Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Net gemerkt dat er niet zo heel veel trainingsdagen meer zijn tot kerstmis (kerstmis-nieuwjaar zal een weekje rust worden aangezien ik constant van hier naar daar ga gaan en met een verhuis zal bezig zijn). Tijd om eens te kijken wanneer ik mijn doelen moet halen dus.
Planning ziet er zo uit:

woensdag 9 dec: bench - 110kg (2x1 zou mooi zijn)
vrijdag 11 dec: deadlift - 190kg (2x2 is het doel)
maandag 14 dec: press - 90kg (3x3 als alles goed gaat)
woensdag 16 dec: squat - max (doel is 180kg of meer, waarschijnlijk haal ik mijn knee wraps hiervoor nog eens vanonder het stof)
vrijdag 18 dec: bench - max (doel is 115kg, heel misschien als het morgen supergoed gaat probeer ik 120kg, maar ik denk het niet)
maandag 21 dec: deadlift - max (doel is 200kg of meer, normaal mag 200kg geen probleem zijn)
woensdag 23 dec: press - max (doel is 100kg, maar veel zal afhangen hoe het reppen met 90kg gaat)

Spannende tijden ^^

als je die 200DL niet haalt kom ik je persoonlijk de grond in boren :p

Speciaal voor jou zal ik 205kg proberen :p

Bench training

Bench press
10x20kg
5x60kg
3x80kg
2x100kg
1x110kg (PR!)
0,5x110kg (tot halfweg beneden gegaan en dan beseft dat als ik dieper zou gaan, ik vast ging zitten, dus de rep dan maar afgebroken)

Pin press (5cm boven borst)
5x90kg
4x95kg
4x90kg

Triceps extensions (1 arm per keer)
12x blauwe band
12x blauwe band
12x blauwe band

DB row (strict)
5x42kg
5x52kg
5x52kg
5x52kg (vlotjes)

Reverse BB curl
10x20kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Bij bench press een andere manier geprobeerd om in de arch te komen. Ging beter. Bij deze manier voel ik een rek op mijn buik, terwijl ik die rek bij mijn oude manier in mijn lies had. Lijkt mij niet de bedoeling om in de lies een rek te voelen :) Ik heb ook het gevoel dat mijn arch iets hoger is.
Anyway, de 110kg was heel zwaar, zoals je zal kunnen zien in het filmpje. Het lijkt wel alsof ik 3 dode punten heb :p Bench press tegen bands zou wel iets voor mij zijn denk ik. 115kg haal ik nooit volgende week, dus dat ga ik ook niet proberen.

Filmpje (youtube werkt nog steeds niet...)
[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: kane
Net gemerkt dat er niet zo heel veel trainingsdagen meer zijn tot kerstmis (kerstmis-nieuwjaar zal een weekje rust worden aangezien ik constant van hier naar daar ga gaan en met een verhuis zal bezig zijn). Tijd om eens te kijken wanneer ik mijn doelen moet halen dus.
Planning ziet er zo uit:

woensdag 9 dec: bench - 110kg (2x1 zou mooi zijn)
vrijdag 11 dec: deadlift - 190kg (2x2 is het doel)
maandag 14 dec: press - 90kg (3x3 als alles goed gaat)
woensdag 16 dec: squat - max (doel is 180kg of meer, waarschijnlijk haal ik mijn knee wraps hiervoor nog eens vanonder het stof)
vrijdag 18 dec: bench - max (doel is 115kg, heel misschien als het morgen supergoed gaat probeer ik 120kg, maar ik denk het niet)
maandag 21 dec: deadlift - max (doel is 200kg of meer, normaal mag 200kg geen probleem zijn)
woensdag 23 dec: press - max (doel is 100kg, maar veel zal afhangen hoe het reppen met 90kg gaat)

Spannende tijden ^^

Press = push press ?

Succes iig!

Toch nice die bench! Hoop een van de dagen eens 105 te benchen. Zit er normaal gesproken wel in :) mits men nek goed is uiteraard!

Koef: push press inderdaad :) K'had het een beetje snel opgeschreven ;)

Junipero: Succes! Moet normaal toch lukken :)

Nah, dat gaat me niet meer lukken. Ik moest voor deze rep al alles eruit persen. Nog eens 5kg erbij komt echt niet goed :p
Achja, bij zowel squat als deadlift 5kg bij mijn doel optellen dan maar, om aan mijn totaal van 500kg te komen :D

Ik heb al verschillende keren de vraag gekregen wat ik doe als ik een bench press fail, omdat mijn spotters te laag lijken te staan. Daarom maar een filmpje gemaakt om het even te illustreren, is gemakkelijker dan het elke keer in woorden uit te leggen. Laat ik het even met jullie delen :D

Bench press 22,5kg fail
http://www.youtube.com/watch?v=Gb0sTh7RSAA

Ook meteen even een snelle versie erbij gezet van hoe ik arch :)

Jammer van die fail man, volgende keer gewoon weer setjes met 20 kg doen.

:thumbs:

Ik denk er aan om speedsetjes te doen met 10kg.

Met een creatine kuur, gain je ook al snel 5 kg. ;)

Volgende keer pak je 'em!

• Like
Waarderingen: kane
sterke bench man!:)

:( wou ook zo'n opmerking maken maar ben te laat!

En maar liegen over je stats... Net Valentin Dikul!

Haha :p
Tja volgende keer meer energie in mijn arch steken, dan haal ik die 22,5kg sowieso ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven