XXL Nutrition

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Je moet nog eens langskomen he :)
 
Event training bij Yannick

Log (iets dikker dan de mijne, geen IFSA)
3x40kg
3x60kg
3x80kg
1x100kg (vlotjes)
0x110kg
0x110kg (nope, niet vandaag, mss had 105kg nog gelukt)

Car deadlift
paar keer lege auto
1x auto+40kg
1x auto+80kg (begon weg te glijden, vanaf hierna met straps)
1x auto+120kg
1x auto+160kg (staand op 40kg schijf)
1x auto+200kg (staand op 40kg schijf)
1x auto+240kg
leuk, maar mini rom voor mij :p banden kwamen niet veel van de grond. Vandaar 2 keer een schijf onder mijn voeten gestoken. Die laatste had ik wsl niet gehaald met een schijf onder mijn voeten.

Dumbbell slopen
1x52kg (Yannick niet blij)

Tire flip
beetje opwarmen met 275kg
1x400kg (PR! tot op de knie easy shit, daarna een strijd op leven en dood!)

Atlas stones
100kg op 1m40 + fail 120kg op 1m (tot op de knie no problem, maar bij het laden gleed hij steeds weg)
100kg op 1m40
100kg op 1m40 (allemaal vlotjes)

Fijne training :) Volgend weekend terug thuis trainen.
 
Dumbbell slopen
1x52kg (Yannick niet blij)

:roflol:!!!

Die tire is die oude van Wim? Nice dat je 'em hebt geflipt, hennig k*tding!
 
Jep :)
Op de knieën was easy maar daarna ben ik er denk ik 30-60 seconden mee bezig geweest :roflol:
 
Heel misschien er nog wat puke van me op van de wedstrijd op st-job :roflol:
 
geen filmpje van de db-sloop?:D
 
Nee, was niet voorzien.
Yannick zei nog "niet laten vallen", maar probeer dat maar eens als je halfweg de press ineens failt :)
 
Nee, was niet voorzien.
Yannick zei nog "niet laten vallen", maar probeer dat maar eens als je halfweg de press ineens failt :)
hoe kun je nu een dumbbell breken????
was het een vast stuk zoals"guustje" mss?
 
stang half afgebroken aan de "blok" doordat hij met 1 kant op de grond viel.
 
Eindelijk nog eens een gym training.

Press training

Press (fat bar)
10x30kg
5x50kg
3x70kg (vlot, enkel beetje raar dat evenwicht in die lockout met zo'n fat bar :))

Log press (strict, enkel eerste rep clean)
3x85kg
2x85kg
2x85kg (ik had eigenlijk schrik dat ik niet 1 rep ging halen :D een log presst duidelijk makkelijker dan een barbell voor mij)

Push press (fat bar)
3x70kg
F+1x90kg
0x100kg (mental block, moet ik dringend iets aan doen. Vooral schrik om hem te laten vallen denk ik, wat niet goed geweest zou zijn zo zonder bumpers)

DB row
20x25kg
20x25kg
20x25kg

Rechtertrap is al de hele dag stijf en mijn rechterlats hebben duidelijk ook meer last van die rows dan links. Komt wsl door die car deadlift bij yannick die door een platte band scheef lifte.

Filmpje log press:
http://www.youtube.com/watch?v=pYsmCNuuc8A
 
Korte deadlift training

Deadlift (gay style = no shoes, with straps)
5x100kg (zwaar? :-/)
5x100kg (easy :))
3x140kg (vanaf hier met straps)
2x180kg (vanaf hier zonder schoenen)
1x200kg (lockout niet echt overtuigend, verder wel vlot)
1x200kg (easy rep, goeie lockout)
1x210kg (PR!!!!!!! nog redelijk vlot zelfs, moet nog wel 5kg bijkunnen)

Abs pulldown
3x10 met blauwe band tussen de deadliftsetjes door (pomp uit onderrug halen voor de volgende set)

Nice, na een half jaar zonder vooruitgang eindelijk een nieuw deadlift PR. De straps waren erbij omdat ik deze op de sterkste man van Vlaanderen ook wil gebruiken (als ik tenminste mag meedoen) dus er alvast terug wil aan wennen. Moest normaal zonder straps ook wel gelukt zijn. Doel op de sterkste man van Vlaanderen is 220kg. Met de nodige wedstrijd adrenaline heb ik er nu het volle vertrouwen in :)
Korte training verder, omdat ik sinds gisterenmiddag terug werk, en nog niet gewend ben om terug vroeg op te staan (dus redelijk moe nu :p)

Filmpje 210kg deadlift:
http://www.youtube.com/watch?v=rEYNN4Gzgb0
(ik raad aan om het geluid niet te luid te zetten, en overigens ook een dikke **** you aan de mensen die beweren dat je een PR niet met mooie techniek kan trekken :))
 
210 van de grond trekken, lekker man. Het duurt even voor er beweging in de bar komt maar vanaf dan is het een vlotte rep. Goeie deadlift sessie.

En checkt die ****ing woopy een rel in zen log uitlokken!
 
Andy: Jep, onderste fase is altijd al mijn zwakke punt geweest.
Rybeara: Kon het me weer niet laten :p
 
(ik raad aan om het geluid niet te luid te zetten, en overigens ook een dikke **** you aan de mensen die beweren dat je een PR niet met mooie techniek kan trekken :))
ik ga dit even quoten, gewoon, omdat het kan
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven