MuscleMeat

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Filmpje herbekeken, bij nader inzien was het de beurt via de schouder waar ik het dichtst in de buurt zat, en daar was mijn leg drive ook veel beter. Bij een circle of stones zoals die van Jimmy, waar je niet even tegen kan leunen, is het ook wel handig als je ziet waar je de stone naartoe gooit. Toch maar via de schouder doen dan.

Damn, heb het WFH filmpje gemist en now it's gone!

• #2.523
Squat training

Squat
5x60kg
3x100kg
2x140kg
1x170kg (niet-ingetrainde, iets grotere riem aangedaan. Mijn normale riem begint vrij krap te worden. Zat iets te los om echt goed te zijn)
3x185kg
3x185kg (damn, zwaar! Een fail was dichtbij, en het leek me onmogelijk om nog een 3de set af te werken)
3x185kg (volume PR. Oude riem weer aangedaan, en het setje viel goed mee. Mocht evengoed 190kg zijn. Wat een verschil een goede riem toch kan maken :) )

RDL
10x130kg
10x130kg
10x130kg

Abs pulldown
3x10x blauwe band

Goeie trein! Zaterdag event training, en dan een weekje rust. Wat zal mijn lichaam gelukkig zijn daarmee! :D

• #2.524
Event training

Farmers + yoke medley
2x55kg farmers 2x9m (droppen op de turn)
2x95kg farmers 2x9m
2x105kg farmers 2x9m + 280kg yoke 9m (na de turn waren mijn benen helemaal leeg)

Log
3x80kg
1x100kg (vlot)
0x110kg (3 opeenvolgende press pogingen, allen fail)
1x110kg (een fail + eentje die ik net boven mijn dode punt kreeg door leg drive gevolgd door een lange pressout)

Axle zercher hold
130kg
170kg
170kg 12 seconden ofzo, hoog gehouden, kon niet ademen
170kg iets boven de 20 seconden, lager gehouden

Deadlift (straps en zonder schoenen)
2x180kg
1x200kg vlot
1x220kg viel ook goed mee
1x220kg zonder straps en met schoenen, PR!

Stones
80kg 1m67 (voelde niet helemaal stabiel om te pressen maar er toch goed op)
90kg 1m51 (hem om de 1m67 proberen zou zinloos geweest zijn. Hier op gelegd met een cm of 10 overschot)
110kg 1m51 (moeilijke pick up, easy schouderen en hem er op leggen, PR!)
130kg fail, kreeg hem niet gelapped.

Goeie training :) Nu rust tot de voorronde.

• #2.525
Laatste training voor de voorronde

Squat
0x60kg
0x100kg
0x140kg
0x180kg
0x220kg
0x300kg
0x300kg
0x300kg (niet zo bijzonder, ik had al eens 0x350kg gedaan)

Log
0x80kg
0x120kg
0x220kg (PR!)

Atlas stones
0x110kg op 1m80
0x150kg op 2m50
0x150kg op 2m50

Squat lockout
500x0kg

Volledig klaar voor de wedstrijd nu :)

Stevige non-training heb je daar neergezet Woopy!

waarom zo low rep net voor een event? gewoon lichtere gewichten en 10+ hanteren om het bloed wat te doorpompen !!

OMFG, te droog dit :roflol:!!!!!

• #2.529
Niet teveel lachen! Iemand als bv Savickas doet met de 220kg log slechts 1 rep meer dan ik zonet in deze training gedaan heb!

Looking good. Donderdag nog wat 200kg farmers en setjes 400kg deadlift en komt goed.

• #2.533
I'm ready!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.535
Voorronde sterkste man van België

Medley: yoke 300kg 25-30m + farmers 100kg 25-30m
De yoke tot ongeveer 5 meter voor de meet gekregen met 5-6 drops. Hij voelde zwaar. Ik had gehoopt om toch nog een eind met de farmers te kunnen lopen, maar goed, ik heb een groot deel deelnemers achter me kunnen laten hiermee, dus tevreden. PR ook!

Log
100kg - easy!
110kg - eerste press beetje uit balans, meteen een tweede press en die lukt ook! PR op de IFSA log!
120kg - we waren met 3 die 110kg gehaald hadden. Ik was niet van plan om een derde beurt te nemen, maar in dit geval moest ik toch tenminste proberen. Vlotte clean maar ik stond op mijn benen te trillen dus geen serieuze press poging gedaan. De rest failde ook, dus gedeelde 1ste plaats met 3 man.

Na dit onderdeel had ik een derde plaats gedeeld met Stefan.

Conan's wheel
net geen anderhalf rondje met naar men zegt ~250kg. Vanaf ongeveer 3 kwart rondje was mijn adem volledig weg, dus blij dat ik nog tot hier geraakt ben. Ergens in de middenmoot geëindigd hiermee.

5de of 4de na dit onderdeel denk ik.

Deadlift
200kg - easy
220kg - vrij zwaar al
Geen 3de poging meer gedaan. 240kg zou puur een verspilling van krachten geweest zijn. Helaas had ik op de 220kg in het eindresultaat enkel het gezelschap van Dirk op een gedeelde laatste plaats, dus veel punten verloren. Tot nog steeds 5de plaats hier met 1 punt voorsprong op Stefan (en de rest zat ook op enkele punten verschil).

Atlas stones
1m70-80kg - van de eerste keer er op, goed
1m60-90kg - idem, goed
1m50-110kg - thuis kon ik hem er na het schouderen gewoon opleggen, wou ik hier doen maar het was hier toch een paar cm hoger, dus ging even bijna mis, maar daarna er toch ook goed opgekregen
1m40-125kg - pas, aangegeven dat ik hem niet meer zou proberen (ging niet lukken), weggestapt, toen begon iedereen te roepen dat ik nog moest proberen en ze gaven aan dat ik nog 10 seconden had. Meer voor de show dan iets anders er nog even gaan aanstaan, maar niets meer mee gedaan.

Eindresultaat: 6de plaats van de 11 en dus door naar de finale!
Zeer tevreden van dit resultaat :) Overal ongeveer naar verwachting kunnen presteren. Enkel het conan's wheel had beter gekund, maar goed :) Filmpjes komen straks of morgen.

Mooi werk woopy, plaats in de finale verzekerd, das ****ing nice.

Jammer dak er niet bij was khad graag alles gezien! Ben benieuwd naar filmpjes, harde stones precies!

proficiat woopy, dik verdiend!

proficiat,dikke wedstrijd gedraaid!

Zeer goed, gefeliciteerd! :D:D Lekkere muziek er ook bij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven