Fitness Seller

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nice,en idd een mooie techniek.:)
en nu zelfde zonder straps he:p
 
Event training

Axle
3x60kg (enkel eerste rep clean)
2x75kg (eerste rep clean)
1x90kg
2x100kg (elke rep clean, PR. Makkelijke press, wat weer eens aantoont dat dit echt mentaal is dat ik het tijdens mijn gymtrainingen niet kan)

Yoke
160kg 2x9m
240kg 2x9m (vlot)
280kg 9m+2m (PR, maar niet tevreden van. Had hem volledig willen uitlopen. Veel drops door in putten te stappen, moet echt iets aan gedaan worden)

Bak deadlift
3x70kg (+constructie)
2x120kg (idem)
1x160kg (..)
1x200kg (PR)

Fat bar hold
100kg 34sec (mixed grip, pronated kreeg ik hem met moeite van de grond)

2 uur over gedaan inclusief herorganiseren van het tuinhuis.
 
Ik sta in de deelnemerslijst voor de sterkste man van Vlaanderen :cool:

Ik kijk er wel naar uit. Het zal mijn zwaarste wedstrijd tot nu toe worden en ik zal gegarandeerd ergens achteraan het klassement eindigen, maar het zal een mooie ervaring worden en hopelijk kan ik er toch enkelen achter mij laten. Het zwaarste zal worden om de yoke en de farmers uit te lopen. Als ik dat kan, zal dat al een prestatie op zich zijn.
Doel is dan ook om voor mezelf goeie prestaties neer te zetten. De rest is bijzaak.
 
Nice dat je erbij bent :cool:
 
Ik sta in de deelnemerslijst voor de sterkste man van Vlaanderen :cool:

Ik kijk er wel naar uit. Het zal mijn zwaarste wedstrijd tot nu toe worden en ik zal gegarandeerd ergens achteraan het klassement eindigen, maar het zal een mooie ervaring worden en hopelijk kan ik er toch enkelen achter mij laten. Het zwaarste zal worden om de yoke en de farmers uit te lopen. Als ik dat kan, zal dat al een prestatie op zich zijn.
Doel is dan ook om voor mezelf goeie prestaties neer te zetten. De rest is bijzaak.

tzal van mij hetzelfde zijn als ik de tegenstand zie:D , kwil me amuseren en wat PR's neerzetten:cool:
 
Ik sta in de deelnemerslijst voor de sterkste man van Vlaanderen :cool:

Ik kijk er wel naar uit. Het zal mijn zwaarste wedstrijd tot nu toe worden en ik zal gegarandeerd ergens achteraan het klassement eindigen, maar het zal een mooie ervaring worden en hopelijk kan ik er toch enkelen achter mij laten. Het zwaarste zal worden om de yoke en de farmers uit te lopen. Als ik dat kan, zal dat al een prestatie op zich zijn.
Doel is dan ook om voor mezelf goeie prestaties neer te zetten. De rest is bijzaak.
je wilde zwaardere wedstrijden he,wel je hebt ze nu:p
 
Ik klaag toch niet? :p Ben blij dat ik kan meedoen. Ben me er dan ook al enkele weken op aan het voorbereiden :p
 
UB training

Press (fat bar)
10x35kg
5x55kg
3x75kg (verrassend vlot, met deadstop, nice)

Strict log press
2x90kg
2x90kg
2x90kg (volume PR, zwaar maar niet voluit moeten gaan)

Push press (fat bar)
5x75kg
3x100kg (volume PR, door de autobanden te gebruiken nu ineens wel het nodige vertrouwen)

Bench press
10x60kg
10x60kg
10x60kg (snel en makkelijk, volgende keer toch maar wat gewicht bijgooien)

DB row
20x30kg
20x30kg
20x30kg

Reverse BB curl
10x40kg
10x40kg
10x40kg (uberpump)

Goeie trein.
 
****ing zware press-training, eindelijk de barriere doorbroken.

Nog snel ff wat rows gepompt ook, chill
 
idd,eerts press,dan log en dan nog eens 3x100 pp:eek:
die axl op vlaanderen komt dus goed:)
 
die press was warmup voor de log aangezien die log leeg 85kg weegt he :p Vind het vooral leuk dat mijn log PR eind vorig jaar 90kg was (ook op deze log) en ik deze nu zonder moeite kan cleanen en dan strict pressen op reps :) Blij met de vooruitgang!
Ik hoop op die axle 3-4 reps te halen. De clean is het moeilijkste bij mij (moet hem continental doen en dat klopt nogal wat lucht uit mijn lijf :p).
 
90kg strict presses :o
 
Squat training

Squat
3x3x160kg (zwaar)

Front squat
3x5x110kg (zwaarder)

BB Calve raise
2x20x110kg

Crunch
2x20x20kg (bij de laatste reps begon mijn buik in een kramp te schieten, bij het in positie komen van een derde set was het een serieuze kramp dus ben ik maar gestopt. Pijnlijke shit :p)

Weinig focus deze training.
 
Event training

Tire flip
3x220kg
2x370kg (wijd pakken lukte vandaag niet, daarna nieuwe magnesium en 2 reps smal na elkaar. Waarschijnlijk PR in snelheid, maar dat boeit niet echt)

Axle
opwarmen met 55kg en 75kg
2x100kg (nog een 3de gecleaned maar beetje duizelig en daardoor 2 keer de press gemist. De clean ging nog goed voor mijn doen.)

Deadlift
5x100kg
3x140kg
1x180kg
1x200kg (vanaf hier straps, vlot)
1x220kg (PR!!! Plan was een veilige 215kg proberen, maar daarvoor ging de 200kg te vlot. Was goed zwaar, er moest geen kilo bijkomen. Techniek zat wel goed)

Farmers hold
paar seconden met 2x105kg, mijn farmers snijden echt goed in je handen.

Goeie training. Axle ging weer iets beter, en weer een PR op deadlift. Dat is nu 20kg op korte tijd erbij, kan ik niet over klagen :)

220kg:
http://www.youtube.com/watch?v=nr_jncsp5UU

Ik heb ook de zwaarste lifts van Didier en David op film, helaas beide fails.
Didier 265kg:
http://www.youtube.com/watch?v=zpuhCUP2ngM

David 260kg:
http://www.youtube.com/watch?v=ggWRWkzJnhI
 
Nice, met 3 getraind daar?
 
Jep :)
 
netjes woopy!
 
Aparte fails van de mannen als je zo hoog nog failed. Toffe groep zo met z'n drieen. Didier is ook een brutale gast!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven