- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Hey, thanks voor de opmerkingen 
Explosiever: daar werk ik aan
Het is eeuwen geleden dat ik nog gecleaned of gesnatched heb, daar ben ik sinds deze week weer mee begonnen
Ik heb het op de strongman oefeningen ook al gemerkt dat het me zal helpen.
Gestrekte armen: zal ik eens op letten
Onder de bar duiken: Het is natuurlijk jammer dat ik pas ben beginnen filmen vanaf het niet meer ging
Als hij enkele cm's hoger gekomen was, had ik er wel onder geraakt. De elebogen naar voor draaien enzo lukt qua techniek wel
Wat meer door mijn benen buigen zou ook wel geholpen hebben. Ik heb er proberen op te letten, maar het wou niet zo lukken.
Tot morgen

Explosiever: daar werk ik aan
Het is eeuwen geleden dat ik nog gecleaned of gesnatched heb, daar ben ik sinds deze week weer mee begonnen
Ik heb het op de strongman oefeningen ook al gemerkt dat het me zal helpen.Gestrekte armen: zal ik eens op letten
Onder de bar duiken: Het is natuurlijk jammer dat ik pas ben beginnen filmen vanaf het niet meer ging
Als hij enkele cm's hoger gekomen was, had ik er wel onder geraakt. De elebogen naar voor draaien enzo lukt qua techniek wel
Wat meer door mijn benen buigen zou ook wel geholpen hebben. Ik heb er proberen op te letten, maar het wou niet zo lukken.Tot morgen