- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
En wat denk je van de bumpers? Misschien nog een schijfje van 1.25 / 2.5 tegen lassen voor beter op BB te passen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
En wat denk je van de bumpers? Misschien nog een schijfje van 1.25 / 2.5 tegen lassen voor beter op BB te passen?
)
)
(aan het bankdrukken doe ik daar ook mee, aangezien ik daar anders toch maar uren zit niets te doen. Wie weet win ik er nog iets mee)
)
De slappe wraps strak aangetrokken waren al lastig. Dan de 180kg met de goeie wraps.. Zoals dat ging, voelde het niet alsof ik op die manier 200kg zou kunnen. Gedacht om die set nog eens te doen, maar dan toch maar verhoogd naar 190kg. De spanning beviel me al iets beter, en bij de 200kg begon ik weer aan de wraps te wennen. Komt goed de volgende weken. De diepte was wel wat twijfelachtig, maar ook dat komt de komende weken wel goed. Als ik nog iets dieper kan zakken (en mijn heupen niet vermoeid aanvoelen van een overhead wedstrijd), kan 3x210kg zeker geen probleem zijn, en kan ik opwerken naar minstens 3x220kg ter voorbereiding van de totaalwedstrijd 
Die eerste was puur door controleverlies. De 2 andere was het echt niet nodig om ermee te gaan gooien