- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Na afloop van de wedstrijd frieten @ my place?Dan hebben jullie direct een goed excuus om de omweg te maken
![]()
Ok, zal eens even horen of de rest het goed vindt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na afloop van de wedstrijd frieten @ my place?Dan hebben jullie direct een goed excuus om de omweg te maken
![]()
)
leuke oefening, werkt goed op mijn zwakste punt)
)

Ik wil daar zeker voor 240kg gaan, maar we zien wel hoe de voorbereiding nog loopt. Kan meer of minder worden. Het Belgisch record in de -100kg staat op naam van Mohammed Bilican op 280kg. Met suit gok ik. Zou fijn zijn als ik dat in 2013 met enkel knee wraps kan verbreken 
typisch belgisch powerlifting, een klasse lager is het record hoger :s

Daar ligt het record 10kg hogerAls ik dus voor een BR wil gaan, kan ik beter 91kg wegen dan 89kg
![]()
)
Tijdens de opwarming leek het niets te gaan worden. Kreeg mijn hoofd niet bij de training, en was van plan om gewoon mijn 2x5x180kg te doen en ermee te kappen. Voor de eerste werkset een snuifje ammoniak, en ineens was de spirit helemaal terug en deed ik al mijn setjes met relatief korte rustpauzes. Doet dat spul dan toch iets 
Dan doen we gewoon 210-220-230kg ofzo.
)
)