MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dinsdag geprobeerd een press training te starten. Blijkbaar was ik echter nog veel te trashed van de event training. Daarbij ook nog een onstabiele en pijnlijke rechterpols/duim door de dag ervoor te gaan bowlen en een beetje teveel show te verkopen met de "zware" ballen. Tot een zware 95kg push press gegaan en dan hopeloos gefailed op 105kg. En daar heb ik het toen wijselijk maar bij gelaten.

Vandaag was het dan tijd voor:

Squat training

aanvankelijk niet veel concentratie. Toen ik echter wou beginnen, ging de deurbel net. De huisbazin die kwam zeggen dat de buren geklaagd hadden. Het leek alsof ze er zich zelf geen kloten van aantrok maar het gewoon even wou melden. Goed dus, maar het maakt mijn mening over de buren er niet beter op. Met deze portie extra frustratie op exact het goede moment, kon ik dus toch vol motivatie aan de training beginnen.

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
5x155kg
5x155kg
9x155kg (even alle frustratie er uit gewerkt. Schreeuwen bij elke rep, vanaf rep 1. De laatste rep was niet meer onder parallel dus geen 10de meer gedaan. Heel waarschijnlijk volume PR :) )

en dan nog wat abs pulldowns met blauwe band.

De 155kg voelde zwaar. Ik voelde duidelijk aan mijn benen dat de event training er toch nog inzat. Hopelijk kan ik snel terug wennen aan de event trainingen zodat de gymtrainingen er niet hoeven onder te lijden.
 
Korte training maar mooi verzette gewichten, volg je eigen advies op en trek het je gewoon niet meer aan.
 
Zou het nog eens moeten doen, was nog geen slechte oefening :) Kan ik meteen een filmpje met betere belichting maken :p
 
Stevige squat!
die events van zaterdag zaten vd week ook nog in mn benen:(
 
Mooi volume op die squats :)

Stevige squat!
die events van zaterdag zaten vd week ook nog in mn benen:(

Ik heb nergens last van gehad, zaterdag waren Bert en ik eigenlijk veel te lui :D
 
Mooi volume op die squats :)



Ik heb nergens last van gehad, zaterdag waren Bert en ik eigenlijk veel te lui :D

eigenlijk was iedereen dat een beetje:D
maar de groep was te groot,als ik alleen train doe ik toch 4 a 5 odd.
 
Event training

Deadlift (no straps)
5x60kg
3x100kg
3x140kg
2x160kg
1x180kg
4x190kg (volume PR. 5de rep zou heel zwaar of fail geweest zijn. Maar goed, eindelijk weer vooruitgang :))

Log
3x57,5kg
5x80kg (zwaar op conditie, slechte legdrive, maar viel goed mee)
1x90kg
1x100kg (vlot. Goed voor het vertrouwen om nu weer vanaf 90kg op te bouwen)

Yoke
2x9m 110kg
2x9m 160kg
2x9m 210kg
2x9m 250kg (geen drops behalve voor de turn, vrij zwaar wel. Duidelijk lang geleden. Nu weer opbouwen)

Farmers hold (met hex bar, hoogste handvaten)
100kg
140kg
180kg (niet getimed maar leek me een goede tijd)

Hex bar deadlift (hoogste handvaten)
1x220kg (vlot)
0x250kg (beetje overmoedig :p)

Pull ups
4xBW
2xBW+10kg
1xBW+20kg
0xBW+30kg (net niet hoog genoeg)

Goeie training :)
 
Laatst bewerkt:
Log training

Log press (1 clean)
3x57,5kg strict
3x57,5kg
3x77,5kg
3x90kg (2 cleans door na de 1ste rep uit balans te raken, superslechte legdrive en daardoor zware set)
3x90kg (iets betere legdrive)
3x90kg (goeie legdrive en dus easy set. In het vervolg 2-3 opwarmsetjes extra doen dus want het duurt blijkbaar even voor ik mijn legdrive er in krijg)

Overhead log squat
1x67,5kg (2F, uit balans geraakt)
3x57,5kg
3x57,5kg

Close grip bench
5x60kg
5x70kg
3x80kg
1x90kg
1x100kg (enkel bij deze rep arch gebruikt)

poging tot log curl maar die 57,5kg is toch net iets teveel

Hammer curl
10x18kg
10x18kg
10x18kg

Reverse BB curl
10x20kg
10x20kg
10x20kg
10x20kg
10x20kg

Was er met mijn hoofd niet echt bij, maar toch behoorlijke training kunnen doen.
 
Squat training (korte, had niet veel zin)

Squat
5x60kg
3x100kg (hier voelde ik al dat het goed ging worden :) )
2x140kg
5x160kg (easy)
5x160kg (still easy)
7x160kg (volume PR, even getwijfeld om een 8ste te proberen, maar gezien mijn techniek vanaf de 6de al wat minder begon te worden, toch maar niet gedaan)

Done, de rest van mijn kracht sparen voor zaterdag! Ging goed :D Naar mijn gevoel iets dieper dan de vorige keer met 160kg, al lijkt het op film weer allemaal heel nipt. Wel frisjes in de veranda :p

Filmpje laatste set:
http://www.youtube.com/watch?v=inpXGzuLhW4
 
Good train, doing jack shit is soms gewoon erg lekker :D
 
Goeie training! Ik vrees dat het morgen ook wel frisjes zal zijn in de veranda :p Toch als het even koud blijft als nu.
 
Toen ik gisteren buiten aan't liften was was het aan't vriezen, dus niet janken :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven