AndroidHealthClinic

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Pull

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x120kg
5x120kg
1x130kg
1x140kg
1x150kg (PR op deadlift zonder straps)

Row
5x60kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg

Towel pull up (met hulp van mini bands)
10xBW
10xBW
7xBW

DB row
10x22kg
10x22kg
10x22kg

Shrug
10x80kg

Reverse BB curl
10x20kg
10x20kg

Niets dat echt zwaar was (vanwege pols). Wat ik wel merkte is dat mijn grip te wensen overliet, vooral merkbaar bij de pull ups. Hopelijk verbetert dit snel weer.
Anyway het belangrijkste is dat ik geen last of pijn had in mijn pols. Als ik er morgen ook geen last van heb, kan ik zaterdag dus gewoon mijn nieuwe farmers uitproberen :) Bovendien kan ik dan volgende week weer serieus gaan trainen. Het is dringend tijd voor een nieuw deadlift PR!
 
Events training (zaterdag)

Kort wegens k*tweer en hierdoor modderige ongeschikte tuin. Farmers getrained op de oprit.

Farmer walks:
Eindelijk mijn nieuw speelgoed eens kunnen testen! Niet de perfecte timing aangezien mijn onderarmen nog wat stijf waren, maar goed..
Ik ben begonnen met in elke hand 50kg. 30 meter met halfweg omdraaien. De farmers zijn prima materiaal, maar er mee draaien lukte niet echt goed, ik stapte vooruit en die dingen bleven draaien :p Daar oefen ik nog wel eens op als er wat minder water uit de lucht valt. Daarna nog eens hetzelfde gedaan, maar na de eerste lengte gewoon neergezet, zelf omgedraaid en opnieuw vertrokken. (dat laatste is gefilmd).
Daarna wou ik 70kg proberen, maar daarmee geraakte ik niet veel verder dan 5m ofzo. Even neergezet en dan terug naar de startplaats gebracht.

Farmer deadlift:
Daarna wou ik zien met hoeveel gewicht ik de farmers nog kon heffen. Het spijtige is dat wegens de beperkte schijven die ik heb, ik telkens met 20kg per kant minstens moet verhogen (met 110kg per kant als maximum).
Maar goed, 90kg aan elke kant kreeg ik gehoffen. Als ik de handvaten in mijn handen heb, komen ze net onder mijn knieën btw. 110kg was wat teveel van het goede, wat me niet verbaast Ik kreeg ze niet eens van de grond. Even mezelf wat kletsen gegeven en nog eens geprobeerd, maar het lukte (uiteraard) nog steeds niet.

En dat was het dan weer. Volgende keer een langere training als de weergoden het toelaten :)

Ik heb foto's van mijn farmers (en ander materiaal)

Foto's

De farmers
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paletten & touw
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zandzakken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Band
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie net op de foto dat er iets op de band staat, moet ik de volgende keer eens checken, misschien kom ik dan het gewicht te weten :p

Filmpje

2x50kg farmers over 30m
http://www.youtube.com/watch?v=KDTCE8njlUg
 
nice homemade stuff :)
 
Thanks. Enkel nog een log en dan ben ik tevreden (voorlopig) :p
 
aje van rond oudenaarde zijt kunde evengoe es vragen aan Locust of ge es kunt gaan trainen bij H8000 ( zen home gym ), veel materiaal daar en gasten met ervaring. ( is in Gullegem )
 
Oudenaarde is niet heel ver weg, maar ik heb geen rijbewijs dus dat maakt het niet gemakkelijk :)
 
Nice shizzle dude, ik wou dat ik hier zoveel plaats had, goed bezig!
 
Pull

Deadlift
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x120kg
5x120kg (had hierna niet het gevoel dat ik iets ging kunnen presteren deze training, ging veel te moeizaam)
1x140kg
1x160kg
1x170kg (PR)
1x175kg (PR)
0x180kg (linkerkant een paar cm van de grond gekregen)

Row
5x60kg
5x85kg
5x85kg
5x85kg

Pull Up
10xBW
8xBW
6xBW

Reverse Curlzzz
10x20kg
10x25kg

Hoera, eindelijk nieuw deadlift PR! Mijn doel van 180kg tegen nieuwjaar komt dichterbij!

Filmpjes komen later, youtube doet lastig...
 
woopy woopy !

great job :thumbs:
 
techniek ziet er vrij goed uit, rug is goe recht, mss wa meer achteruit proberen trekken ipv omhoog?
 
Kheb het ook al willen merken, bovenaan sta ik precies helemaal naar voor gekanteld en dan pas ga ik wat naar achter.
Volgende keer eens wat op techniek oefenen.
 
een beetje late reactie maar lees nu pas je log...

Olympic Oostende is echt een aan te raden gym voor powerlifting & gewichtheffen. Heel old skool sfeertje met boordevol fotos uit jaren 60-70. Aan dat bord dat je beschrijft is er dacht ik een trap naar beneden en daar is de gym. Kan zijn dat hij in het weekend enkel 's morgens open is.

Succes verder
 
Goeie lifts, mooie vorm :thumbs:
Verwondert mij wel dat je de 180kg amper van de grond krijgt aangezien die 175kg toch vrij vlot gaat.
 
een beetje late reactie maar lees nu pas je log...

Olympic Oostende is echt een aan te raden gym voor powerlifting & gewichtheffen. Heel old skool sfeertje met boordevol fotos uit jaren 60-70. Aan dat bord dat je beschrijft is er dacht ik een trap naar beneden en daar is de gym. Kan zijn dat hij in het weekend enkel 's morgens open is.

Succes verder

Hmm vreemd die trap moet ik gemist hebben. Zegt me niets.
Volgende keer moet ik dan maar beter zoeken :p Volgens het bord was ik er tijdens de openingsuren dus dat zou het probleem niet mogen zijn.

Goeie lifts, mooie vorm :thumbs:
Verwondert mij wel dat je de 180kg amper van de grond krijgt aangezien die 175kg toch vrij vlot gaat.

Het vertekend misschien een beetje omdat de snelheid van de lift constant is, maar het ging toch al enorm moeilijk hoor :p Ik had na die 175kg ook niet meer verwacht dat 180kg zou lukken.
Maar ik pak em soon :D
 
Goed bezig jij! Die 175kg ging inderdaad lekker vlot van hier uit te zien.
 
Push

Military press met mini bands als weerstand (geen idee met hoeveel kg dat overeenkomt)
10x20kg
5x40kg
5x45kg
2x50kg

Incline bench press
5x50kg
5x55kg
5x60kg
5x65kg
5x65kg

Flyes
10x22kg
10x22kg
10x22kg

One hand DB press
10x22kg
10x22kg

Close grip bench press
10x50kg
8x50kg

Upright row
10x40kg
10x20kg

Schouders helemaal uitgeput, geweldig :p
One hand DB press blijft een geweldige oefening!
 
Legs

Squat (extra gelet op diepte, maar in feite niet veel dieper dan anders gegaan :) )
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x110kg
5x110kg
2x120kg
1x130kg
1x140kg (filmpje)

Front Squat
5x70kg
5x70kg

Overhead Squat
10x40kg (triceps en schouders nog te stijf om hier deftig te kunnen verder gaan)

Good morning
10x80kg
10x90kg
5x100kg (nice)

Calve Raise
10x180kg
10x180kg

Leg Raise
12xBW

Push Crunch
10x40kg
10x40kg
10x40kg

Calve raise was de bedoeling om met 160kg te doen. Na mijn eerste setje was ik verbaasd hoe zwaar het voelde, en verbaasde het me nog meer dat ik de vorige keer met slechts 10kg minder gesquat zou hebben. Na hertelling van de schijven bleek dat ik "slechts" 20kg teveel er had opgehangen :D

Squat filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=uJd8tYWt0bA

Veel dieper dan dit moet het niet worden imo :p Anders val ik op m'n kont.
 
Nice!
Diepte is zeker niet slecht ;) !!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven