AndroidHealthClinic

Woopy's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
oldskool legpress :)
 
Thanks :D
Nu nog wat aan de balans werken :p
 
Die circusmuziek :roflol:
 
Past er wel bij, toch? :D
De oefening heeft wel iets circus achtig :p
 
Damn, gaat nog best goed die legpress, netjes bro'!

Heb je nu schoenen aan of niet? ik zie het niet tegoei...

Zou het niet handiger zijn op de vangers te beginnen ipv in de steunen? :dunno:
 
Kweet het, donkere filmpjes :p
Jep, ik heb schoenen aan. Zonder schoenen is het echt niet te doen (en met schoenen met een platte zool zal het ook moeilijk zijn). Nu rolt die bar niet weg doordat hij tegen de hak zit.
Heb ik ook aan gedacht, maar ik wil zo diep mogelijk kunnen gaan, en de vangers liefst nog een cm of 5 daar onder zodat ik niet bots, dus dan is het niet te doen om vanop de vangers te beginnen :) Als je kont ongeveer onder de steunen zit, is het geen probleem om de bar op te pakken hoor. Het wegleggen is soms wel nogal luidruchtig :D
 
Event training (of beter: samen met broer en zus spelen in de sneeuw)

- Zo groot mogelijke sneeuwbal maken en rollen tot hij niet meer in beweging raakt.

- Atlas snowballs (grote sneeuwballen maken en op de schouders proberen krijgen)

- Sneeuwballen gevecht met sneeuwballen ter grootte van een gemiddeld sneeuwmannenhoofd

:D
 
Er komt nog een foto van de atlas snowballs btw, eenmaal ik ze ontvangen heb :p
 
Er komt nog een foto van de atlas snowballs btw, eenmaal ik ze ontvangen heb :p

Cool :D



Misschien een idee, als we een strenge winter krijgen, om een paar schijven in een atlassneeuwbal te doen en lekker buiten laten liggen bevriezen, kun je je de hele winter prima mee vermaken imo :D
 
BW staat al 4 dagen op 74,9kg trouwens, de laatste 100 grammen wil niet lukken :p

Overigens ook met de voorlaatste dag bezig dat ik Animal Stak geprobeerd heb. Ik heb er compleet niets van gemerkt. Heeft iemand nog een tip wat ik eens zou kunnen proberen? (liefst iets dat bij XXL verkrijgbaar is). Creatine producten heb ik ook nooit iets van gemerkt (monohydraat, ethyl ester dinges, nos ether,...). Ik wil nog één "wondermiddeltje" proberen, en als dat ook niet werkt, stop ik met geld in die rommel te steken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k



or am i?
 
ff serieus:
- whey
- creatine
- bcaa
- glutamine
- zma
- Beta-Alanine
- multivit / omega3

Al de rest zou ik zelfs niet meer aan beginnen
 
Ik zou niet eens weten wat die oxydinges is, maar door je "j/k" heb ik al een idee in welke richting ik het moet gaan zoeken, en daar blijf ik weg :p
Whey zit er standaard al in (alhoewel niet eens regelmatig), aan creatine heb ik niks. De rest kan ik wel es proberen. Thanks.
 
Ziezo, eindelijk die laatste 100 gram er bij gekregen :D Nu gewoon verder eten uiteraard, maar zolang ik tot nieuwjaar niet onder 75kg zak, ben ik tevreden en maakt het me voor de rest weinig uit. Met nieuwjaar ga ik skiën, en daarna maak ik es een planning om naar de 80kg te gaan :)

Vanavond pull training met (voor het eerst) platform deadlift.
 
Jammer dat die stack en crea niet aanslaan

Ik heb nu green magnitude creatine matrix en die slaat echt super aan :o

animal stak heb ik nog niet gehad, M-stak wel, vond ik wel lekker, is die gewone stak niet meer een multivitamine?
 
http://www.xxlnutrition.nl/get_product/200/Universal/Animal Stak

Creatine producten ga ik niet meer proberen, ik denk dat ik na 3 soorten wel mag veronderstellen dat creatine niets doet voor mij :)

Ik heb nu Xtend (bcaa + glutamine) en zma besteld. Dat laatste eigenlijk vooral voor de vage dromen die je er schijnt van krijgt :D
 
Pull

Platform deadlift (hoogte: net laag genoeg dat mijn voeten nog onder de bar konden)
10x20kg
5x60kg
3x100kg
5x120kg
5x120kg (filmpje)
0x140kg (kotsgevoel)

Pull ups
10x
8x
6x
5x
4x
4x
4x
4x
5x
(totaal: 50)

Prone incline curl
10x20kg
10x20kg

Die platform deadlift had ik ZWAAR onderschat! Toch wel een pak zwaarder dan een normale deadlift.
Mijn rechter biceps voelde wel niet echt goed tijdens die deadlift. Tijdens de rest van de training heb ik die toch ook wat gevoeld. Daardoor heb ik ook niet teveel oefeningen gedaan. Hopelijk geen blessure die in opkomst is.

Filmpje

5x120kg
http://www.youtube.com/watch?v=3RvZi_BXoKQ
(sinds wanneer is youtube in breedbeeld trouwens :D)
 
Push

Push press
10x20kg
5x40kg
5x50kg
5x50kg
3x60kg
1x70kg (tot hiertoe allemaal verrassend easy)
0x80kg
1x80kg (ging iets vlotter dan de vorige keer dat ik dit gewicht deed, 85kg zat er niet in)
0x80kg (niet genoeg onder gedoken, de bar zat teveel naar voor)
1x80kg (ik stond enorm wankel maar het lukte :) )

Incline bench press
5x50kg
5x70kg
5x70kg

DB bench press
10x30kg
8x30kg
6x30kg

Flyes
10x22kg
10x22kg
10x22kg

One hand DB shoulder press
10x22kg

Close grip bench press
10x50kg

Triceps extension (elke arm apart)
10xmini band
10xmini band
10xmini band (super pump!)

Side raises niet meer gedaan omdat mijn rechter schouder weer niet geweldig aanvoelde.
Lang geleden dat ik zo'n pump in mijn triceps had dat ik mijn armen niet meer deftig kan buigen :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven