morgen beetje meetrainen met Wauter, op voorwaarde dat hij LB doet dan toch.
 
Na iets meer dan een week niet trainen om allerhande redenen, zonet toch rap een en ander gedaan. Het begint alweer te kriebelen :)
Opgewerkt naar 3x3x70kg press. Beetje zwak voor mijn doen, maar goed. Daarna nog wat met DB's gespeeld, onder andere overhead triceps extensions met 20kg per hand :D Was fijn. Geen half uur bezig geweest denk ik.
Morgen beetje meetrainen met Wauter, op voorwaarde dat hij LB doet dan toch.

Jip
 
Ik ga voor de verandering eens een paar trainingen overslaan. Ben ziek...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven