MuscleMeat

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
Press training

Log (1 clean)
5x60kg
3x80kg
5x90kg
5x90kg
3x90kg (4F, op zich niet slecht, maar leg drive kan toch nog pakken beter. Slechts bij enkele reps had ik een goede second dip)

Log bench press
10x80kg
10x80kg

Cable crossover
10x monster mini bands
10x monster mini bands
10x monster mini bands

Face pull
10x monster mini bands
10x monster mini bands
10x monster mini bands

Veel te warm in mijn veranda, dus heb ik niet te veel gedaan. Ik had ook niet zoveel fut vandaag.

Log:
http://www.youtube.com/watch?v=8d2riEo8mzo

Ziet er goed uit woopy. Vandaag de log ook nog eens vastgepakt.

Waarom niet opt terras :p

• #2.483
Dat terras is zo onstabiel als maar kan zijn, daar doe ik echt niet graag log :p

• #2.484
Squat training

Squat
5x60kg (nog steeds last van knie -> knee sleeve. Suckt. Vanaf nu niet meer testen en gewoon altijd sleeves dragen, dan zal het sneller herstellen)
3x100kg
2x140kg
1x160kg
5x180kg
5x180kg (techniek foutje bij de eerste rep en daardoor een dodelijk moeilijke set!)
3x180kg (volume PR!!! 180kg was tot nu toe mijn raw max :) De 4de rep nog gecontroleerd laten zakken, maar ik was zeker dat ik bij het omhoog komen van mijn stokje ging gaan.)

RDL
10x120kg
10x120kg
10x120kg

Damn, ik was KAPOT na die squats! Hier ga ik het bij laten met het opbouwen met 3x5. Mogelijk had ik de derde set wel kunnen afmaken als ik niet zo kapot was van de tweede set, ik zal het nooit weten. Sowieso worden zelfs de eerste trainingen van mijn "waves" al enorm zwaar de laatste tijd. Kan niet blijven duren voor ik mezelf op die manier de vernieling in train :) Vanaf volgende week doe ik gewoon op dezelfde manier door, maar dan met 3x3. Daar moet ik dan weer wel even mee verder kunnen denk ik. 3x3x170kg volgende week zal waarschijnlijk een eitje worden, dus misschien probeer ik daarna eens een nieuw raw PR te zetten :)

Eerste set (ik wou in feite de 3 sets filmen, maar batterij van mijn camera was leeg...)
http://www.youtube.com/watch?v=YoJybiSVMNE

sterk PR man :-)

Mooi die PR

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Warm je direct op met 5x60 ? Misschien toch eerst even wat BW squats ofzo doen of een warmup routine?
But don't take my word for it, I'm the warmup guy!

woop, laat dat toppen volgende training, die "lichtere" 3x3x 170 is perfect om ff bij te komen van heavy sets als dit

• #2.489
Warm je direct op met 5x60 ? Misschien toch eerst even wat BW squats ofzo doen of een warmup routine?
But don't take my word for it, I'm the warmup guy!

Mwa heb niet het gevoel dat ik tegen mijn werksets niet voldoende opgewarmd ben :)

• #2.490
Event training

Yoke
2x9m 160kg
2x9m 200kg
2x9m 270kg (bij het terugkomen moeten droppen door in een put te stappen, te snel willen oppakken en meteen weer een drop, verder ging het nog vrij vlot)

Log
6x60kg
3x80kg
2x100kg
1x110kg (PR op deze log, eindelijk!)
0x110kg (2 pogingen, tevergeefs)
5x90kg

Deadlift (autobanden)
5x125kg
3x175kg
4x210kg (iets moeilijker dan vorige keer)
2x210kg (3F, tevreden mee)

Zercher squat (fat bar)
4x90kg
3x130kg (zwaar, maar ging nog, knie vond het minder fijn, dus gestopt. Bij het terugleggen kwam ik ook niet hoog genoeg en had ik dus hulp nodig, dus blijkbaar zakken mijn armen nog. Moet ik aan werken, want ik moet op de voorronde het conan's wheel hoog genoeg kunnen houden.)

WFH
4x2x24kg (zaten mooie worpen tussen, gaat goed :) nergens over gegooid dus geen flauw idee van de hoogte)

Goeie training op een zonnig dagje :)

Laatst bewerkt:
Mooie log maat

• #2.492
Log press training

Log press (1 clean)
5x60kg
3x80kg
2x95kg
2x95kg
2x95kg
2x95kg
2x95kg (volume PR wsl. Ging vlot, ik had nog wel zo een paar setjes kunnen doen)

Press
10x65kg
6x65kg
4x65kg (nog een zware triceps oefening hierna doen leek me zinloos, ze waren al vrij leeg. Dan maar wat pompen)

Triceps pushdown
15x driedubbel gechokede blauwe band
15x idem maar geknield
15x nog eens van dat, goeie pomp :p

Crossover
10x monster minis
10x monster minis
10x monster minis (makkelijk, de voorgaande log bench presses van vorige weken maakte dit duidelijk pakken zwaarder)

Log row
5x95kg
5x95kg
5x95kg (vlotjes)

Upright row
5x65kg
5x65kg (stomme oefening, gestopt)

Goeie training, op de press na niet te zwaar gegaan.
Bedoeling bij de log was om te oefenen op de second dip, die me nooit lukt bij zwaardere gewichten. Ook hier leek dat een onmogelijke opgave. Desondanks de overhead log squats van de laatste weken/maanden, is mijn schouderstabilisatie niet stevig genoeg om 90kg+ te quarter-overhead-squatten in een second dip. Denk dat ik dan maar gewoon ga verder doen met Savickas style log press ipv hopeloos Koklyaev style log press te blijven proberen. Gaat me beter af :) Met die overhead log squats stop ik dan ook maar. Zag er cool uit, maar bracht me te weinig op om er nog tijd in te steken.

• #2.493
Nieuwe wedstrijd op de planning: sterkste man van het Donkmeer in Berlare.

Truck pull harnas: 25ton,20m
Log lift: 100kg op reps (1min)
Medley: yoke (300kg,20m) - duck walk (150kg,20m)
Farmers: 110kg 20m, één tegen één
Dumbbell: 60kg op reps (1min)
Stones: 1m30/ 110-125-135-145-155

Alleen voor de log lift alleen al, kan ik niet anders dan meedoen :D Ik zei deze week tegen Youri nog dat ik hoopte op een 100kg log op reps op de finale.
De duckwalk zie ik dan weer minder graag in het lijstje. Gelukkig heb ik binnenkort een goeie ondergrond om dit op te trainen.
Voor de dumbbell zal ik ook nog wat moeten oefenen, maar dat komt wel goed.

Wordt een mooie wedstrijd :)

ziet er inderdaad een mooie wedstrijd uit :-) maar te zware dinges voor mij. enkel de medley en farmers zie ik wel zitten ^^ in ieder geval succes!!

• #2.495
Korte squat training (wou niet teveel doen vandaag, beetje vermoeid. Knieën zullen het ook waarderen)

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x160kg
3x170kg
3x170kg
3x170kg (ik ga niet zeggen dat het superlicht was, maar het leek wel wat op een zware opwarming :D)
1x190kg (vlotjes, raw PR)
0x200kg (vreemd, geen goede spanning gehouden denk ik, of mentaal. Ik zat iets boven mijn gewoonlijke dode punt dus had hem moeten hebben. Next time)

That's all :)

Filmpje laatste set met 170kg en 1x190kg:
http://www.youtube.com/watch?v=XOZwaH9Z4Ds

Laatst bewerkt:
dam woopy, juist uwe road to strongman gezien... echt hard filmke! All I can say is RESPECT! :-)

• #2.497
Event training

Yoke
2x9m 110kg
2x9m 160kg
2x9m 200kg
2x9m 280kg (op de terugweg een paar drops, PR op deze yoke)

Log
5x60kg
3x80kg
2x100kg
0x115kg
0x115kg (helaas)

Deadlift (autobanden)
5x125kg
3x165kg
2x205kg
2x220kg (PR)

Snatch (geïnspireerd door het EK :))
aantal keer 45kg (techniek zat nog relatief goed voor een jaar geleden te zijn)
2x55kg
2x65kg
1x65kg
1x75kg (PR, geen geweldige techniek maar soit)

en dan nog een paar tire flips met 220kg om het water uit die band te krijgen. Was duidelijk een tijdje geleden :)

Snatch 75kg:
http://www.youtube.com/watch?v=F20n8sFjjGQ
(je mag de fouten gerust roepen, maar ik weet zelf ook wat er allemaal scheelt aan deze lift :p)

2nd dippen he woopy !!!

Sterkte training

• #2.499
Vanaf 65kg begon ik ineens mijn benen te spreiden als "second dip" ipv te zakken :p Geen idee waarom.

• #2.500
Log training

Log press (1 clean)
3x60kg cleans + 5x60kg press
3x80kg
2x100kg
2x100kg
2x100kg (tussen de 2 reps nog een fail door te ver naar voor te drukken. Volume PR denk ik. Het log pressen met minimale opwarming begint me goed af te gaan)

Press
10x60kg
10x60kg
8x60kg (nieuwe barbell ingewijd. Een overvloed aan magnesium moeten gebruiken want dat ding was zo vettig als maar kon zijn, ook al had ik hem gisteren al schoongemaakt)

Close grip bench press
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Crossover
3x10x monstermini's

Chin up
5x
5x (vrij veel cheat. Ga ik vanaf nu meer doen, zal wel snel beter gaan dan)
Goeie training :) Ik had stiekem gehoopt op 3x3x100kg log, maar dit is ook goed.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven