Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deze ochtend nog eens gewogen en gemeten. 79kg op de weegschaal, en benen van 69cm :D
Alleen jammer dat die benen snel zullen krimpen als ik wat aan mijn vet doe :p

Net een klein half uur wat HIIT gedaan, sort of. Aangezien het buiten rotweer is, moest het in mijn (kleine) homegym gebeuren, dus stukjes lopen ofzo zit er dan niet in :p
Dus heb ik een hele hoop verschillende bewegingen gedaan, veel reps en hoge snelheid. Sommige met hulp of juist weerstand van een band. Bepaalde beweging doen tot het niet meer gaat, enkele seconden naar adem happen, en een volgende beweging doen.
Ik heb in lange tijd niet meer zo gezweet :p Absoluut niet leuk, maar het zal me alleen maar helpen.

Woensdag nog even bij Wim gaan trainen (squat en een paar events) ^^

Door de klote bussen nu pas thuisgeraakt, maar soit, het was het waard!

Event training in kamp Sint-Job

Squat
10xbar
5x55kg
5x105kg
3x125kg
2x135kg
1x145kg
0x155kg (pr poging, maar ik geraakte helemaal onderaan in de beweging niet meer in gang)

Log press
opwarmen met 40kg
enkele keren met 60kg
1xbolleke vanille
terug opwarmen met axle van 33kg
2x80kg (nog enkele keren voor een 3de gegaan, maar niet gelukt)

Duck walk
100kg ~25m (PR)
125kg ~20m (PR) (nog stuk of 10 keer opnieuw opgepakt en een paar milimeter verder gezet, maar het ging niet meer)

Tire flip
7x (PR) (toch wel pakken moeilijker dan mijn eigen band :p)
na wat rust nog eentje om hem weg te zetten

Close grip bench
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
11x60kg (niet echt zwaar)

Goeie training, mijn benen zijn compleet kapot. Ze doen op plaatsen pijn waarvan ik niet eens meer wist dat ze daar pijn konden doen. Dat ga ik de volgende dagen geweten hebben :D

Netjes!

dat bolleke vanille :D

De ijskar passeerde net :p

Het was Wim en Stefan hun idee, ik vond het ook absurd om tijdens een training ijs te eten, maarja waarom ook niet :D

Damn, ik wou net de bench training beginnen, maar al bij 60kg voelden die triceps vrij pijnlijk aan. Ik dacht dat ik al voldoende hersteld was van woensdag (het waren overigens vooral de benen die kapot waren), maar dat is blijkbaar nog niet het geval. T'zal voor morgen zijn :)

Zwak weekend achter de rug. Ik heb het al 2 dagen moeilijk om mijn voeding in orde te krijgen. Ik heb nooit honger, en als ik dan toch begin te eten, eet ik maar de helft van anders.. Gisteren was ik ook veel te moe om te trainen. Geen idee waarom want ik heb niets gedaan...
Maar goed vandaag toch training, en het ging best goed.

Bench dag

Bench press
10x60kg (zat er nog op van vrijdag, dus geen zin om met lege bar op te warmen :p)
3x80kg
2x90kg
1,5x100kg (2de rep kreeg ik maar tot halfweg, net als bij military press, is het duidelijk dat mijn lockout meer werk nodig heeft, vandaar: )

Pin bench press (een dikke 5cm boven de borst, na elke rep doodleggen)
5x70kg
5x80kg
5x80kg (pijnlijk!)

DB snatch (eerste keer)
5x22kg (per hand)
5x26kg
5x30kg (ging nog allemaal gemakkelijk, enkel conditioneel viel het mij vrij zwaar. Toffe oefening wel, ga ik meer doen!)

Pendlay row
5x60kg
3x80kg
2x100kg (volume PR)
1x120kg (was meer een bent-arms deadlift... Ik stond op het einde ook helemaal recht :p)

Deadlift hold (deadlift zittend op de knieën, bar zolang mogelijk vasthouden. als ik niet meer kan, 2-3 seconden rusten en weer oppakken)
120kg gedurende een kleine 2 minuten

Van de snatch heb ik een filmpje. Alleen gezien de kleine ruimte waarin ik train, stond de camera vrij dicht bij mij, waardoor mijn voeten en de lockout er niet opstaan :p Ik zal het toch maar uploaden.. Het komt straks.

Here it is:
http://www.youtube.com/watch?v=JehhJ0mOkA4

Laatst bewerkt:
Cool je hebt ongeveer de zelfde stats als ik alleen ben ik nog een paar kg lichter als jou
Deze maar btje volgen

Dat komt inderdaad vrij goed overeen :D

heb jij mini schijfjes dan als je een deadlift op je knieen kan doen en em los kan laten komen van de grond? je bent zelf ook niet echt lang! nice rows

De schijven kwamen zo'n 2-3cm van de grond :p

Squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
1x130kg
2x140kg
2x140kg (volume PR)

Front squat
5x80kg
3x90kg
2x100kg (volume PR)
1x110kg (PR)
0x115kg (bar zat tijdens het zakken ineens helemaal tegen mijn keel waardoor al mijn lucht weg was :p)
0x115kg

Hamstring raise
2x (zonder hulp van banden, met een miniem duwtje met mijn handen helemaal onderaan. wel veel te veel gebogen om goed te keuren :) )
5x (met 1 band als hulp)

Dragon flag
5x (met 1 band als weerstand, maar heel veel deed dat niet :p)
5x (zonder weerstand, maar niet zo mooie uitvoering)
5x (geconcentreerd op goede uitvoering)

Vandaag een korte broek gekocht om op warme dagen buiten mee te trainen. Alhoewel het geen zicht is, toch vandaag even aangedaan om de diepte van mijn squat goed te kunnen beoordelen :p (Aangezien Wim daar woensdag tijdens een opwarmingsset een opmerking over maakte). Diepte zit gewoon goed zo te zien :) (vooral zichtbaar bij 2de set, waar ik van opzij gefilmd heb).
Ook wat met de breedte van mijn grip gespeeld, maar niet veel verschil van ondervonden.

Verder een beetje zitten prutsen met dragon flag. Proberen zwaarder te maken met een band, maar dat was niet zo'n succes. Dan mijn ene voet in het handvat van een 5kg schijf geschoven, maar dat was meteen veel te zwaar (heb ik zelfs niet gefilmd :p). Ik zal het met meer reps moeten doen.

Filmpje van zowat de hele training komt eraan :p

Overhead press dag

Power clean (& laatste rep press) (met autowielen, dus net iets hoger dan met normale schijven)
5x44kg
3x54kg
3x64kg (tot hier echt easy)
2x74kg (zwaarder maar goed te doen)
0x79kg (tot net onder borst, 2 keer)
0x79kg (net niet hoog genoeg, heel close)

Power snatch
5x44kg
5x49kg
3x54kg (4F)

Floor press
10x54kg
10x54kg
10x54kg

Towel pull up
5x
5x
5x
5x

Reverse curl (met cheat en heel weinig rust tussen de sets)
5x44kg
5x44kg
5x44kg

Fijne training wel :) Goed gezweet ook..

Filmpjes van laatste clean (fail) en de snatches:

http://www.youtube.com/watch?v=OltFbCrysT4

Net bij wijze van conditiewerk eens de ring rondgefietst (12,5km volgens google maps) tegen een deftig tempo, maar zeker ook niet op mijn hoogst mogelijke tempo. Het was in feite meer de bedoeling om een beetje van het weer te genieten :) Missie geslaagd!

Gaat best lekker, toch

Damn, wat is die clean close

Voor zover ik iets te zeggen heb over jou techniek natuurlijk:
- je moet explosiever zijn
- liften met gestrekte armen tot voorbij kniehoogte en dan jumpen. nu trek je puur op je armen en schouders volgens mij.
- onder de bar duiken als je op het hoogste punt komt

Op de dvd van starting strenght staat het heel netjes uitgelegd.
Adh daarvan ga ik mij er ook eens op toespitsen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven