Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Squat
6x100kg (daaamn stijve benen! De eerste rep was sky high, daarna elke rep iets dieper. Pas vanaf de 4de rep ofzo kon ik op diepte komen)
3x100kg (al een pak beter :) )
3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg
3x160kg
3x160kg
3x160kg
3x160kg

Zo, das was meer dan genoeg voor vandaag :)
Morgen vertrek ik op weekendje ardennen. Maandag vliegen we er terug in.

• #3.382
Deadlift (voor het eerst in tijden terug op platte schoenen)
3x120kg
1x170kg (normaal vanaf hier het pakje al aan, maar dit ging een pak vlotter dan verwacht)
1x190kg
1x200kg
1x210kg (vanaf hier begon het zwaarder te worden)
suit aan
1x210kg (eigenlijk niet beduidend makkelijker dan de beurt zonder suit. Vreemd)
1x210kg (idem)
suit terug uit
0x210kg (tot iets onder de knie, denk dat ik deze rep ook met suit zou gemist hebben)
interessant...

Block pull (onder de knie)
3x220kg
3x240kg
5x220kg

Smith push press
5x65kg
3x85kg
2x105kg
2x110kg
2x110kg
2x110kg (laatste rep zeer langzaam laten zakken)

Pendlay row
6x90kg
6x95kg
6x97,5kg

Goeie training. Deadlift vanaf nu terug op platte schoenen doen, gaat toch nog altijd beter. Had ook niets anders verwacht. Het pakje helpt me blijkbaar zo goed als niets. Volgende week nog eens proberen (ben iets lichter nu door een weekendje veel te weinig gegeten te hebben), en anders voorlopig verder doen zonder pakje. Beetje jammer wel dat een 240kg deadlift op de voorronde, zoals vorig jaar, dit keer een serieuze uitdaging gaat worden... Al is er wel nog een verschil als ik mijn schoenen uit doe en mijn straps gebruik.
Na de training nog even zitten lachen (niet uitlachen voor alle duidelijkheid) met een groepje buitenlanders dat elkaar heel uitbundig aan het uitdagen was om de lege log gepresst te krijgen en die het ook maar bleven proberen tot het zou lukken. Blijkbaar is de lege log pressen in hun groepje een soort van "mannelijkheidstest". Was leuk om te zien :)

In het terugrijden nog bijna met de auto in een kappelletje gezeten door de gladheid. Scheelde 30cm ofzo. Was eventjes spannend :p

• #3.383
Bench press
3x100kg
3x100kg
2x110kg
2x120kg
2x120kg
2x120kg
2x120kg
2x120kg
2x120kg (viel me zwaarder dan zou mogen...)
11x100kg (volume PR met 1 rep en met voorvermoeiing)

Squat
6x100kg
6x100kg
6x120kg

Log press (oefenen op second dip)
5x60kg
3x80kg
2x90kg
2x100kg (ging deze keer wel. Vlotte reps qua kracht. De balans zit nog niet 100% in orde)
1x102,5kg (veel adem verloren bij het stabiliseren van deze, geen 2de rep geprobeerd)

Als ik die second dip kan blijven verbeteren, kan er binnenkort een goed PR op de log gezet worden :)

• #3.384
Vandaag samen met Orhan mijn squat cage, schijvenrek, schijven,... gaan halen en de gym wat heringericht. Ziet er allemaal mooi uit nu. 2 cages, 1 open squatrek, 2 platforms, meer dan 2200kg aan schijven... :) Foto's later.
Daarna pitta gaan eten. Beetje laten zakken en dan proberen squatten in het kleine pakje. Ging niet zo goed. Voorlopig toch maar even met het grotere pakje verder werken. Verder geen noemenswaardige training.

Heb je al eens geprobeerd dat pak verder omhoog te trekken met plastic zakken of zo? Als die zwarte klein was, zag die er wel erg ruim uit?

• #3.386
Die zat de laatste trainingen wel wat hoger hoor. Heb er wat op gelet nadat je die opmerking gemaakt had. Weet niet waarom ik hem op de wedstrijd niet hoger kreeg. Misschien door wat te zweten enzo tijdens mijn eerste 2 beurten in mijn andere pakje.
Ruim zou ik niet zeggen. Wel losser dan toen ik 90kg woog uiteraard (op wedstrijd woog ik 82.6kg). Maar het pakje waar ik anders in train, is voor iemand van 110kg bedoeld, dus dat zit nog wel net ietsje ruimer :D Maar goed, is wel goed om ermee te leren werken zo. Is ook al iets korter gestikt.

• #3.387
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoho mooie collectie schijven ondertussen :D

alleen jammer van de spiegels bij de squatracks...
En ER-rack en leoko stang worden enkel gebruikt om te benchen of?

nice gym !

• #3.390
De collectie ijzeren schijven (80% technogym schijven) staan er dan nog niet eens op :D

Die worden inderdaad enkel daarvoor gebruikt, tenzij op wedstrijd. Is tijdens doordeweekse trainingen nogal veel gedoe om die bar constant te verwisselen of die bank constant uit het rack te halen terwijl het grootste deel van de mensen die er trainen toch geen wedstrijden doen :)

met al die schijfkes gaan we es moeten gaan trainen hé triple ace ;) en btw heeft orhan hem al insgeschreven voor het Ek IPF?

• #3.392
Ik geloof dat die inschrijving aan de gang is ja.

Goede trainingsomgeving. Zou ik mijn weg ook wel kunnen vinden.:)

• #3.395
Begint het al wat duidelijker te worden waarom ik niet meer in een koude donkere garage wou trainen? :D

Zeer mooi hok!!

hnnnnnnnnnngggggggggggggh @ plates

• #3.399
Vandaag een pak meer energie dan eergisteren.

Squat
3x100kg
3x100kg
3x140kg
3x160kg
3x170kg
3x175kg
1x185kg
plan was om nog wat zwaarder te gaan zo, Orhan wou even testen wat ik met enkel kniebanden nog kon
2x195kg (losse wraps)
1x205kg (strakkere wraps, zwaar maar geen max)

Bench press
5x80kg
3x100kg
4x115kg
4x115kg
4x115kg
4x115kg

Pull up
6x
6x
6x
6x

Dips
12x
12x
12x

Goeie training.
Voor de squat nog even afwachten hoe de training in het ruimere pakje dinsdag gaat. Mocht ik niet helemaal zeker zijn dat dit goedkomt op de wedstrijd, doe ik eerst een beurt met enkel kniebanden, kwestie van toch al iets te hebben.
De pull ups gingen verrassend vlot, tot ik me bedacht dat ik de laatste keer dat ik pull ups deed 7 à 8kg zwaarder was :p

Ben je eigenlijk bewust aan het 'cutten' of is het gewichtsverlies meer toevallig gekomen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven