Fitness Seller

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Aparte fails van de mannen als je zo hoog nog failed. Toffe groep zo met z'n drieen. Didier is ook een brutale gast!

+1 vooral van Didier

nicelift woopy!
 
Leuke filmpjes! En idd ik denk dat zeker Didier dat laatste stukje wel had kunnen doorpullen met misschien iets minder mooie form.
 
Hij had wel wat frustraties achteraf ja :D Maar hij had de dag ervoor wel nog zwaar zitten frontsquatten ofzo :)
 
Kijk, als ge dan toch zo hoog zit met je lift en je traint niet specifiek voor PL dan moet het imo kunnen om er een klein hitchke integooien, als het vanonder de knie ofzo is natuurlijk niet maar op zo'n hoogte falen is gewoon jammer, maarja just my 2 cents
 
damn,was er nu eens een lift waar ik je iets ofwa kon bijhouden:sad:,lapt ie er 2 pr's bij op een maand tijd,sterk man!:thumbs:
en idd vooral bij didier zat het er zeker in.
hoever zijn ze geraakt met die deadlift,en wat deden ze met die axl?
en 89kg al?fatboy:grinny:
 
90.1kg gisteravond :D Deze week eens nieuwe foto's maken.

Ze hebben beide een makkelijke 240kg getrokken en zijn dan naar de gefilmde pogingen gestapt. De axle leek wel een pluimpje voor Didier :D
 
90.1kg gisteravond :D Deze week eens nieuwe foto's maken.

Ze hebben beide een makkelijke 240kg getrokken en zijn dan naar de gefilmde pogingen gestapt. De axle leek wel een pluimpje voor Didier :D
100kg is dan ook pussyweight voor hem he:p
hopelijk heeft je vloer die fail van didier overleeft:p.
scheelt dat veel met die straps?moet me dat ook eens aanschaffen,ze komen van FS zeker?
 
Ik heb het gecheckt en geen barsten te bespeuren :) Ik kan dus met een veilig gevoel dl fails droppen tot ik meer dan 265kg lift :D

Bwah qua grip kan ik dit gewicht zo ook wel houden, maar overhands kan ik toch net iets beter in positie komen dan met een gedraaide arm, en bij zware lifts zoals deze laatste waar ik de bar behoorlijk lang in mijn handen heb, helpt het psychologisch ook wel veel dat ik me over grip alvast geen zorgen hoef te maken. Dus meer om die kleine details dan voor grip eigenlijk, en het is toch toegestaan dus why not :) Er komen nog farmers na ook, dus grip beetje sparen. Na Vlaanderen zal mijn hoofddoel zijn om zo snel mogelijk mijn PR te evenaren zonder straps :) (en met schoenen)
Komen van FS ja.
 
UB training

Press (fat bar)
10x35kg
5x55kg
3x75kg

Strict log press
1x85kg
1x95kg (PR! weer easy clean geprobeerd maar kwam nogal geforceerd uit, rechterbiceps licht geblesseerd daarmee, niets ernstig denk ik)
1x95kg (clean met pauze op de knieën, alhoewel geen full squat, valt tegen op die manier)

Push press (fat bar)
3x75kg
2x105kg (PR! 100kg er op steken was teveel moeite :p)
0x110kg (tot halfweg ongeveer)

Reverse BB curl
15x20kg
15x20kg
15x20kg (allemaal heel strict en gecontrolleerd)

filmpje komt straks
 
goed bezig Woopy ! Je log pr van vorig jaar nu strict duwen is een mooie progressie
 
Thanks

Log PR van vorig jaar was 91kg :o ben ik wel tevreden mee ja :D Dit jaar nog de 100kg log strict pressen en dan is het wel goed :)

En nu proberen om op squat en deadlift dezelfde progressie te maken.
 
Dam dude nu begin je men stricts ook in te halen !!!!


Mooie prs weer !
 
Mijn gewone press ligt lager hoor :o
Binnenkort daar weer eens zwaar op gaan, denk dat 85kg wel moet lukken nu.
 
Nieuw speelgoed

[afbeelding niet meer beschikbaar]

12, 16, 18 en 20kg dumbbells.

12kg Jantje aan het spelen met 70kg Roger en Manfred
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een contrast tussen Jantje, Roger en Manfred :roflol:
 
Als je mixed grip haat (zoals ik) gewoon hooked grip doen, voelt goed.

Btw dit is nu een no-bench log
 
Ja zou ik me nog eens moeten mee bezighouden. Laatste keer was 140kg al te pijnlijk voor mijn arme duimpjes :p

Ik heb vorige week nog gebenched hoor :p
 
manfred is volgensmij de beer van het stel
 
Ja zou ik me nog eens moeten mee bezighouden. Laatste keer was 140kg al te pijnlijk voor mijn arme duimpjes :p

Ik heb vorige week nog gebenched hoor :p

Allereerste keer deed 120kg pijn bij mijn duimen, en mn max was toen 160.
Vanaf toen nooit meer iets van gemerkt, heb al 160 getrokken hooked. Heel handig voor als je reps gaat maken bv bij Wendler, gewoon supersnelle easy switch.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven