- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Pff k*ttraining
ME Squat
Squat
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg
1x130kg
1x140kg
0x150kg (wtf)
0x150kg (wtf?)
1x150kg (goed moment om die nieuwe knee wraps eens te testen)
0x160kg (met wraps, ik kon het maar proberen he)
En daarna geen zin meer.
Pff 150kg squat kon ik op 20 oktober al, en nu lukt het niet meer. Die Westside is een hele leuke manier van trainen, maar ik heb het gevoel dat ik er veel meer aan heb om regelmatig zware gewichten in mijn nek te hebben bij de oefeningen waar ik dat ook wens. Die 150kg voelde nu belachelijk zwaar op mijn schouders doordat ik al lang dat gewicht er niet meer opgelegd heb. 130kg is het hoogste dat ik de laatste maanden op mijn schouders gehad heb.
Morgen heb ik de hele dag niets te doen, dus dan ga ik me eens bezig houden met te kijken hoe ik mijn vorige schema (waar ik best wel tevreden van was) kan combineren met dit schema. Deze manier van trainen bevalt me wel, het enige dat ik mis, is om regelmatig die zware gewichten te voelen, dus dat wil ik er weer in.
Filmpje van 150kg met wraps
http://www.youtube.com/watch?v=sQANapijlSs
ME Squat
Squat
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x110kg
3x120kg
1x130kg
1x140kg
0x150kg (wtf)
0x150kg (wtf?)
1x150kg (goed moment om die nieuwe knee wraps eens te testen)
0x160kg (met wraps, ik kon het maar proberen he)
En daarna geen zin meer.
Pff 150kg squat kon ik op 20 oktober al, en nu lukt het niet meer. Die Westside is een hele leuke manier van trainen, maar ik heb het gevoel dat ik er veel meer aan heb om regelmatig zware gewichten in mijn nek te hebben bij de oefeningen waar ik dat ook wens. Die 150kg voelde nu belachelijk zwaar op mijn schouders doordat ik al lang dat gewicht er niet meer opgelegd heb. 130kg is het hoogste dat ik de laatste maanden op mijn schouders gehad heb.
Morgen heb ik de hele dag niets te doen, dus dan ga ik me eens bezig houden met te kijken hoe ik mijn vorige schema (waar ik best wel tevreden van was) kan combineren met dit schema. Deze manier van trainen bevalt me wel, het enige dat ik mis, is om regelmatig die zware gewichten te voelen, dus dat wil ik er weer in.
Filmpje van 150kg met wraps
http://www.youtube.com/watch?v=sQANapijlSs

Mss dat ik na een tijd tot dezelfde conclusie kom maar momenteel geef ik het schema nog een tijdje de "kans" hehe enfin good luck wat je ook kiest
)
Dan maar verdergegaan met plate pinch.