MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ga eens zien of ik daar volgend weekend aan kan beginnen ;)
 
:roflol: blijft lachen die zandbak spelletjes ;)

Inventieve poging tot conan's wheels :)
 
en waar is mijn filmpje? :p
 
Open dan zelf een log he :p
 
Dat is alleszins zand uit de zandbak en niet uit het vat :p Heel lastig ook, want als dat vat vol zand hangt, verbetert je grip er niet op. Daarom ook dat je mij zoveel het vat ziet grijpen en daarna even mijn hand aan mijn benen afkloppen :p
 
post het filmpje gewoon maar hier ;) zo bijzonder is het nu ook niet om een log voor te openen :)
 
de volgende training probeer ik 170 misschien eens op conans wheel, ik had nog geen gevoel van lossen dus ik denk dat er meer in zit.
 
Filmpje doet het hier niet... Dat komt ervan als je te lui bent om een logje te openen :D
 
Filmpje doet het hier niet... Dat komt ervan als je te lui bent om een logje te openen :D

Ik acht me nog niet waardig om een logje te openen tussen al die krachtpatsers ;)
 
Ik acht me nog niet waardig om een logje te openen tussen al die krachtpatsers ;)

Je moet ergens beginnen, je hebt je aangemeld, dat is al een goede stap, nu de volgende! :eyebrow:
 
In de nabije toekomst :)
 
Ik acht me nog niet waardig om een logje te openen tussen al die krachtpatsers ;)

Je hebt nochtans niets om je over te schamen ;) Gewoon wat je op Bstrong post hier kopiëren, kost niet veel moeite. Hier zitten meer ervaren mensen, dus kan je betere tips krijgen.

Maar goed it's up to you :)

En nu genoeg gespammed in mijn log :p
 
Press dag

Strict press
10x20kg
5x40kg
3x50kg
2x55kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg (dik PR)
5x50kg (met 2 seconden deadstop tussen de reps)

Close grip bench
5x70kg
5x70kg
5x70kg

DB bench press
5x36kg
5x36kg
5x36kg

DB row
5x22kg
5x42kg (zwaar)
5x42kg (licht! wtf?)
5x44kg (ging ook nog goed)
5x46kg (ok dit was al zwaar, volgende keer beter opwarmen dus :) )

Hammer curl
5x22kg (pijn in pols! gestopt dus)
 
Wat is bij jou de afstand op CGBP tussen de handen?
 
Pinken net niet op het geribbelde gedeelte van de bar, iets smaller dan schouderbreedte dus.
 
dan doe ik ng een stuk smaller precies :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven