MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks :) Waren er geen filmpjes gemaakt ook? Ik heb er niet echt op gelet eigenlijk :p
Morgen dan toch naar de sterkste man van Limburg gaan kijken, we maken er een familie uitstapje van :D
 
Neen, dacht alleen foto's

Leuk, amuseer je morgen! Probeer ook een en ander te filmen, ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, ook een familieuitstapje :P
 
Squat dag

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
1x130kg
3x140kg
3x140kg (volume PR) (laatste rep maar net parallel denk ik, filmpje komt straks wel dan zie ik het meteen, sowieso tevreden van)

Front squat
5x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg (volume PR)

Rack pull (net boven knie)
5x150kg
en dan weer pijn in onderarmen. Het is nu het moment niet om blessures op te lopen, dus ik heb het daar maar bij gelaten.

Calve raise
20x110kg
20x110kg (PIJN! Maar goede pijn :D lang geleden dat ik kuiten nog getrained heb, dus dat ga ik wel voelen de komende dagen denk ik :p)

Sint Job is getting closer!
 
Nette squats hoor :thumbs:
 
Nice squats, opletten met die onderarmen hé!
 
Ik weet het, het komt wel heel ongelegen :-/ Ik weet niet goed wat het is, maar ik vermoed dat het wel zal overgaan als ik ze de komende dagen niet te zwaar belast. Desnoods doe ik volgende zaterdag weer geen farmers enzo...
 
Sterk, zeker het 1ste setjes!
 
Lekker diepe squat, sterk bezig.
 
Thanks mannen :)
 
Korte pussy training

OH Press dag

Seated press
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x55kg
5x55kg
5x55kg

Pull up
5xBW

De laatste dagen voel ik me steeds vermoeider, en nu had ik totaal geen kracht en motivatie om te trainen. Ik heb het dus bij deze korte training gelaten. Vanavond eens goed op tijd gaan slapen zal me goed doen.
De pull ups waren uiteraard easy. Ik deed ze vooral om eens te kijken hoe het met die pijn in mijn onderarmen zit. Totaal geen last nu, maar ik blijf voorzichtig.

Ik gebruik trouwens al een paar maand Xtend, heel tevreden van. Vandaag de nieuwe "appel" smaak eens geprobeerd, maar dat viel toch wel tegen. Het ruikt enorm chemisch, en opgelost in water ziet het er uit als extra vloeibare dreft ofzo. De smaak vind ik ook niet geweldig. Ik ga dat potje dus laten voor wat het is en verder gaan met de limonade smaak, die is heerlijk :D Dat appel potje geef ik wel weg aan iemand, misschien vind iemand anders die appelsmaak WEL lekker. Toevallig niemand van de mannen van Sint Job die het eens wil proberen?
 
Nice squat! Neem het goedje eens mee, maar ik betwijfel of ik het mag :D
 
Alleen met de geur al zal je waarschijnlijk al genoeg weten :p Ik zal het meebrengen.
 
Deze zaterdag is er geen training bij Wim hoor ik net. Zondag nog es training bij mij thuis dan maar :) Ik breng "het goedje" woensdag wel mee dan.
Wordt een mooie trainingsweek, zondag events, woensdag events, zaterdag events :D
 
Deze zaterdag is er geen training bij Wim hoor ik net. Zondag nog es training bij mij thuis dan maar :) Ik breng "het goedje" woensdag wel mee dan.
Wordt een mooie trainingsweek, zondag events, woensdag events, zaterdag events :D

bij mij enkel woensdag :(
ik weet trouwens niet of het 25 april training is bij wim aangezien het BK bench en deadlift is en wim gaat daar ook aanwezig zijn. Dus ik veronderstel van niet. Wel denk ik nog eentje tussen 25 april en 1 mei, maar dat hoor ik wel woensdag of lees ik wel op de blog.
 
Ok maakt niet uit, als er in het weekend geen training is, train ik thuis wel :)

Event training

Fat bar clean & press
beetje opwarmen met lichte gewichten. Goed gelet op techniek (goed door de benen zakken bij clean en vooral press).
1x69kg
1x79kg (PR)

Power stairs (zie filmpje)
2x2x100kg
meer is niet gelukt. Ik denk wel dat mijn "blokken" hoger zijn dan normale "power stairs blokken". Een ketting met een vod errond is ook niet bepaald geweldig als handvat. De hoogte van de "trappen" was wel gewoon 40cm (of een paar cm meer zelfs).

Farmer deadlift (met straps)
11 op 1 minuut met 2x90kg (PR) (na eerste rep 1 van de farmers op mijn voet neergezet :p)

Tire flip (220kg + 2x20kg, voelt wel een pak zwaarder aan dan 260kg)
7 flips, wel niet snel ofzo.

Biervat stoten (30L gevuld met water)
vat lekte een beetje. gestopt toen mijn ene mouw helemaal doorweekt was, na 4 reps ofzo. was niet zo moeilijk)

Fat db
34,5kg snatch, 1xrechts, 1xlinks
44,5kg 3 presses met rechts (zal wel PR zijn)

Daarna nog een uurtje spelen met de frisbee, zware conditietraining dus!!!

Ook opmerkelijk: Mijn broer van 13 slaagde in een fat bar clean van 49kg!

Filmpjes:
http://www.youtube.com/watch?v=pDlxssUo4yo

Broer die 49kg cleant:
http://www.youtube.com/watch?v=1mjt3-xQ56M
De techniek is zoals je ziet niet geweldig, maar hey, het was zijn eerste keer ooit :p
 
Die powerstairs zagen er idd wel veel moeilijker uit dan hetgeen ik verwacht van die van op wedstrijd. :D
Nice DB press!
 
Dat mag ik hopen, anders zie ik die oefening niet echt zitten :p
 
Lekker bezig geweest weer. Die powerstairs komt wel goed, volgens mij kun je die gerust aan!

@biervat: een beetje silicone kan wonderen doen ;)
 
Mja het deksel is iets raar, dat tot nu gewoon gehouden heeft, maar het moest er es van komen dat het zou loskomen.
Maar dat biervat is sowieso vrij licht. Ik denk dat ik het gewoon ga opvullen met zand en dan dichtlassen ofzo.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven