Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Oh, groepen, leuk :p Maar de weging is voor beide groepen om hetzelfde uur? Vind er allemaal nogal weinig info over :)
6u is goed, dan ben ik niet al te laat op het feestje waar ik s'avonds nog naartoe wil :p

Jup, weging is voor iedereen zelfde maar aangezien het interclub is en ze dus van de veronderstelling uitgaan dat zowat iedereen van een club meedoet laten ze wat 'kiezen' zodanig dat personen van zelfde club hun wat kunnen opsplitsen om elkaar te helpen met banden etc.

Vorige keer was om half 6 gedaan ofzo.

• #3.364
Da's handig :) Op mijn laatste wedstrijd, bij de Nabba, moest Orhan mijn kniebanden aandoen, komen kijken, en dan zorgen dat hij zelf snel klaar was omdat hij meteen na mij kwam. Was niet zo praktisch :)

• #3.365
Squat
1x120kg
1x120kg
1x160kg
1x160kg
1x160kg
1x170kg
1x180kg

Bench press
1x100kg
1x110kg
1x110kg
1x110kg
1x110kg
3x110kg
1x120kg

Deadlift
1x120kg
1x120kg
1x170kg
1x170kg
1x170kg
1x170kg
suit aan
1x170kg
1x200kg

Morgen nog eens met iets minder reps. T'is een wedstrijdvoorbereiding die ik niet gewend ben, maar het valt te proberen :)
Orhan heeft wat last van zijn knie, maar met wat ik vandaag zag, zal hij zaterdag wel mooie resultaten hebben.

• #3.366
Squat
aantal reps met 60 en 100kg om wat los te komen
1x140kg
1x180kg
1x185kg

Bench
1x100kg
1x100kg
1x110kg
1x120kg
1x125kg

Deadlift
1x170kg
1x170kg
1x170kg
1x170kg

Klaar, en nu op naar de wedstrijd :)

Succes op de wedstrijd !

Wat worden de openers ?

• #3.368
Plan is 250kg squat in 1 beurt en het daar bij laten. Bench 150kg, 2 beurten. Deadlift 3 beurten, ik denk daar zelf te starten met 200kg.

Daarmee zou ik het Belgische minimum van 435kg wel moeten halen, denk ik.

Je hoeft zelfs niet te benchen om het minimum te halen :P

Ja om BK te mogen meedoen zijn de minima niet echt spectaculair :p komt wel goed veel succes maar ik zie je morgen wel, zal zelf wel niet deelnemen.

Have fun, Woops!

• #3.372
Wedstrijd viel wat tegen.

Ingewogen op 82,6kg. Dat is volgens mijn wiskunde skills minder dan 83kg, dus in orde. Ik heb ook nog gewoon ontbeten enzo, niets fancy :)

Squat
0x250kg (wat dieper dan ik gewend ben op training, kwam op mijn diepte maar was daar al mijn spanning kwijt)
0x250kg (wat sneller gezakt en naar het schijnt ook iets hoger terug beginnen stijgen. Maar kwam niet erg hoog, dus terug fail)
op dit moment wist ik dat het zo niet ging lukken. Laatste reddingsmiddel: het kleinere squatpakje waar ik normaal enkel zou in deadliften.
0x250kg (ik zakte tot iets boven parallel, en daar stopte het. Verder zakken liet het pak niet meer toe. Na even te proberen, ben ik dan maar terug recht gaan staan, en dat ging alsof het niets was. Dat wil dus zeggen dat ik met dit pak nog wel wat zwaarder kan (en moet) gaan. Ga ik de komende trainingen testen)

Nulscore op de squat dus, buh... Maarja, zo leren we weer wat zeker. Ik heb nu de indruk dat Orhan me op de trainingen zelden of nooit diep genoeg heeft laten gaan, anders zou dit niet mogen gebeuren. Langs de andere kant weet ik nu dat ik met mijn kleiner pakje misschien ook wel wat kan. Met 250kg kon ik niet diep genoeg zakken. Met 260kg of 270kg misschien wel. Dan is het natuurlijk nog de vraag of ik dan ook nog terug recht geraak :p

Bench press
de opwarming viel me wat zwaar. Plan was om te openen met 147,5kg. Verlaagd naar 140kg voor de zekerheid.
0x140kg (was gelukt, maar bovenaan klein beetje uit balans waardoor ik hem voor het signaal rackte...)
1x142,5kg (yay, eerste geslaagde lift van vandaag :p Ook wedstrijd PR trouwens. Zakken was wat moeizaam, daardoor de press ook niet helemaal vlot. Orhan stelde 147.5kg voor, maar ik was vrij zeker dat een zwaarder gewicht vlotter ging gaan. 150kg van gemaakt.)
1x150kg (wedstrijd PR, easy. Zoals voorspeld, kon ik met dit gewicht makkelijker zakken. Daardoor ook terug meer kracht over om te pressen, en dat ging dan ook goed. Had nog wel wat bijgekund. Maar soit, was allang blij dat de wedstrijd terug wat beter begon te gaan)

Deadlift
1x200kg (vlotjes)
1x215kg (normaal zou ik 220kg nemen, maar de fails op de squat hadden me wat bang gemaakt. Orhan stelde 230kg voor. Had ik zelf niet veel vertrouwen in, maar goed, had niet veel te verliezen)
0x230kg (tot onder de knie ofzo. Te moe van de squat fails.)

In totaal 80kg te weinig voor het Belgische minimum :p
Beetje k*t natuurlijk, maar goed, is uiteindelijk ook niet zo erg. Er komt nog zo'n wedstrijd waar ik mijn totaal op kan halen, en dan spelen we wat meer op safe. De squat beginnen met een beurt zonder pakje bv.
Ondertussen kijken of ik met het kleinere pakje goede squat beurten kan maken (en filmen, zodat ik zelf de diepte ook kan zien), en stilaan eens een kleiner bench suit gaan zoeken.

Orhan had trouwens 360 (met geblesseerde knie) - 300 - 310.

was jammer van die squat... wel mooie bench gezien van u vind ik :p
en orhan is een beest :D

Bah, das jammer man. Maar wel tof van die bench. Nouja je weet dan tenminste wel hoe je aan je squat moet gaan werken. Dus ben benieuwd naar de volgende wedstrijd, ik heb er vertrouwen in.

Minder goede wedstrijd gehad maar zoals je zelf zegt heb je er redelijk wat uitgeleerd.

• #3.376
Mocht iemand mijn squat fails op film hebben, wil ik die trouwens wel eens zien. Misschien leer ik er nog iets uit :)

Vandaag en gisteren bestond mijn training uit het slopen van een behoorlijk stevig muurtje en het wegscheppen van een hoop aarde. Gisteren was dat duidelijk al meer dan zwaar genoeg op mijn nog niet herstelde lichaam, vandaag ging dat al een pak beter. Morgen terug echt trainen :)

• #3.377
Vanavond al gaan trainen. Niet zwaar gegaan, LB wat losgemaakt. Morgen zelfde met UB.

Front squat
3x60kg
3x80kg
3x80kg
3x100kg
3x100kg
3x110kg
3x110kg

Leg press 45°
6x240kg
6x280kg
6x280kg
6x280kg
6x280kg
6x280kg

Romanian deadlift
6x90kg
6x90kg
6x90kg

Kettlebell swing
15x24kg
15x24kg

• #3.378
Vandaag lichte UB training.

Bench press
5x80kg
3x100kg
3x100kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg

Log (kleine second dip)
5x60kg
5x60kg
3x80kg
1x90kg
1x90kg
1x90kg
1x100kg (vanaf hier lukte de dip niet meer, verder wel nog vlotte reps)
1x100kg

Dips
10x
10x
10x

Pendlay row
6x90kg
6x90kg
6x90kg

Pulldown
6x70kg
6x75kg
6x80kg

Proberen om die second dip bij de zwaardere gewichten er ook in te krijgen. Het is niet veel, maar het maakt de press wel een pak makkelijker.
Morgenavond een eerste min of meer serieuze training doen en wat zwaarder squatten. Binnenkort beginnen trouwens ook de werken (beton storten enzo) om de strongman trainingen in Lebbeke te kunnen houden.

Bench press, dips, Pendlays met 90kg... jij hebt gewoon mijn training van vandaag nagedaan! :mad:

• #3.380
Moest je maar een patent genomen hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven