MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Waarschijnlijk morgen weer trainen. De duizeligheid begint te minderen.
 
Zo goed als geen duizeligheid meer -> tijd om te trainen!

Press training

Push press
10x20kg
5x60kg
3x70kg
3x75kg
3x80kg
3x85kg (volume PR)
2x90kg (volume PR! Laatste rep was vrij onstabiel, daarom geen derde meer geprobeerd)

Press
5x60kg
5x60kg
4x60kg

Overhead squat (leek me een goede vervanging voor side raise :p)
3x60kg (niet eens parallel, toch wat zwaar dit :p)
5x40kg
5x40kg
5x40kg (deze laatste set begon al goed vlot te gaan)

Pull up
5xBW

Towel pull up (wegens last aan pols)
5xBW
5xBW

Onverwacht een hele goeie training! De push press techniek ging vandaag echt goed en de sets gingen er vlot door. Het was pas bij de laatste set dat het moeilijker begon te worden. Ik denk met de kracht die ik vandaag had, dat een 100kg push press realistisch is. Laat ik dat dus als doel stellen voor het eind van het jaar.
Overhead squat was enorm lang geleden. Ik had geen zin in side raise (wat een k*toefening) en ik dacht: laat ik dit eens proberen. Licht voor de benen, lekker voor de core en het kon zeker tellen als verzuring voor de (vermoeide) schouders. Ga ik meer doen vanaf nu, kijken of het een goede invloed heeft op mijn (front) squat techniek.

Filmpje push press 3x85kg + 2x90kg
http://www.youtube.com/watch?v=PmYfhx7VZFY
Btw: Ik wil geen gezever over of dit een push press, jerk, push jerk, squat jerk, jerk press, of weet ik veel wat voor exotische woordencombinatie dit is. Het gaat me er om dat ik het gewicht boven mijn hoofd krijg, de rest zal me worst wezen.
 
Laatst bewerkt:
Squat training

Squat
10x20kg
5x60kg
3x100kg
2x120kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg (niet eens moeilijk ofzo :p)
1x160kg (niet makkelijk, niet supermoeilijk)
0x170kg (halfweg blijven hangen, jammer)

Front squat
3x100kg
3x100kg
7x100kg (soort van repout)

Goeie training. Vroeger gestopt, omdat ik vanaf halfweg mijn squats weer last kreeg van mijn duizeligheid.
Ik ben iets smaller gaan staan bij zowel squat als front squat, beviel me heel goed! 3x5 met 140kg ging heel easy, en de diepte zat ook wel goed (zie filmpje). Aangezien het zo goed ging, nog een PR poging er achter gedaan. 170kg gefaald, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik, als ik niet voorvermoeid en vooral niet duizelig ben, ik hem zonder veel problemen aankan. Goed dus!
Bij front squat was het plan om even op te warmen met 100kg en dan 3x3 te doen met 110kg. Die eerste set voelde echter al vrij zwaar, dus besloot ik om mijn setjes toch maar met 100kg te doen. Niet nodig, zo bleek, want de 2de set ging heel easy. Maarja, geen zin meer om nog gewicht bij te steken, dus een soort van repout als laatste set. Gestopt van zodra het moeilijk begon te gaan, en dat bleek bij de 7de rep te zijn.

Maandag benchen.

Filmpje: 5x140kg, 170kg fail, 7x100kg front squat
http://www.youtube.com/watch?v=qtbIkqd6low
 
Ziet er goed uit imo
 
Dikke squat training. Je komt weer terug op het oude niveau.
 
Jep, desondanks de duizeligheid gaat mijn training weer de goede kant op. Mijn lichaamsgewicht is ook weer helemaal terug, en de bulk is nog lang niet over :D
Als volgende week mijn deadlift ook eindelijk nog eens goed gaat, ben ik tevreden.
 
niek.

Filmpje push press 3x85kg + 2x90kg
http://www.youtube.com/watch?v=PmYfhx7VZFY
Btw: Ik wil geen gezever over of dit een push press, jerk, push jerk, squat jerk, jerk press, of weet ik veel wat voor exotische woordencombinatie dit is. Het gaat me er om dat ik het gewicht boven mijn hoofd krijg, de rest zal me worst wezen.

het is een jerk off! :D
 
wou net zeggen :p
PP lijkt meer op een pushjerk :p
maakt ook niet uit, blijft nice gewicht!
blijven buffelen!
 
maakt inderdaad niet uit,al die termen:rolleyes:,tis geen wedstrijd.
zoals hij zegt,hij steekt ze boven zijn hoofd.
sterke squats maat,dat zit er bij mij niet direkt in,nu zeker nie.:rolleyes:
 
Bench press training

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg
5x95kg
4x95kg (5de rep zou fail geweest zijn)
4x95kg (laatste rep was lelijkste rep ooit, maar toch gelukt :p) (volume PR trouwens)

Close grip bench
5x70kg (te diep, voelde ik aan mijn schouder)
5x70kg (kleine arch om diepte te beperken)
5x70kg

Triceps extensions
20x blauwe band
20x blauwe band
20x blauwe band

DB row (strict)
10x22kg
5x42kg
5x48kg
5x50kg
5x52kg

Reverse barbell curl
20x20kg
20x20kg
20x20kg

Goeie training. 95kg was zwaar. Volgende week setjes maken met 100kg, wat nog steeds mijn PR is :p Ik denk dat 110kg er theoretisch wel inzit, alleen nog nooit geprobeerd. Soon :)

Next up: Deadlift. Hopelijk gaat dat ook nog eens goed..
 
Je fail op die squat is mental en beetje techniek
die push jerk is nice
 
Bench press training

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg
5x95kg
4x95kg (5de rep zou fail geweest zijn)
4x95kg (laatste rep was lelijkste rep ooit, maar toch gelukt :p) (volume PR trouwens)

Goeie training. 95kg was zwaar. Volgende week setjes maken met 100kg, wat nog steeds mijn PR is :p Ik denk dat 110kg er theoretisch wel inzit, alleen nog nooit geprobeerd. Soon :)

Next up: Deadlift. Hopelijk gaat dat ook nog eens goed..

wou net zeggen, 100 bench maar wel 5 x 95 doen :D
110 zit er normaal gesproken wel in! Maar momenteel bench ik wel meer dan jou :D (voor een week nog ofzo), jammer dat je squat zo goed is geworden!
 
Thanks :) Volgende keer dat ik hem probeer, lukt het gewoon!

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

wou net zeggen, 100 bench maar wel 5 x 95 doen :D
110 zit er normaal gesproken wel in! Maar momenteel bench ik wel meer dan jou :D (voor een week nog ofzo), jammer dat je squat zo goed is geworden!

Haha :p
Nuja, volgende week reppen met 100kg, de week daarna dan met 105kg als alles goed gaat. Dus je zit nog 2 weken goed :p
 
hopelijk zit die pr van 110kg er hou in,ik ga dan proberen de 100 te pakken.:)
triceps extensions,blauwe band ,wat is dat eigenlijk?
 
Met een blauwe elastische band extensions doen. Die band hangt onderaan dan vast aan een zware dumbbell.

Een beetje op deze manier, maar dan zonder neger achter me:

http://www.youtube.com/watch?v=xwo-9b4C9f8

En mijn kont is ook niet zo huge :eek:
 
Damn wat een geile... uhhh mooie squat bips.

Maar je hebt wel langer haar. :p
 
Deadlift training

Deadlift
5x60kg
3x100kg
2x140kg
5x160kg (zonder veel moeite, achteraf wel weer enorm duizelig)
5x160kg (ook zonder veel moeite, minder duizelig)
1x180kg (zwaar, maar nog met goed rechte rug enzo, dus niet mijn limiet)
0x200kg (de bar boog, maar het gewicht bleef liggen :p Zat er echt niet in)

Pff. Goed en niet goed. Ik ben blij dat ik de 2x5x160kg gehaald heb zonder al teveel moeite, en ik ben blij dat 180kg achteraf ook nog ging. Die duizeligheid echter... Ik dacht dat het voorbij was, maar blijkbaar nog niet. Ook had ik al van bij de opwarming een enorme pomp in mijn onderrug. Toen ik die 180kg wou doen, ging ik aan de bar staan, maar ben ik weer even gaan zitten omdat het te erg was. Dan maar een elastische riem aangedaan en nog even gezeten, daarmee had ik er zo goed als geen last meer van, waarna 180kg goed omhoog ging. Dan nog een tijdje staan twijfelen of ik 200kg zou proberen. Het leek mij niet dat ik het zou halen, maar ik dacht, waarom niet. Tevergeefs dus :) Hierna niet genoeg energie meer om nog verder te gaan.
Hopelijk volgende week genoeg kracht om er een langere training van te maken.
Het plan met de deadlift is om elke week met 10kg te verhogen en die 2x5 proberen te halen. Dat zal al heel snel niet meer lukken, maar alle reps die ik haal, zijn goed. Ik wil zo opwerken tot 200kg, dat zou ik dus binnen ongeveer 5 weken moeten trekken voor minstens 1 rep. Als mijn kracht langzaam terugkomt, moet dat zeker lukken.
 
wat is dat toch met die duizeligheid van je???
 
Dunno... Zal wel van dat oorontstekingsgedoe zijn dat nog niet volledig genezen is denk ik. Ik moest 3 weken pilletjes ervoor pakken en ben nu anderhalve week bezig :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven