Deadlift (voor het eerst in tijden terug op platte schoenen)
3x120kg
1x170kg (normaal vanaf hier het pakje al aan, maar dit ging een pak vlotter dan verwacht)
1x190kg
1x200kg
1x210kg (vanaf hier begon het zwaarder te worden)
suit aan
1x210kg (eigenlijk niet beduidend makkelijker dan de beurt zonder suit. Vreemd)
1x210kg (idem)
suit terug uit
0x210kg (tot iets onder de knie, denk dat ik deze rep ook met suit zou gemist hebben)
interessant...
Block pull (onder de knie)
3x220kg
3x240kg
5x220kg
Smith push press
5x65kg
3x85kg
2x105kg
2x110kg
2x110kg
2x110kg (laatste rep zeer langzaam laten zakken)
Pendlay row
6x90kg
6x95kg
6x97,5kg
Goeie training. Deadlift vanaf nu terug op platte schoenen doen, gaat toch nog altijd beter. Had ook niets anders verwacht. Het pakje helpt me blijkbaar zo goed als niets. Volgende week nog eens proberen (ben iets lichter nu door een weekendje veel te weinig gegeten te hebben), en anders voorlopig verder doen zonder pakje. Beetje jammer wel dat een 240kg deadlift op de voorronde, zoals vorig jaar, dit keer een serieuze uitdaging gaat worden... Al is er wel nog een verschil als ik mijn schoenen uit doe en mijn straps gebruik.
Na de training nog even zitten lachen (niet uitlachen voor alle duidelijkheid) met een groepje buitenlanders dat elkaar heel uitbundig aan het uitdagen was om de lege log gepresst te krijgen en die het ook maar bleven proberen tot het zou lukken. Blijkbaar is de lege log pressen in hun groepje een soort van "mannelijkheidstest". Was leuk om te zien
In het terugrijden nog bijna met de auto in een kappelletje gezeten door de gladheid. Scheelde 30cm ofzo. Was eventjes spannend