- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep
Als ik de barbell van boven mijn hoofd op de vloer zou laten vallen met dat gewicht, denk ik dat ik bij de onderburen zitHet zijn hier zeer dunne vloeren.
Met geluidsoverlast voor 22u kunnen ze leven, als er stukken plafond naar beneden vallen, zal ik meer klachten krijgen![]()
Daar passen insideout en ik nooit in
Idd jammer van die DL, komt er toch aan hoor!
Nette presses![]()
Idd jaAch was geen goeie dag, volgende keer doe ik het gewoon
Dat zijn de voordelen om klein te zijn he![]()

Maarja met cleanen en zwakke vloer heb ik al slechte ervaringen... (laten vallen en de elektriciteit viel 5 seconden uit
)
Jammer maar helaas. Vandaag geen zere knieën of andere excuses, dus ik zie niet in waarom ik het maandag/dinsdag wel zou halen, dus ik ga het hier bij laten voor dit jaar. Na het deadliften heb ik nog wat geëxperimenteerd met mijn bands. Zo heb ik er bv pullthroughs mee gedaan, wat best wel goed ging. Ook standing crunch gedaan maar dat was niets.
Volgend jaar zet ik de training weer volop in met deze keer een westside achtig schema, daar ga ik mij de komende weken op het gemak eens mee bezighouden.

Aangezien ik nu weer goed kan eten in tegenstelling tot de afgelopen anderhalve week, verwacht ik de komende dagen wel nog een kleine boost. En nu op naar 80kg of meer 

Het is natuurlijk nog niet de 80m met 2x85kg die ze op de wedstrijd willen doen
Maar ik kom er wel. De farmers walk is wel DE oefening op Sint-Job waar ik geen goed oog op heb.. De rest komt in orde.

Stel je voor, de verwarring 

Iedereen heeft wel een oefening waar ie minder goed in isThanks. Aangezien ik de laatste keer veel moeite had met 5m met 2x70kg, ben ik wel tevreden met de vooruitgangHet is natuurlijk nog niet de 80m met 2x85kg die ze op de wedstrijd willen doen
Maar ik kom er wel. De farmers walk is wel DE oefening op Sint-Job waar ik geen goed oog op heb.. De rest komt in orde.
Merchtem wil ik inderdaad ook meedoen, maar ik wacht nog af voor meer info over de oefeningen enzo.
Ik zie je wel op Sint-Job dan![]()

zuigt héJij bent Stefan als ik me niet vergis? 1ste plaats in de deelnemerslijst, dat zal je toch moeten waarmaken he![]()
sure