XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Event training in Sint Job

Truck pull
1 keer, ging wel

Log lift
opwarmen met 40kg
paar keer 60kg
2x80kg (eerste rep bijna fail op de press, wtf)
0x90kg
0x90kg
1x90kg (2 keer gefaald op de press, en de derde keer ging het ineens vanzelf... ik wou een nieuw PR zetten maar dat zat er vandaag helaas niet in)

Tire flip
10 keer (PR), maar wel buiten de tijd. Vanaf de 6de of 7de rep ging het ineens heel moeilijk. Echt mijn dagje niet... Maar goed nu weet ik dat ik 10 reps kan, dus op de wedstrijd doe ik het gewoon binnen de tijd!

Car deadlift
3x277kg (en toen rolde de auto ineens vooruit... :p dat even oplossen voor ik verder ging dus)
16x277kg (PR) (HELL YEAH! Wel veel gebruik gemaakt van de bounce. Of dat toegestaan is, zal ik waarschijnlijk pas aan het begin van de wedstrijd weten. Ik had ook nog wat tijd over denk ik, maar ik was wel leeg. Als de bounce toegestaan is, wil ik op deze oefening toch voor top 3 gaan!)

Farmers walk
2x85kg 30m
2x85kg 30m (ik denk dat ik op de wedstrijd wel 40m moet kunnen doen zonder te lossen, daarna zal ik op men tanden moeten bijten)

Beetje flauw begin van de training (ik vermoed van mij teveel op te jagen aangezien ik door die stomme bussen weer een uur te laat was...) maar viel al bij al nog mee.
Zondag nog een laatste training, maar die ga ik niet te zwaar meer maken. Vooral op reps en techniek waarschijnlijk.
 
Brutale cardeadlift weer man, ga je zeker veel punten op pakken!!!
 
Die CarDL is impressive idd.
Laatste attempt op de log zag er ook easy uit.

Zie je volgende week!
 
Thanks :)
Ik wil op log en car deadlift redelijk bovenaan eindigen. Dan begint mijn wedstrijd al goed qua klassement, en dan zien dat ik niet te veel meer zak :p Bij de andere oefeningen zal ik wel lager eindigen.

En damnit, mijn knie was bijna terug toegegroeid na de vorige tire flips bij Wim, nu ligt die weer helemaal open :p
 
Ik voorspel dat je die cardeadlift gaat winnen :D
 
Zou leuk zijn, maar Yannick had de vorige keer er 15 geloof ik, en aangezien die wel na mij zal moeten, zal die heel gedreven zijn om er toch minstens eentje meer dan mij te doen. Om van de andere sterke mannen die aan de top zullen eindigen nog te zwijgen :) Maar ik zal het ze verdomd moeilijk maken :D
 
Zou leuk zijn, maar Yannick had de vorige keer er 15 geloof ik, en aangezien die wel na mij zal moeten, zal die heel gedreven zijn om er toch minstens eentje meer dan mij te doen. Om van de andere sterke mannen die aan de top zullen eindigen nog te zwijgen :) Maar ik zal het ze verdomd moeilijk maken :D

idd, ik denk dat je op 50 seconden zelfs maar zat. Maar van Yannick was zonder bounce. Maar we zulle zien op wedstrijd :D
 
Event training

Man makers
5x49kg (fat bar)

Overhead press (jerk achtig) (fat bar)
49kg
59kg
2x69kg
1x79kg
4x0x89kg (pffff :p)

Conans wheel (als "straf" omdat de press niet lukte :p)
2 toertjes met 89kg, ging gemakkelijk, mag ook wel

Deadlift (fat bar) (op 1 palet)
3x99kg
2x119kg
1x129kg
15 of 16 ofzo x139kg
1x159kg

Tire flip
10 flips, ging goed, bij de eerste flips had ik er enkele bijna in 1 beweging

Car pull (zonder handrem, op snelheid)
20-30m 17sec
20-30m 15sec
15-20m met handrem op 3 klikjes (techniek getest die ik op fotos van de training van Wim bij Sarko Alberts gezien had)

Farmers walk
2x80kg 25m (ging moeilijk)

Goeie training wel, nu rust tot Sint Job!
(En voor de fans, sorry geen filmpjes)
 
Was dat bij je thuis? Hoe heb je die conan's wheel gedaan?
 
Jep.
Wel euh, we lopen dan met de fat bar in zercher positie rond de trampoline :D Niet helemaal hetzelfde maar het gaat goed.
 
Vindingrijke conan's wheel!

Ja wedstrijd ging heel goed. Daar ben ik toch iets beter in dan sterkste man wedstrijden :) we zullen zien hoe het gaat. Vandaag Ten Miles moeten meelopen. Net onder anderhalf uur als ik me niet vergis. Knieen zijn kapot nu en enkels :(
 
Hehe. Zie dat je nog iets overhebt voor vrijdag he :p
 
Verslag op mijn blog (zie sig, road to megawoopy), fotos en filmpjes (niet enkel van mezelf) post ik morgen of overmorgen.
 
Heb je goed gedaan voor je eerste wedstrijd in een toch wel zeer sterk deelnemersveld :thumbs:
 
Die cardeadlift was heel sterk op Sint job:thumbs:
 
Thanks :)
 
mooi gedaan kerel, je cardeadlift ging je ook erg goed af zeg ! :thumb:

over je log over de cardeadlift: Tim had niet evenveel reps als jij, maar dat was ik :)
 
Mooi verslagje Johan, leuke 1ste wedstrijd toch :cool:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven