XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
5x155kg
5x155kg
5x155kg (zwaar! volgende keer het bij een raise van 2,5kg houden, en terug mijn riem gaan gebruiken)

Front squat
10x90kg
10x90kg
10x90kg (dodelijk! weeral!)

En dan nog kuiten met groene band en abs met blauwe band.
Goeie training :)

Btw, als er iemand meeleest die van de buurt is (Welle, Aalst, Denderleeuw,...) en die regelmatig in de week eens wil meetrainen, laat iets weten. Is altijd leuker om met 2 te trainen, en denk dat ik voorlopig daarvoor niet op Hardrocker moet rekenen :)
 
Ik zou wel willen maar ik woon helaas niet zo dicht bij. Hoelang denk je 3x5 nog te kunnen trekken, 165?
 
Denk niet dat ik volgende week 3x5x160kg zou halen, vandaar dat ik met 2,5kg wil verhogen nu. Misschien toch wat te hoog gestart. Of het moet zijn dat het ineens weer veel beter gaat als ik mijn riem weer bovenhaal.
 
Denk niet dat ik volgende week 3x5x160kg zou halen, vandaar dat ik met 2,5kg wil verhogen nu. Misschien toch wat te hoog gestart. Of het moet zijn dat het ineens weer veel beter gaat als ik mijn riem weer bovenhaal.

Niet beginnen denken van die sets al te failen;)
 
Zoals het vandaag ging, gok ik dat ik 5-4-4 zou halen met 160kg volgende week. Wat niet zo erg is, maar ik ga liever nog wat verder met 5-5-5 :)
 
Zoals het vandaag ging, gok ik dat ik 5-4-4 zou halen met 160kg volgende week. Wat niet zo erg is, maar ik ga liever nog wat verder met 5-5-5 :)

Gewoon proberen zou ik zeggen
 
Ok, en stel dat het lukt, dan zal het bij 165kg wel gedaan zijn :p Ik kan evengoed mijn tijd nemen en op het gemak raisen he, ik heb geen reden om snel snel te willen doen :)
 
Ok, en stel dat het lukt, dan zal het bij 165kg wel gedaan zijn :p Ik kan evengoed mijn tijd nemen en op het gemak raisen he, ik heb geen reden om snel snel te willen doen :)

Das waar, ik wilde gewoon zeggen dat je niet op voorrand mag beginnen denken dat een set op je volgende training niet zal lukken:)
 
Ik ga er sowieso altijd voor om mijn sets af te maken. Maar mijn plannen een beetje afstellen naar realistische inschattingen mag ook wel he :p

Cool, dit is pagina 111, dat was mijn nr op de PL wedstrijd van november :cool:
 
Ik wil ook een post op die pagina dan!
Dus bij deze is hij er.


Edit: goeie training.
 
Laatst bewerkt:
IBTEOP



In before the end of page
 
Log lift training

Log lift (enkel eerste rep clean)
3x57,5kg (ik ga stoppen met het gewicht inc. sluitringen met bijna 3kg naar beneden af te ronden en ga het gewoon afronden naar -0,5kg. Het zit toch steeds zo in mijn kop dus is belachelijk om anders in mijn log te zetten :p)
3x57,5kg
3x77,5kg
1x87,5kg
3x95kg (eerste rep tegen kin gestampt, daarna nog 2 moeilijke reps)
3x95kg (ging al beter maar nog steeds zwaar)
2x95kg (3F, eerste reps gingen deze keer nochtans goed, maar voor die 3de had ik niet genoeg adem meer, zo leek het. Volume PR)

BTN jerk
3x65kg
3x85kg
3x95kg
3x95kg
1x105kg (2F, gewoon veel te weinig vertrouwen. Maar nu ik weet dat ik kan failen zonder het kot af te breken, zal dat hopelijk wel meer vertrouwen geven om voortaan alles te geven :) nog steeds weinig of geen second dip, is ook wat durven..)

Power snatch zonder techniek om de bar terug in het rek te leggen
1x55kg

Press
10x55kg
10x55kg
10x55kg (volume PR. Die allerlaatste rep was echt met zoveel stretch reflex als maar mogelijk was :p)

Log clean
1x97,5kg
0x107,5kg (nipt)

En toen gestopt want het duurde al lang genoeg :)
Ik had vandaag een minder dagje wat concentratie betreft, en dat is toch steeds een heel belangrijk detail als je gewichten boven je hoofd gaat gooien. Daarom dus toch tevreden met mijn log, ook al heb ik een rep gemist. Als ik volgende week beter geconcentreerd ben, gewoon weer 2,5kg bijgooien en weer 3x3 proberen, zoniet hou ik het bij 3x2. Maar denk niet dat ik mezelf daartoe zal willen verlagen, ik kijk teveel uit naar 3x3x100kg :D

Filmpje is aan het uploaden.
 
Ik ben er zeker van dat jij ook zonder problemen tegen je kin kan stampen :D
 
lekker reracken die 100+ btn
 
Ja die kwam wat te laag op de traps :p
 
ik heb dezelfde log als jou,en die weegt 55 kg(incl.sluitingen).
hoe komt dat de jouwe zwaarder is?mss iets dikker metaal?
of welke sluitingen heb jij wel dan?als ze 1,5kg stuk wegen?:p
mooie training verder.

IFSA log 55kg leeg.jpg
 
Is inderdaad dezelfde, maar het is moeilijk om bij handgemaakte logs ze allemaal exact identiek te maken he, dan valt een afwijking van 2kg heel goed mee :) Joeri zei me al dat het een van de stevigste is die hij al gemaakt heeft. Ik vermoed dus inderdaad hier en daar dikker materiaal. We hebben hem gewogen en kwam uit op 57kg. Mijn sluitringen wegen 0,4kg elk. Log + sluitringen is dus 57,8kg. 57,5kg voor de gemakkelijkheid.
 
aha,nu begrijp ik het,ja eigenlijk valt het goed mee.
mss eens een pr proberen (87,5 dan)zetten bij u dan de 15e.
heb je al stones bij?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven