MuscleMeat

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice chins

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
You 'mirin mah chins?

1505612_f520.jpg

• #2.503
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
3x175kg
3x175kg (wow, bij de 2de rep iets raar gedaan en superdiep uitgekomen, gelukkig nog gehaald en de 3de rep er ook nog uitgeperst gekregen)
3x175kg (de warmte maakte dit superzwaar, ook al heb ik al 2 keer 3x5 met dit gewicht gedaan)

RDL
10x130kg
10x130kg
10x130kg (damn, zwaar!)

Abs pulldown
3x10x blauwe band

Mega pump in onderrug! Volgende week mij terug aan de 180kg wagen.

• #2.506
Event training

Farmers walk
2x9m 55kg
2x9m 55kg
2x9m 105kg (niet draaien, gewoon droppen. In de terugweg veel te veel moeten droppen. Grip hield het niet)
9m 105kg (nu ging het ineens veel beter. Op het einde nog 10-20 seconden blijven staan. Grip heeft blijkbaar meer opwarming nodig dan 2 keer met 55kg lopen :))
9m 105kg (ging ook goed)

Log
5x60kg
3x80kg
1x100kg (leg drive was bijna 0, nog eens doen voor ik zwaarder ga)
1x100kg (nog steeds geen deftige leg drive)
0x110kg (1 clean, 2 press pogingen tot ongeveer voorhoofd)
0x110kg (idem, niet voor vandaag dus, niet met deze leg drive)

Na die laatste log poging ook gemerkt dat er een goeie lap eelt van mijn linkerhand gescheurd was. En ik moest nog deadliften :-/
Zo lossen wij dat op hier in Woopyland:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Deadlift (autowielen)
5x125kg
3x165kg
2x205kg (ging goed)
0x230kg (ik voelde me sterk, en alhoewel de kans klein was dat ik dit zou halen, toch vol moed eraan begonnen. Tot net onder de knieën geraakt en dan was de lage snelheid die ik had er volledig uit. Boven de knieën had ik hem wel op een of andere manier verder kunnen trekken, jammer. Toch verder geraakt dan ik verwacht had, dus enigszins tevreden. Maar 240kg op de voorronde zal, tenzij de bar veel hoger ligt dan ik verwacht, niet mogelijk zijn.)

Zercher squat (fat bar)
5x50kg
3x90kg
1x130kg (pff, voelde veel zwaarder dan de vorige keer)
3x110kg (nadruk bij deze oefening vooral gelegd op het hooghouden van de bar terwijl ik in beweging ben, voor het conan's wheel)

WFH
2x24kg
2x24kg (op film)
2x24kg (geen idee van de hoogtes, maar zat vrij goed voor mijn doen, al voelde het alsof ik niet al mijn kracht er in kreeg)

Fails, maar toch tevreden van de training. Planning naar de voorronde toe terug wat aanpassen.

Filmpje 230kg deadlift poging + 2de set WFH
http://www.youtube.com/watch?v=bBXCT11W1vw

Je gebruikt al zelf ducktape voor dat :D Misschien eens wat deadliften tegen bands om het bovenste deel van je deadlift sterker te maken?

De gewone pleister bleef niet plakken, met dit weer -> zweterige handjes ;)

• #2.509
Press training

Push press (no second dip)
10x45kg
6x65kg
3x85kg
1x95kg
2F+1x105kg (eerste keer te weinig leg drive, 2de keer teveel naar voor, 3de keer eindelijk goed)
1F+2x105kg+1F (eerste keer iets raar met mijn legdrive, dan 2 goeie, dan een wanhoopspoging op een derde die nauwelijks van de schouders kwam. De manier van failen toont aan dat het puur mentaal is. De kracht is er wel)

Partial press (laten zakken tot aan de neus en weer omhoog)
10x65kg
10x65kg (damn, dit valt dik tegen!)

Bench press
5x60kg
5x80kg
4x100kg (5de rep zou dikke strain geweest zijn. Toch fijn dat ik dit nog kan na lang geen normale bench meer gedaan te hebben en met vermoeide triceps :))

Crossover + Face pull
10x monster minis + 10x small band

Towel pull up + BOR
5xBW + 10x65kg
5xBW + 10x65kg (damn, ook wel lekker :p)

Ongekende pomp in mijn armen!

Hoe rack jij de bar bij pushpresses ? Elbows under or elbows forward ?

• #2.511
Voor push press elebogen naar beneden. Bij jerks naar voor.

Sterk dan ouwe pressert.

• #2.513
Squat training

Begonnen met wat stretches die mij hopelijk gaan helpen om gemakkelijker diep te squatten. Benieuwd als ik dit regelmatig doe, of ik er effect van zal ondervinden.

Squat
6x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
3x180kg
3x180kg
3x180kg (vlotjes :) ook steeds minder en minder good mornings, en de knieën blijven ook steeds stiller ipv in te klappen. Nog niet perfect maar duidelijke vooruitgang in techniek)

Front squat (de knieën waren braaf vandaag, dus nog eens aan lichte front squats gewaagd, kwestie van daar ook wat bloed te krijgen)
10x60kg
10x60kg
10x60kg

RDL
10x125kg
10x125kg
10x125kg

Abs pulldown
10x small band
10x small band
10x small band

Goeie training :)

Filmpje squats:
http://www.youtube.com/watch?v=Brj5w43f8cc

• #2.514
Event training

Begonnen met al 4 van de 8 stones bij Stefan te gaan halen. Hele onderneming. De auto hing vrij laag :p. Er volgen er dus nog 4, en dan nog een hussafeld stone van 190kg.

29mw4m1.jpg

Dan eten en trainen!!

Farmers
ik pakte een schijf van 25kg om op de farmers te steken, en voelde al dat ik tijdens het verhuizen van de stones iets in mijn linker onderarm overbelast moet hebben. Kijken dus wat nog kan, maar niet te zot doen.
55kg 2x9m (droppen als turn)
75kg 2x9m
95kg 2x9m (al blij dat dit nog goed ging, verder niet meer geprobeerd voor de veiligheid)

Log
5x60kg
3x80kg
1x90kg
2x105kg
1x105kg (beetje flauw)

Deadlift (gewone schijven, straps en op kousen)
5x100kg
3x140kg
2x180kg
3x210kg (volume PR)

STONES!!!
Beetje improviseren hoe we de hoogte gingen regelen. Pallet en biervat op de tafel, kwam uit op ~1m35. Met pallet alleen op 1m? Als ondergrond hadden we 4 rubberen matten, welke na elke steen wat dieper inzakten. Op het einde zaten we dus wel behoorlijk wat cm's lager :p Nu snap ik waarom men normaal een plank gebruikt!!!

80kg op de borst en langs voor strict proberen pressen, kwam op een halve press uit. Daarna een press met legdrive die iets hoger ging maar niet veel
80kg terug op de borst en met legdrive pressen, niet hoger dan de vorige keer
80kg op de schouder en vandaar pressen, ging eigenlijk slechter
90kg schouderen en laden
110kg schouderen en laden. PR op stone schouderen!
130kg kwam amper van de grond :) De stone lag ook al behoorlijk diep ondertussen :p

WFH
16-20-24kg na elkaar, geen idee van de hoogte. Ging wel goed
16kg hoog, maar naar voor ipv naar achter. Was te licht, voelde raar bij het swingen..
20kg ook vrij hoog, goeie worp. Maar ik gooi precies toch liever met mijn 24kg, waarschijnlijk omdat ik dat gewend ben.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=IAEsk282SU8

goe bezig :D
(kheb were wat gemist:p)

Je ziet dat de kettebelt naar voor gaat vallen en je loopt dan eens die richting toe ook :p

• #2.518
Reflex :p Normaal als je kettlebell niet goed vliegt, vliegt hij recht omhoog, dus is een stap vooruit voldoende. En toen zag ik dat ik meer dan een stap nodig had en liep ik wat verder. Een geluk dat ik veel tijd kreeg :p

you mardepop...

• #2.520
Press training

Log
5x60kg
3x80kg
1F+2x100kg
2x100kg
2x100kg (pff, zwaar)

Strict log
5x80kg
2x80kg

Atlas stones (van profiteren voor de korte tijd dat ik ze in huis heb)
5x80kg (op de borst rollen en terug naar beneden, eerste 2 keer in 1 beweging. Mijn conditie op de stones zuigt zwaar!)
1m67 80kg (3 opeenvolgende pogingen. Eerst via de borst, dan half via de schouder, dan via de rechterschouder. Alle 3 gefaild, logisch met net vermoeide triceps :) de poging via de borst was wel het dichtst bij, dus gewoon blijven zo doen)

Korte training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven