- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Maar om je al wat voor te zijn: momenteel zijn er geen vast georganiseerde strongman groepstrainingen meer bij ons in de gym (te Lebbeke) aangezien ik die organiseerde en ik momenteel al een tijdje stil lig door blessure/vakantie/minder interesse in strongman. De onderdelen zijn er wel en kunnen vrij getraind worden. Indien gewenst, kunnen we ook gerust eens afspreken voor wat hulp bij technieken.
.
.
.
Meer spiermassa gaat sowieso ook voor extra kracht zorgen. Is niet de belangrijkste factor, maar het speelt zeker mee. Eventueel kan je daar eens een apart topic voor maken. Ben ook geen expert in voeding 
Focus moet iets meer op de bench gaan liggen, zodat ik daar eind het jaar/begin volgend jaar iets mooi op kan doen. Het minimum voor het EK bench single is niet onmogelijk, en zou mooi zijn dat eens mee te maken. Dan moet alles natuurlijk wel goed blijven gaan en mag de blessure niet terugkomen. De andere lifts moeten natuurlijk ook terug op niveau en daar voorbij komen.
)
)