AndroidHealthClinic

Woopy's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga op 6 maart waarschijnlijk meedoen aan de squat wedstrijd van Nabba. Buiten tijdens de event trainingen een beetje proberen terug te wennen aan wraps, ga ik me er niet specifiek op voorbereiden of trainingen wijzigen of laten wegvallen. De wedstrijd gewoon zien als een lichte event training. Doel: 210kg of meer.

Planning voor de event training de komende 3 weken (dit weekend geen training):
- heavy squat
- lichte log op reps
- farmers walk
- deadlift op reps met zwaar gewicht
- kettlebell swing

Kettlebell swing:D da wil ik absoluut is doen!
 
Is een leuke om je kont eens goed te laten verzuren :)

edit: en als dat forum hier nog lang zo onbruikbaar blijft, stop ik met hier te loggen. Ik hoef al die "allerlei" en "aas" rommel niet als ik op "nieuwe posts" klik...
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt het wel redelijk. Juist als ik mijne log update komt het niet in nieuwe posts. Wel k*t natuurlijk want er reageert niemand nemeer :D Problemen zullen wel opgelost raken zeker.
 
Steekt mij al een tijdje tegen hier. Tegenwoordig meer trollen en beginners met domme vragen dan mensen die je ook echt vooruit kunnen helpen. We zien wel :)
 
Mja, is inderdaad wel waar. Hoewel ik het toch nog alijd handig vind :)
 
Steekt mij al een tijdje tegen hier. Tegenwoordig meer trollen en beginners met domme vragen dan mensen die je ook echt vooruit kunnen helpen. We zien wel :)
bij mij is het nu eindelijk opgelost.geen medlingen meer van virus,hopelijk voorgoed opgelost nu.
niets van aantrekken woopy,ik volg alleen sommige logs,en soms de pl&strongman sectie.de rest van dat forum interreseert me niet.:)
mss gewoon met vragen op bstrong,want hier leer je idd niets bij.
 
Squat training

Squat
5x60kg (zelfs hier voelden mijn benen al pijnlijk en dat is de hele training blijven duren, toch niet goed hersteld geraakt van de laatste event training precies)
5x100kg
3x140kg
5x165kg
5x165kg
5x165kg (viel me nog zwaar, techniek zat ook niet altijd even goed, paar reps dat ik op mijn tenen stond te duwen. Toch blij dat ik desondanks de vermoeide benen de 3x5 gehaald heb, en bij die laatste set had ik misschien nog een 6de rep kunnen doen als het moest)

Squat lockout (telkens 1 rep en 5 seconden vasthouden. Gezien ik dit weekend geen event training heb, kan een zwaar belastende oefening als deze er nog eens in :) )
260kg
310kg
330kg (pfoe, kreeg hem amper uitgetild, en langer als 5 seconden had ik ook echt niet volgehouden! Belachelijk dat er mensen zijn die dit gewicht kunnen squatten...)

Filmpje van de 330kg lockout, geen boeiende oefening maar het ziet er gewoon stoer uit :D
http://www.youtube.com/watch?v=pZa76N2PGI8
 
je zal het morgen ook wel voelen aan je rug:p
ik heb er een paar dagen een verrekking aan overgehouden,wss van te geweldig terug te leggen.
ik heb 240kg(45sec) gedaan,330kg zou ik niet eens kunnen uittillen denk ik.:p
 
Danku Koef :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Log press training

Log press (1 clean)
5x57,5kg strict
5x57,5kg
3x67,5kg
3x77,5kg (wtf, dit was al vrij zwaar :-/ )
1x87,5kg
3x95kg
3x95kg (laatste rep hing een aantal seconden volledig stil net boven mijn hoofd, en toen kon ik hem ineens toch doorpressen)

Probeerseltje: snatch balance met log
3x57,5kg
3x57,5kg
3x57,5kg (lichte knee wraps)
3x57,5kg (idem)

Pff, voelde me vanvoor de training al lichtjes duizelig en ademen leek een beetje moeizaam te gaan, dus beloofde al niet veel. Wijselijk besloten om geen 3de set met 95kg te proberen. Daar waar de lineaire progressie bij de squat heel goed lijkt te werken, lijkt dit bij de log absoluut niet te werken. Vanaf volgende week een andere aanpak proberen dus. Mss wat meer WSB achtig, dus veel variatie, weinig volume, zware gewichten.
Dan die snatch balance met de log leek me wel interessant om er goed te leren onderduiken. Minimale leg drive en volledig onder de log duiken terwijl de log zelf ongeveer op dezelfde hoogte blijft. Het diep zakken ging me niet zo goed af. Toen mijn lichte knee wraps eens licht aangespannen aangedaan (dewelke letterlijk aanvoelen alsof ik zachte kussentjes rond mijn knieën bind, nu ik die sterkere wraps gewend ben), en dat voelde veel beter in mijn knieën, waardoor ik ook gemakkelijker kon zakken. Bij een volgende log press misschien ook eens zo proberen.
 
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
5x170kg (kop op ontploffen!)
5x170kg (vanaf 3de rep met veel geschreeuw, ik vreesde voor de derde set, had wel de indruk dat ik iets te smal stond)
5x170kg (dik vet volume PR!!! Iets breder dan die 2de set gaan staan, en nu pas vanaf de 4de rep moeten schreeuwen :D BW is ongeveer 86kg nu, dus net geen 2xBW dit :) )

Abs pulldown
3x10x blauwe band

Dankzij de harmonieuze deuntjes van Arch Enemy aan de nodige agressie kunnen komen voor deze training, anders was het niet goedgekomen :)

Filmpje eerste set:
http://www.youtube.com/watch?v=FSNnwcgvhg4
 
Arch enemy doet het hem! Goeie training, proficiat
 
Event training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
2x140kg
1x160kg (uitgebreide opwarming aangezien mijn benen nog behoorlijk pijnlijk waren van eergisteren :p )
1x180kg (knee wraps, nieuwe manier getest met veel meer spanning, zakken moeilijk en pijnlijk omdat er een paar stukken vel uit mijn wraps kwamen die samengeknepen werden, omhoog als een raket)
1x190kg (gezorgd dat er geen vel vantussen stak, zakken vlotter, omhoog weer als een raket)

uurtje pauze om naar het WK log lift te kijken

Log lift
5x57,5kg
3x67,5kg
2x77,5kg
1x87,5kg
1x100kg (vlotjes, licht nadrukken)
0x110kg
0x110kg (jammer, 105kg was zeker gelukt)

Farmers walk
2x55kg 2x9m
2x75kg 2x9m
2x95kg 2x9m (overal redelijke snelheid. Kon niet voluit gaan vanwege gladde ondergrond. Hopelijk blijft het volgende week droger :) )

Deadlift
5x100kg
3x140kg
1x180kg
2x200kg (3F, volume PR. Zeer tevreden mee aangezien ik al behoorlijk vermoeid was van de squat, farmers, en de squat training van eergisteren. In het begin van de training zou 4 reps me realistisch lijken. Volgende week PR zetten!)

Weight for height
aantal keer met 24kg kettlebell

Squat 190kg:
http://www.youtube.com/watch?v=fOhjIcSEcqc

WFH:
http://www.youtube.com/watch?v=MNW_ERdAVHI
 
waar is uwe funny walk naar u rek? :D
 
waarom terug squat?wel mooie speed,ik denk als je moest verder hebt gedaan dat er mss een nieuwe pr inzat:)
mss volgende keer beginnen met dl?als ik 3x200 kan,moet jij dat ook kunnen:windup::p
zag er verder een leuke training uit:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven