Fitness Seller

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar dan lijden de zware DL's eronder, en dat is juist het belangrijkste in mijn training :p Die speed dl's zijn assistance.

true maar ik zie het eigenlijk net als een explosieve oefening (powercleans oid) en die hoor je ook als eerste te doen.

nu ben je al vermoeid van de zware DL en ga je nog op snelheid werken...

maar ik doe nooit speedwerk dus moet eigenlijk m'n smoel houden :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Snatch training

Snatch
1x45kg (muscle snatch, nichtje van 6 wou mij absoluut iets zien doen, hoe kan je dat weigeren :) )
2x45kg
2x45kg
2x55kg
1x60kg
1x60kg
1x65kg
1x65kg
1x70kg (tot iets boven mijn hoofd en dan moeten uitpressen, bad lift dus, toch PR)
0x70kg (een cm of 2 lager, genoeg om niet meer te kunnen uitdrukken)

Log press (techniek oefenen)
3x85kg (1 clean)
3x90kg (1 clean)
2x95kg (1 clean, volume PR)

Reverse curl
20x20kg
20x20kg
20x20kg

Goeie training, doet goed om nog eens PR's te zetten, al was het ene een non-valid PR en het andere een PR door techniekaanpassing :p
Bij snatch lukt het me echt niet om diep te squatten na de second pull, maar goed.
Bij log press geoefend om goed onder de log te duiken met een dipje. Dat dipje was niet spectaculair, maar toch genoeg om de press zo goed als volledig met mijn benen te doen. Ik voelde bij 90 en vooral 95kg heel duidelijk dat mijn schouders absoluut de kracht niet hadden om 1 rep te halen, maar toch 3 en 2 reps kunnen doen door dat dipje. Succes dus :) Nu zien dat ik dat met de dikke log ook zal kunnen...

http://www.youtube.com/watch?v=jCOH522h6qM

Snatch: I know, ipv zo raar onder die bar te staan en naar boven te kijken, zou ik er beter verder onderduiken, maar dat ging dus niet blijkbaar. Teken dat het gewicht nog te zwaar is zeker..
Log press: De reden dat ik na het lappen zo lang wacht om te cleanen, is omdat het vel op mijn handen serieus aan vervanging toe is, zeker na een snatch-sessie :p

good train!die log zou ik nog wel eens in mn poten willen hebben:p

netjes kerel! ziet eruit als een vrij dunne log trouwens!

Gaat de goede kant op met je log, netjes

• #1.486
Die log is idd heel dun. Valt dus nog maar af te wachten of dat dipje bij de IFSA logs ook zal lukken :)

• #1.488
Morgen bij Jimmy gaan trainen, we zullen het dan wel zien.
Nu volop een terras aan het openbreken. Beton van een halve meter dik kapotschieten met zo'n boormachine-sized dingetje :p

slopen = cool :cool:
succes :)

• #1.492
Event training @ Jimmy's

Tire flip
4x250kg back to back met Koef
4x250kg idem
Ging vlot, eerste keer dat ik een tire flip in 1 beweging kon (al kan het nog vloeiender)

Log lift (IFSA)
3x70kg (1 clean)
2x80kg (elke rep clean)
1x90kg (vlotjes)
1x100kg (met hulp, volgens de omstaanders enkel een klein beetje hulp met evenwicht, maar een PR met hulp is geen PR)
1x100kg (PR!! Clean ging vlot, press faalde, kwam slecht terug op schouders, toch vanuit die positie terug kunnen pressen en met succes!!!)

Conan's wheel
80kg 1 rondje
150kg 1 rondje
200kg 1,5 rondje
200kg 1,5 rondje (of iets meer of minder, weet niet meer precies)

Deadlift (boven de knie)
1x240kg (geen riem, geen magnesium, maar kon dat ding toch niet laten liggen zonder het eens op te heffen :) )

Stones
90kg 1m30
110kg 1m30 (PR)
110kg 1m30 (vlotter dan vorige keer)
0x110kg 1m55 (vrij hoog op borst maar niet genoeg om te schouderen)
0x125kg 1m30 (net niet op knieën)

Farmer deadlift
1 keer de 2 lage dikke farmers van 100kg opgetild en even blijven staan

Tire flip
6x310kg (back to back met Dain die nog iemand zocht om verder te spelen)

Goeie training :)

En zo zien mijn beide armen er momenteel uit, vol blauwe plekken en schaafwondjes :p

2dsigev.jpg

erg netjes woopy!
is die 250kg band de band van het NCC? is ie erg lastig?

• #1.494
Toen ik hem de eerste keer deed was hij wat nat van de regen en was hij enorm lastig.
Droog is hij goed te doen. Je kan er alleen niet echt gaan inhangen omdat hij nogal dun is.

ok, ben benieuwd :) die log is erg netjes man.

Een dunne hoge band dus? Dat zijn vaak van die slappe banden, erg lastig.

Gewoon bij de NCC bij aanvang even dingen aanvoelen. Kun je toch wat voordeel mee opdoen.

Sterke training woopy!

• #1.497
Nee hij is ook vrij klein. Vrij dik rubber dus, dus ook een goeie stevige band. Je zal het mss wel kunnen zien in het topic van "trainingen @ Ironville" of hoe heet dat topic, als Kazmaier zijn filmpjes post.

Die arm valt nog best mee :P

Congratz met de 100 op de IFSA!!!

goeie training weer

• #1.500
Gisteren de laatste bulksprint al goed ingezet met zo'n 1000kcal extra. Morgen of overmorgen begin ik de pasta-kuur (hopelijk controleren ze daar niet op bij de dopingcontrole :o ). Voor de rest veel eten en veel rusten dus.
Qua training ga ik enkel donderdag nog een lichte full body training doen.

En dan knallen op de wedstrijd :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven