AndroidHealthClinic

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoezo doe je dan niet gewoon blockpulls als je je stang sloopt :roflol:
 
schijf op de tenen laten vallen :D
 
rackpulls meegedaan totdat ze weer min of meer recht was

Andy niet snap. Meer rackpulls met banaan doen is krommere banaan.

Of misschien moet ik wat gewichten op die bar hangen en dan met 2 personen de bar omgekeerd rollen (bolle kant naar onder wijzen) en dan buigt ze misschien terug recht. Is this real life?
 
Het gaat me niet over dat een barbell van 15 kg minder aankan dan eentje van 20 ofzo, wat ik probeer te zeggen is dat als een barbell al minder weegt dan de 20kg die ze zou moeten wegen dat wilt dat al iets zeggen over de kwaliteit van de productie. Dan is de kans groot dat ze minder aankan als men beweert.

De barbell bij ons heeft al meerdere keren krom gestaan (oa door rackpulls van sommige personen) maar youri heeft die telkens min of meer terug recht gebogen.

Op de site wordt ook niet beweerd dat hij 20kg weegt hoor.
http://www.fitness-seller.nl/produc...rstang-zwart-50-mm-x-220-cm---tot-450-kg.html
 
Te koop:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst ff hier zetten voor ik er een apart topic voor maak :)
30 euro
 
Yo die shit wil ik wel woopman!
 
Jullie moeten gewoon nog eens komen meetrainen en dan die autowielen meebrengen en die schijven meenemen :p
 
Ok, of misschien in HS met de OH Challenge?
 
Probleem is dat ik een deel van de rit per trein ga doen, dus dat is niet erg praktisch :p
 
Kwam iemand u maar ophalen of thuis afzetten.. :(
 
Als jij zo iemand voor me vindt, breng ik de schijven mee :D
 
We zien elkaar eerst op Loederkerke denk ik? Dan kunnen wij de bumpers meenemen, misschien jij de andere schijven? :-)
 
5km met aan elke kant van mijn fietsstuur een schijf van 15kg :p Maar die 5km omweg zal iemand met een auto wel willen maken zeker? :)
 
5km met aan elke kant van mijn fietsstuur een schijf van 15kg :p Maar die 5km omweg zal iemand met een auto wel willen maken zeker? :)

inderdaad. Ik moet toch een uurtje op voorhand aanwezig zijn, dus op zich kan iemand anders dan tot bij jou rijden.
 
Yup of op het einde van de wedstrijd.
 
Na afloop van de wedstrijd frieten @ my place? :) Dan hebben jullie direct een goed excuus om de omweg te maken :p
 
2 schijven van 15kg :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven