- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

), wat het dus weer moeilijker maakte. Dusja wat nu de weerstand is, is nogal moeilijk te zeggen, maar ik heb me alleszins kunnen moe maken
2 keer 10 meter (van uit de garage tot op het einde van de oprit) getrokken en meteen daarna teruggeduwd.
mijn kleine zusje van 9 jaar kreeg hem na niet zo lang trekken ook in beweging en tot bij haar

Kan ik natuurlijk ook eens proberen
Ik ga mij deze week sowieso bezighouden met mijn schema eens wat te wijzigen, dus ik zie wel wat ik er mee doeMezelf kennende begin ik er vandaag nog mee
![]()
)
Van die leg press maak ik sowieso een filmpjeHeeft wat weg van een circus act, maar in een power cage kan er volgens mij weinig foutlopen
![]()

alleszins minstens 100kg zo te zien)
Bij de eerste sets was het nog wat zoeken naar het evenwicht, maar bij de laatste setjes begon dat wel goed te zitten en kon ik ook goed diep gaan. Zoals je in het filmpje kan zien, ging de bar af en toe wat scheef enzo, maar hij is toch geen enkele keer gevallen. Het evenwicht is veel moeilijker dan ervoor te zorgen dat de bar niet valt, dat laatste gaat eigenlijk vanzelf. Ik heb alleszins gemerkt dat het het best gaat als je de bar recht boven je gezicht houdt (niet doen zonder rack dus
). Die 160kg was nog niet mijn maximum, maar ik heb het daar maar bij gelaten voor een eerste keer