Events
De training begon met slecht nieuws: er zat een scheurtje in mijn lichtste zandzak. Ik wou er toch even mee opwarmen, maar de zak van boven mijn hoofd laten vallen, was natuurlijk geen goed idee. De zandzak volledig onbruikbaar dus. Ik heb hier wel nog een paar lege reservezakken liggen, dus volgende keer vervang ik die wel.
Goed nieuws was dat mijn broer net op bezoek kwam op het moment dat ik ging beginnen, en die heeft dan meegedaan, wat de training meteen veel leuker maakte
Zandzak boven hoofd: opgewarmd met lichtste zak (~50kg), daarna zak van 60-70kg boven mijn hoofd gestoken. In feite telde het niet aangezien de zak nog een deel op mijn hoofd lag, maarja..
Sled pull: Ik wou beginnen met 2 zakken van 60-70kg + zak van 80-90kg op de slee, maar de grond lag toch net iets te glad daarvoor. Mijn voeten schoven gewoon uit en ik kwam nergens. Zak van 80-90kg er af gehaald, ging nog steeds niet. Uiteindelijk dan met 1 zak van 60-70kg op de slee, en dan maar voor snelheid gegaan.
Tire flip (220kg): 9 herhalingen gedaan. Techniek begint veel te beteren, nu moet ik mij wat op de snelheid richten. Vorig PR was 5 flips.
Farmers walk 2x70kg: 25m, drop, 15m. Dan even gerust en de laatste 10m gedaan. Vorig PR was 20m.
Medley: kruiwagen met zandzakken 10m, turn, 10m, daarna 3 tire flips. De eerste 10m was met 3 zakken (200-230kg), bij het draaien een zak verloren en met 2 zakken (120-140kg) verdergegaan. Niet echt gelet wat het gevoelsgewicht aan de handvaten was. Het was de bedoeling om tussen de kruiwagen en tire flip nog een duckwalk met zandzak te doen, maar dat ging niet echt. Dan maar besloten om een tire flip extra te doen
Ik ben tevreden van de training, ik heb duidelijk al goeie vooruitgang gemaakt tegenover de laatste keer. Het gaat nog goedkomen met mij

Ik was ook onder de indruk van mijn broer. Zijn niveau is vergelijkbaar met het mijne van enkele maanden geleden, en hij traint niet eens! Op zijn werk werkt hij met buizen van 200kg (sprinkler systemen) en dat werpt blijkbaar zijn vruchten af
Filmpje komt straks.