MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Damn, nu voel ik me toch echt een idioot :D
Bij mijn zekeringenkastje was er nog een ander kastje waar ook nog zekeringen in zaten, en daar was er eentje van gesprongen. Alleen wist ik niet dat dat een zekeringenkastje was, ik wist niet eens dat dat ding open kon. Gewoon dat hendeltje op "on" klikken, en voila, problemen opgelost :p
 
OMG, ik wil niet haten maarre...Dikke fail Woopy :roflol: :roflol: :roflol:
 
Bwah ik zal pas blij zijn met men grip als ik al mijn deadlifts zonder straps kan doen :)

Voor je grip misschien de dumbbell DL of de Axle gebruiken.
Je gaat op zich goed;ook leuke filmpjes.:D
 
Nee, carnaval :D

Training van zaterdag nog, in de gym van men broer:

Beetje een snelle training met korte pauzes, aangezien de gym nog maar een half uur open was toen we aankwamen.

Bench dag

Bench press (oly stang maar ik denk niet dat hij 20kg woog, gewichten staan vermeld exclusief bar)
10x0kg
5x30kg
3x50kg
3x60kg
5x70kg (zou dus 5x90kg zijn als de bar 20kg woog, maar dit resultaat doet me eerder denken dat het 10-15kg was :) )

Triceps pulldown dinges in toesteldinges
3 setjes van 10 met oplopend gewicht

1 hand DB Press
5x30kg (elke hand 5 reps, rechts beetje moeten helpen met benen)
5x30kg links, 4x30kg rechts, weer met hulp rechts, ik verwijt de korte pauzes voor deze resultaten

DB Row
5x30kg (elke hand 5 reps)
5x40kg (zwaarste DB die er was)
5x40kg
5x40kg (ging allemaal vlot)

Beetje flauwe DB Press, maar wel tevreden van de training gezien de duur ervan.
Het was trouwens maanden of zelfs jaren geleden dat ik in deze gym geweest was. Blijkbaar hebben ze een power rack aangeschaft. Beter nog: exact hetzelfde als dat wat ik thuis staan heb :D Mijn broer zit in een goeie gym.
Ik heb trouwens niet eens moeten betalen "voor die ene keer dat ge komt..." :)

Training begint morgen weer.
 
???
 
Hallo Johan,

Ik heb even op je blog gekeken. Ziet er leuk uit, mogelijks het begin van een heus trainingscenter!
Met hoeveel komen jullie zaterdag trainen? Aantal speelt geen rol...

Groetjes Wim.
 
Hey! Ik zal zaterdag alleen zijn :)
 
Squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg (volume PR)

Front squat
5x70kg
5x80kg
5x90kg (volume PR)

Hamstring raise (met één band van mijn lichtste setje, geeft niet veel hulp meer :) )
5x (laatste 3 reps wat geholpen met een licht duwtje met de handen)
5x (band iets verder vastgehouden voor net dat beetje meer hulp, 5 reps kunnen maken zonder handen)

Dragon flag (uber strict, volledig gestrekt lichaam en na elke rep even stilliggen op het bankje)
5x
5x

Heel tevreden van deze training. Van alle 4 de oefeningen ben ik tevreden van het resultaat :D
Bij de squat vooral, omdat ik er aan het begin van de set niet eens in geloofde. Ik vreesde dat ik met moeite 1 rep ging halen met die 140kg. Wat gaat dat geven als ik er eens wel in geloof :D
Front squat was lang geleden, maar daar ben ik duidelijk ook beter in geworden (1 rep met 90kg was de laatste keer al heel zwaar).
Hamstring raise was deze keer met heel weinig hulp, ik denk dat ik binnenkort wel een paar reps zonder hulp haal.
En de dragon flags gingen ook vlot, maar daar heb ik me wat ingehouden, omdat ik daarvan altijd een enorm stijve buik krijg, en ik wil zaterdag bij Wim een beetje deftig kunnen presteren :p
 
OH Press dag

Push press
10x20kg
5x40kg
3x50kg
3x60kg
2x70kg (+1 fail lol :p de bar vloog veel te ver vooruit...)
1x80kg
0x90kg
0x90kg (beide keren tot net niet boven mijn hoofd)

Close grip bench
5x70kg
5x70kg
5x70kg

DB Bench
8x32kg
8x34kg
5x36kg (begint best lastig te worden om in positie te krijgen :p)

Pull up (met handpalmen weg van gezicht)
5x
5x
5x
5x (ging verrassend goed, enkele weken geleden probeerde ik dit voor de fun eens buiten een training en haalde ik geen 2 reps)

Towel barbell curl (omdat ik te lui was om mijn DB's lichter te maken voor hammer curl)
10x20kg
10x30kg
10x30kg (niet geweldig aan men polsen)

Best goeie training, alleen jammer van die push press. Mijn benen waren nog vermoeid en een beetje stijf van gisteren, dus de leg drive waar ik normaal veel uit haal, stelde niet veel voor. Ik had beide pogingen gefilmd. Na de eerste poging bekeek ik snel even het filmpje en zag dat de bar tot net niet over mijn hoofd kwam. Dus ik dacht, met een mega-push met de benen lukt het wel. Dus heb ik mijn best gedaan om de leg-drive van mijn leven te geven, maar ik geraakte niet hoger dan de eerste keer :)
Volgende keer reverse band MP doen, daarna proberen reppen met 85kg, en dan een nieuwe poging voor die 90kg.
 
Goed bezig! Zie maar dat je uitgerust bent voor zaterdag, dan wordt het pas zwaar! :D
 
Ja ik denk dat ik wel ga afzien :D Jij komt ook?
 
Mooie trainingen zo na carnaval :cool:

Succes zaterdag!
 
Event training bij Wim Jammaer

Log lift
opwarmen met lege log (40kg)
1x60kg (vlotjes)
1x70kg
1x75kg
1x80kg
1x85kg (zeer tevreden van :) had gedacht dat ik met moeite 80kg zou halen)
(met 1 van de lifts heb ik wsl tegen mijn kin gestampt, want die ziet nu helemaal blauw :p)

Atlas stones op ~1m
0x110kg (kreeg hem niet van de grond, ook een poging waarbij Wim hem al op mijn benen legde, maar dat ging ook niet :p)
1x110kg (met hars, moest wel alles geven)
0x110kg (toch al blij dat ik er hem 1 keer op kreeg :) had ik niet verwacht)

Car flip
1x (beetje sukkelen halfweg, maar gelukt)

Tire flip
6 flips met band van.. 275kg geloof ik. Nog 2 pogingen voor een 7de flip maar het vat was af.

Car deadlift staand op verhoogje van 10-15cm ofzo
2x auto+75kg (en 1 lift die niet telde :p )
10x auto+50kg

Medley 85kg farmers walk 25m met 1 turn, 115kg (denk ik) duckwalk idem
Farmers walk gehaald. In het begin een beetje aan het sukkelen aangezien ze toch iets anders aanvoelen dan de mijne, maar zonder drops heen en weer geraakt.
De duckwalk was onbegonnen werk. Hem liften was geen probleem, ermee stappen lukte voor geen meter, letterlijk :p

Carhold
Iets in de 30 seconden geloof ik, moet beter kunnen.

Zeer toffe training wel, en ik heb mezelf toch kunnen verbazen op sommige oefeningen :)
Ik ga er zeker nog een paar keer terug komen.

Foto's staan op het blog: http://sterksteman.blogspot.com/2009/02/training-2802_28.html

http://www.youtube.com/watch?v=uSGNNhZ8ygI&feature=channel
 
Laatst bewerkt:
whehehe "proper" :D

car deadlift lijkt me vet om te doen. nette log lift man
 
Nette events toch Johan, nette log en car DL, de rest komt ook wel goed ;)
 
bruute car dl!
 
Thanks mannen :D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven