Fitness Seller

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Event training bij Jimmy (testje voor de voorrondes)

Medley
tire flip 310kg 6x + yoke 280kg paar cm
tire flip 310kg 6x + yoke 280kg halve meter
Telkens helemaal leeggegaan op die yoke, is echt nog te zwaar voor mij. Tire flip ging best wel vlot.

Log lift
90kg 1x
Slecht! Veel last van de warmte, en nog niet helemaal hersteld van de laatste medley waarbij ik net niet moest kotsen.

Power stairs
100kg 4 treden easy
150kg 4 treden, telkens met schommeling hem er net opgekregen en verdergeduwd. Volgende keer mijn hoge botten meepakken, zal veel schelen

Farmers walk
105kg 12m ofzo, weer slecht.

Stones
80kg op 1m70, paar keer geprobeerd, 1 keer gelukt, de keer erna hem op mijn hoofd gekregen dus toch maar gestopt. Ook hier volgende keer mijn botten aandoen.

Slechte training.
 
Ahja, en mijn broertje van 14 heeft zaterdag een paar keer de tractorband van 220kg geflipt :p
 
voor die stones kun je beter veiligheids helm op doen als je zo hoog stones gaat proberen :D
 
Is idd best gevaarlijk :p Maarja het moet wel op de voorronde...
80kg - 1m70
90kg - 1m60
110kg - 1m50
daarna moet ik de stenen niet meer schouderen om ze er op te krijgen :p
 
K'ga proberen om hem op de sterkste man van Oudenaarde te krijgen. Denk dat hij nog serieus wat van de andere, oudere mannen zou kunnen achter zich laten mits een beetje oefening :D Eerste keer kreeg hij geen beweging in de band, dan lichtjes geholpen, dan met 1 hand geholpen, en daarna was hij er mee weg en ging het zelfs nog redelijk vlot! Hij heeft 2 filmpjes op facebook gezet, eentje waarin ik getagged sta, moet je maar es bekijken :)


Axle van 60kg deed hij vorig jaar ook al zonder al te veel moeite.
 
K'ga proberen om hem op de sterkste man van Oudenaarde te krijgen. Denk dat hij nog serieus wat van de andere, oudere mannen zou kunnen achter zich laten mits een beetje oefening :D Eerste keer kreeg hij geen beweging in de band, dan lichtjes geholpen, dan met 1 hand geholpen, en daarna was hij er mee weg en ging het zelfs nog redelijk vlot! Hij heeft 2 filmpjes op facebook gezet, eentje waarin ik getagged sta, moet je maar es bekijken :)


Axle van 60kg deed hij vorig jaar ook al zonder al te veel moeite.
vind het niet direkt terug op fb,maar hij moet zekers eens meedoen,de jongste strongman ooit:p,ik ga mss ook meedoen in oudenaarde als ik daar toelating voor krijg van de nsmb.
maar kga de proeven afwachten,als weer enkel al conditiewerk is doe ik niet mee.:p
ale geen goede training vandaag?het komt mss omdat jimmy er niet was?:p
 
Heb gehoord dat ze andere oefeningen geplanned hebben, maar de gewichten zullen wel op hetzelfde niveau blijven.

Ja, mijn grote voorbeeld :(
Ik steek het vooral op de warmte. En mss toch nog vermoeider van de wedstrijd van zondag dan ik dacht.
 
Heb gehoord dat ze andere oefeningen geplanned hebben, maar de gewichten zullen wel op hetzelfde niveau blijven.

Ja, mijn grote voorbeeld :(
Ik steek het vooral op de warmte. En mss toch nog vermoeider van de wedstrijd van zondag dan ik dacht.
dat kan ook,maar ik heb de indruk dat je de laatste tijd mentaal het wat lastiger hebt?je was ook telleurgesteld van je wedstrijd he?had ik de indruk,ondanks dat je het niet slecht hebt gedaan.
wanneer zijn die voorrondes?ik ga mss eens komen kijken
 
Tja de afgelopen maanden veel ziek geweest enzo, helpt niet :) Voor de rest geen problemen, begin eindelijk weer in vorm te komen.
5de laatste ofzo bij de medley, 3de laatste ofzo bij de laadrace, dat vind ik echt wel slecht hoor :p Conan's wheel viel dan nog mee, 11ste plaats ofzo.
Achja op de voorronde wordt het een en al kracht en niet zozeer op conditie, zal me beter afgaan :) De plaatsing zal niet spectaculair zijn maar ik zal wel betere prestaties kunnen neerzetten gok ik.
De komende weken mijn assistance oefeningen ook wat afstemmen op deze wedstrijd.
 
Heb je niet de mogelijkheid om bij je nieuwe thuis yoke te lopen? Daar zou je punten op moeten kunnen pakken
 
Binnen 2 weken verhuis ik en daar moet dat wel lukken (een parking waar niemand geparkeerd staat op 100m). Maar als ik elke week bij Jimmy kan trainen, waarom zou ik het dan thuis doen :) 2 keer per week of meer yoke lopen, dan gaan mijn schenen rap kapot zijn :p
 
1x per week "speed" en 1x per week zwaar, voor een paar weken...
 
Het is net die speed waar mijn schenen niet tegen kunnen :p Ben blij dat het een zwaar gewicht is en geen sprintgewicht. Zal mijn schenen wel eens leren om eraan te wennen als het nodig is, maar als ik dat nu doe, kan ik tegen de wedstrijd amper normaal stappen.
 
Tja de afgelopen maanden veel ziek geweest enzo, helpt niet :) Voor de rest geen problemen, begin eindelijk weer in vorm te komen.
5de laatste ofzo bij de medley, 3de laatste ofzo bij de laadrace, dat vind ik echt wel slecht hoor :p Conan's wheel viel dan nog mee, 11ste plaats ofzo.
Achja op de voorronde wordt het een en al kracht en niet zozeer op conditie, zal me beter afgaan :) De plaatsing zal niet spectaculair zijn maar ik zal wel betere prestaties kunnen neerzetten gok ik.
De komende weken mijn assistance oefeningen ook wat afstemmen op deze wedstrijd.
je hebt het dan weer goed gedaan met de stones en log he,6e en gedeelde 1e;)

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:53 ----------

Binnen 2 weken verhuis ik en daar moet dat wel lukken (een parking waar niemand geparkeerd staat op 100m). Maar als ik elke week bij Jimmy kan trainen, waarom zou ik het dan thuis doen :) 2 keer per week of meer yoke lopen, dan gaan mijn schenen rap kapot zijn :p
als je elke week gaat trainen bij jimmy,denk eens aan mij he als je die yoke moest wegdoet:p
 
Het is net die speed waar mijn schenen niet tegen kunnen :p Ben blij dat het een zwaar gewicht is en geen sprintgewicht. Zal mijn schenen wel eens leren om eraan te wennen als het nodig is, maar als ik dat nu doe, kan ik tegen de wedstrijd amper normaal stappen.

damn. dat schenen probleem heb ik ook. Als ik een beetje doorstap komen er steken in rechter scheenbeen. Had dit voor het eerst met de Yoke bij G-men en vervolgens bij het Conan's Wheel op NCC :( Denk eerder dat zoiets Shin Splints zijn waar je niks tegen kan doen behalve door heen bijten.
 
als je elke week gaat trainen bij jimmy,denk eens aan mij he als je die yoke moest wegdoet:p

Als ik verhuisd ben ga ik ongeveer 50/50 trainen bij mij en bij Jimmy. Hangt er een beetje vanaf hoeveel volk er telkens mee komt trainen.
 
Als ik verhuisd ben ga ik ongeveer 50/50 trainen bij mij en bij Jimmy. Hangt er een beetje vanaf hoeveel volk er telkens mee komt trainen.
als je nog eens een training geeft kom ik zeker nog eens langs,is altijd leuker in groep te trainen,dan alleen.
maar wel ten vroegste september,kga voorlopig geen events meer trainen.
 
damn. dat schenen probleem heb ik ook. Als ik een beetje doorstap komen er steken in rechter scheenbeen. Had dit voor het eerst met de Yoke bij G-men en vervolgens bij het Conan's Wheel op NCC :( Denk eerder dat zoiets Shin Splints zijn waar je niks tegen kan doen behalve door heen bijten.

Doorheen bijten zeker niet doen want wordt erger. Heb zelf tegenwoordig ook wel last tijdens yoke / farmer / of gewoon lopen.
Ik ken iemand en die bleef mar negeren en uiteindelijk moeten laten opereren, want een semi-succesvolle operatie was.
 
Zou dit een teken zijn dat een mensenlichaam niet gemaakt is om te lopen met honderden kilo's op de schouders?



Nah :D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven