MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
elestische riem?

is dat zo een ding dat je vaak strongman aan ziet doen bij atlas stones? zoiets dat je bij de apotheker kan krijgen?
 
thanks!

en waarvoor dient zoiets specifiek?
 
Niks speciaal, extra ondersteuning onder je gewone belt.
Of als je enkel deze draagt ben je flexibeler en kan je makkelijker ademen (ik toch :D)
 
Jep, daar draag ik die ook voor :)
Als ik een harde riem draag, vind ik die enorm in de weg zitten voor bv squats of deadlift. Om niet te spreken over een traktorband of atlas stone. Geeft wel minder ondersteuning dan een harde riem, maarja. Voor en nadelen afwegen he.
Een harde riem vind ik zelf prettiger voor oefeningen als farmers of yoke, waar je niet teveel door je benen moet buigen.
 
Nice squats, hoe staat het eigelijk met je max bench? :D
 
Morgen reppen met 105kg, de week erna met 110kg, en daarna zal het moeilijk beginnen worden om meer dan 1 rep te halen denk ik (tenzij ik daar ook van die magic gains begin te maken, zoals met mijn squats :p), misschien eens maxen dan.
 
Morgen reppen met 105kg, de week erna met 110kg, en daarna zal het moeilijk beginnen worden om meer dan 1 rep te halen denk ik (tenzij ik daar ook van die magic gains begin te maken, zoals met mijn squats :p), misschien eens maxen dan.

Doping :eek:
 
Daar kon ik niets aan doen, ik was nog maar net geboren. Mijn ouders hebben dat voor mij beslist... :(
 
elestische riem?

is dat zo een ding dat je vaak strongman aan ziet doen bij atlas stones? zoiets dat je bij de apotheker kan krijgen?
kun je dat gewoon bij de apotheker kopen?dan ga ik er meteen om,maar stelt niet veel voor zeker?
waar heb jij de uwen haalt woopy?
 
In een basketwinkel in Turnhout :p
Misschien gewoon eens in de dichtsbijzijnde sportwinkel gaan kijken :)
 
Bench press training

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg
1x95kg
2x105kg (PR)
2x105kg (evenaring PR!)

Press
10x20kg (ik zag een lege barbell staan en had er even zin in :p)

Pin press (5cm boven borst)
5x80kg
5x85kg
5x90kg

Triceps extensions, 1 hand per keer
10+10 x blauwe band
10+10 x blauwe band
10+10 x blauwe band (zwaar!)

DB row
10x22kg
5x42kg (rows voelden niet goed vandaag, dus gestopt)

Reverse BB curl
5x20kg
5x30kg
5x35kg
5x40kg
5x45kg (lichte cheat)
5x50kg (veel cheat)
30x20kg (pompeuh)

Nieuw PR op bench press, maar ik had eigenlijk gehoopt om minstens op de eerste set 3 reps te halen. Er zat wel iets niet helemaal goed in mijn techniek, ik weet niet precies wat. Ik denk dat ik blij mag zijn met 2 singles op 110kg volgende keer :) Of ik de keer daarna nog 115kg haal, zien we dan wel. Mijn doel van 120kg tegen nieuwjaar is nu wel vrij onrealistisch besef ik, maar maakt niet uit. Dan moet ik maar wat meer deadliften of squatten om mijn totaal van 500kg te halen :D
 
altijd leuk,een pr neerzetten.
waarom ging je niet voor de 1rm?
ik ga volgende week eens voor de 100kg.
 
Alles op zijn tijd :)
 
De training van gisteren is vervangen door een rustdag, met goede reden!
Ik ben gisteren na mijn werk een contract gaan tekenen voor een nieuwe job :D Tussen kerst en nieuwjaar verhuis ik naar omgeving Aalst, en daar ga ik vanaf januari ook werken.
Nu nog volop zoeken naar een huisje dus :)
 
Wat voor werk ga je doen?
 
De training van gisteren is vervangen door een rustdag, met goede reden!
Ik ben gisteren na mijn werk een contract gaan tekenen voor een nieuwe job :D Tussen kerst en nieuwjaar verhuis ik naar omgeving Aalst, en daar ga ik vanaf januari ook werken.
Nu nog volop zoeken naar een huisje dus :)

Misschien moet je maar even stoppen met trainen en wat meer werken op je nieuwe job, ik denk maar aan je toekomst!
 
Mooi teken woopy... junipero ziet jou als een flinke bedreiging.
 
You wish :p

Sanca: websitejes maken, net als ik nu doe. Maar dan beter uiteraard.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven