XXL Nutrition

Woopy's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dat is inderdaad ook een mooie tegenstander :p weet niet of er foto's van hem circuleren? Even in zijn log iets posten als "hey, ik heb een foto nodig voor op mijn muur, posten die handel!" :dunno:
strong1976: search the interwebs or exrx.com ;)
 
Haha daar is ie al :p
Naakt hoeft niet
 
Haha daar is ie al :p
Naakt hoeft niet

droom maar van m'n mooie biceps!

lolarm.jpg
 
Volgens mij heb ik hier een gezicht bij die bicep. De achterste dan.

Hang maar op woopy. :D

corpaul.JPG
 
jep that's me :D
 
dat is inderdaad ook een mooie tegenstander :p weet niet of er foto's van hem circuleren? Even in zijn log iets posten als "hey, ik heb een foto nodig voor op mijn muur, posten die handel!" :dunno:
strong1976: search the interwebs or exrx.com ;)
al gevonden;)
 
Sinds gisteren ziek met koorts enzo. Blijkt iets met mijn sinussen te zijn.
Ze hebben me nu een en ander voorgeschreven, waaronder een neusspray waar zo'n leuk stofje inzit dat op de dopinglijst staat... Ik zal maar even afwachten of ik die spray echt wel nodig heb. Ik heb er dan wel een doktersvoorschrift op, maar ik kan dat gedoe (verantwoording enzo) best wel missen. Het zou me niet verbazen dat ze in april op de NCC staan met hun gele busje, dus..

Morgen toch training.
 
Geen idee hoe dat werkt man.
Ik zou het erg vinden als ze op een NEWCOMERS cup staan te controleren, maar de Belgische dopingcontrole kennende...
 
ja seg, dan gaan ze toch lang mogen wachten, als er iemand op m'n lul staat te kijken komt er echt niks uit :D
 
ook oppassen met bepaalde supps, op sommige pre-WO supps geeft zo'n test ook positief.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

beterschap trouwens woopy!
 
dat wordt geen chocomel meer :(
je kan toch gewoon weigeren om aan zo'n test mee te doen?
Anders wachten we tot ze even niet kijken en verplaatsen we hun busje met zijn allen in de dichtsbijzijnde sloot :D
 
dat wordt geen chocomel meer :(
je kan toch gewoon weigeren om aan zo'n test mee te doen?
Anders wachten we tot ze even niet kijken en verplaatsen we hun busje met zijn allen in de dichtsbijzijnde sloot :D

Dan ben je automatisch positief bevonden :)
 
dat wordt geen chocomel meer :(
je kan toch gewoon weigeren om aan zo'n test mee te doen?
Anders wachten we tot ze even niet kijken en verplaatsen we hun busje met zijn allen in de dichtsbijzijnde sloot :D

Je komt er niet onder uit, als je niet plast word je schuldig bevonden, je krijgt dan een boete en wedstrijdverbod opgelegd maar volgens mij is dat verbod dan alleen geldig in België maar daar durf ik mn hand niet voor in het vuur te steken

Alhoewel.... ik weet niet hoe het zit als je je identiteitskaart niet afgeeft en gewoon gaat lopen...:D

Busje flippen is natuurlijk ook een optie!
 
Laatst bewerkt:
met 20 man moet dat busje wel te flippen zijn :p

en jimmy zal ook wel met plezier meedoen als hij dat kanariegeelbusje ziet verschijnen :p
 
met 20man lijkt het me niks om te flippen. Dan kunnen we het beter op tillen en in een gracht gooien. Zijn belgische politie gasten net zulke mietjes als de nederlandse? Kunnen we daar misschien ook lol mee beleven :D
 
nog getraind vd week?of ziekentrok?
veel betershap!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven