AndroidHealthClinic

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Even een eindbalans:

Squat: 150kg -> 190kg (40kg vooruitgang! nu wel met knee wraps en dat was bij die 150kg niet het geval)
Bench: 100kg -> 110kg (10kg vooruitgang, niet zo spectaculair..)
Deadlift: 175kg -> 200kg (25kg, wel ok)
Push press: 85kg -> 95kg (10kg, ook niet spectaculair)

Over de vooruitgang in mijn lower body mag ik denk ik niet klagen. Mijn presses moeten duidelijk wel veel beter kunnen. Hopelijk kan ik dat in het nieuwe jaar goedmaken :)
zijn dat begin stats van begin 2009 dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Jeps.

100OH ga je niet meer proberen?

• #1.025
Nee, 90% zeker dat het toch niet lukt. Beter nu denken aan de langetermijnvooruitgang (ofzo) en op het gemakje opbouwen, dan koste wat kost die 100kg te willen pakken. Ik voel me eerlijk gezegd ook wat schuldig over mijn laatste squattraining en deze training, omdat ik enkel gemaxt heb :p Kan je niet echt een training noemen, buiten je ego wat opkrikken heb je er niet veel aan.
Maargoed, mooie afsluiter voor het jaar was het wel :)

bwa soms maxen hoort er gewoon bij imo, we blijven toch powerlifters he :p

• #1.027
Press training

Push press (geen jerk, na de leg drive 0cm dip)
20x20kg
5x60kg
5x70kg
1x80kg (2F :-/)
5x70kg
5x70kg (vreemd dat ik maar 1 rep met 80kg haalde, want die 70kg ging best vlotjes)

Press
15x40kg
10x40kg (mijn schouders zijn echt niks van verzuring gewend! BURN!)

Achterkant schouders gedoe
10x doubled blauwe band (in elk hand 1 uiteinde)
10x doubled blauwe band per hand, links en rechts om de beurt, als ik met 2 handen tegelijk trok, was de terugwerkende kracht te groot en vloog ik vooruit :p
10x idem
10x idem (lekker, ook een beetje obliques werk ter stabilisatie)

Rustige training, de afsluiter van dit jaar.
Misschien dat ik tijdens de kerstvakantie nog wel eens een lazy training in een of andere gym in Aalst houd. Aangezien ik daar vanaf morgen weer woon, is het wel nuttig om te weten of er een deftige gym in de buurt is.
Volgend jaar een paar kleine wijzigingen in mijn schema, een kleine deload, en dan gaan we er weer 100% voor!

a,toch nog getraind:thumbs:
wat moet ik verstaan onder de gewone press?

Even een eindbalans:

Squat: 150kg -> 190kg (40kg vooruitgang! nu wel met knee wraps en dat was bij die 150kg niet het geval)
Bench: 100kg -> 110kg (10kg vooruitgang, niet zo spectaculair..)
Deadlift: 175kg -> 200kg (25kg, wel ok)
Push press: 85kg -> 95kg (10kg, ook niet spectaculair)

Over de vooruitgang in mijn lower body mag ik denk ik niet klagen. Mijn presses moeten duidelijk wel veel beter kunnen. Hopelijk kan ik dat in het nieuwe jaar goedmaken :)

Knappe progressie! Vooral je squat is goed gegaan. Maar misschien toch maar eens je UB trainingen onder de loep nemen.. miss andere oefeningen of andere combinatie van volume/intensiteit?

Die deadlift zag er wel mooi uit :)

• #1.030
Er komen sowieso wel wat wijzigingen in mijn schema.
Bench press komt vooral doordat ik die het grootste deel van het jaar niet in mijn schema gehad heb. Dan in het begin wat op een slechte manier opgebouwd, en nu op het einde van het jaar snel-snel naar een nieuw PR opgebouwd. Push press heb ik ook niet echt consequent getrained. Dat zijn mijn grootste fouten. Volgende week eens denken hoe ik het ga aanpakken.

Wim:
Press - Push press zoals ik hem nu deed - Push "press" zoals ik hem tot nu toe deed
http://www.youtube.com/watch?v=xLcntfkyXbM

40 kg op je squat is heel knap!

• #1.032
toch een mooie collectie hoor :p

• #1.034
Zal nog mooier worden als mijn 250kg schijven van mijn strongman materiaal er bij staan :p

niceness!

Als het niet zo ver weg was kwam ik je helpen verhuizen :o

Kun je ook SM trainingen doen op je nieuwe locatie?

• #1.037
Nee. Ik logeer tijdelijk bij mijn grootouders tot ik een huis gevonden heb. Voorlopig staat het strongman materiaal dus nog altijd bij mijn ouders (al is dat nu wel pakken makkelijker te bereiken dan vroeger).
Binnen enkele maanden dus nog eens een verhuis, en dan nog eens die honderden kilo's strongman materiaal die ook verhuisd moeten worden :p Ik kijk er al tegenop...

Mwoa, is wel chill dat het toch dichterbij is dan :)

Als ik hier kom te verhuizen ga ik me een liftje inhuren om alles van mn zolder te verkassen denk ik :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven