AndroidHealthClinic

Woopy's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
@ Woopy,

Heb jij hars? In decathlon hebben ze dat niet meer, kan ik dat volgende week eventueel gebruiken van u? Zonder gaat ook hoor maar just in case;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Ben ondertussen al gewend dat iedereen op wedstrijden mijn hars gebruikt :D
Heb onlangs nog 2 kleine potjes gekocht via Youri. Denk dat hij ze uit de Decathlon van Antwerpen had.
WD 40 mag iemand anders meebrengen, die is bijna op.

WD 40 heb ik dan toevallig wel:roflol:

• #1.844
Deadlift training

Deadlift
5x100kg
5x100kg (meeste reps met hookgrip, niet allemaal, arme duimnagels..)
3x140kg (geprobeerd met hookgrip maar te p*ssy)
1x180kg (straps)
2x200kg (volume PR, viel wat tegen, kan niet echt goed spanning zetten vandaag)

Deadlift from blocks (op mijn autobanden, paar cm onder knie nog)
0x200kg (geen beweging in te krijgen :-/)
3x180kg
3x180kg
3x180kg

Squat lockout (paar cm lockout maar)
3x230kg
3x270kg
1x300kg (19 seconden blijven staan)
1x300kg (23 seconden)

Abs pulldown met band (tussen de andere sets door)
7x10 blauwe band

Zwaar. Na deadlift en block pull onderrug helemaal vol, na squat lockouts niets meer.

• #1.845
Gewoon een training

Axle clean & press
5x55kg
5x55kg (damn, conditie!!! :p)
3x75kg
0x105kg (clean fail)
0x105kg (zware clean, press fail)

Bonksen als de malle met de haken op de grond (bankrukken)
5x60kg
3x100kg (epic opwarming)
1x120kg (PR!!! maar hoerezwaar :p)

De axle voelde vandaag ook niet alsof het zou lukken. Al 2 weken te weinig slaap, ik zal moeten zien dat ik daar tegen volgende week zaterdag iets aan doe!
Toch mooi kunnen afsluiten met een PR, al was het echt nipt.

http://www.youtube.com/watch?v=E1-Kckoyy4Y

Let vooral ook op de toepasselijke lyrics van het liedje dat begint te spelen als ik net klaar ben :)

Mooi pr filmpje man. Zag laatst ook je fototopic, nette vooruitgang hoor.

Let vooral ook op de toepasselijke lyrics van het liedje dat begint te spelen als ik net klaar ben :)
Is disturbed, toch? Luister ik ook vaak naar tijdens het trainen, samen met drowning pool en metallica.
Heb je verder nog goeie tips qua training muziek.

hatebreed, mudvayne, killswitch engage, doen het goed voor mij :p

• #1.850
Korn, System of a Down, Otep, Static X, Slipknot

weeral een pr?nice!
en nipt of nie nipt,pr is pr!
ik moet dringend ook eens wat nieuw trainingsmuziek hebben

• #1.852
Belgisch kampioenschap vrachtwagentrekken

Veel te vroeg aangekomen door lastige treinen, maar beter te vroeg dan te laat.
De vrachtwagen dan een beetje bewonderd, bruut ding :p Het terrein leek ook lichtjes bergop te lopen. Jimmy testte de vrachtwagen even, en dat leek niet zonder enige moeite te zijn. Dat beloofde..

Harnas + touw 22 ton
15m60
Slecht. Techniek zat op zich wel goed denk ik. Ik hing vrij laag, kleine stapjes, armen dicht bij mij.. Naar het schijnt vertrok ik ook vrij snel. De grip gaf het echter al vrij snel op waardoor het touw vrij nutteloos werd. Naar het einde toe gaven ook mijn kuiten het op, en toen was de tijd op. 10cm verder dan Nick en daarmee voorlaatste plaats (van de 7). Toen ik uit het harnas gehaald werd, kon ik amper stappen. Ik zakte gewoon door mijn benen. Even op de grond gaan liggen dan, zit er ineens een camera vlak op mijn gezicht te filmen. Dan naar een stoel gestrompeld. Kotsgevoel, dus dan toch maar even wat verder gaan staan en daar mij weer even op de grond gelegd. Slechte prestatie, maar je kan niet zeggen dat ik niet alles gegeven heb :)

Hand over hand 8 ton
41 seconden
Een gemiddelde tijd denk ik, buiten de eerste tijd heb ik niet echt opgelet. Ging op zich wel goed, al was ik soms teveel bezig met het touw bij te trekken terwijl ik beter nog een paar keer extra met mijn benen kon duwen. Had ik dat wel gedaan, had ik wel een paar seconden sneller geweest. Maar goed.

Ik weet mijn uiteindelijke positie niet, enkel de eerste 3 werden afgeroepen. Beetje teleurstelling, ik had gehoopt op top 3. Veel verloren bij de harnas pull. De high-rep dumbbell rows die ik afgelopen tijd af en toe deed, hebben hun effect niet gemist. Totaal geen last van verzuring in de biceps en rug. Alleen jammer dat ik geen vergelijkbare oefeningen voor grip en kuiten gedaan heb. Weer een les geleerd dus :)

Enig idee wat Joe en Tom hebben gedaan,

Heb hem deze morgen nog gezien, hij wilde nog trainen :D maar we hebben het hem afgeraden wegens tijdgebrek anders.. hehe

Hoho sounds brutal Woopy !

• #1.855
Geen van beide zat in de top 3, maar aangezien er verder (nog) niets bekend gemaakt is, weet ik dat ook niet.

ja,je was even van de wereld he:p
bij mij viel de recuperatie nog mee,had je te weinig gegeten ofzo?
goed prestatie,tis geen voituurke he dat we voorttrekken:p
twsa zwaar maar wel tof.

• #1.857
Ik heb de hele dag eigenlijk geen vast voedsel gegeten behalve de 2 hamburgers achteraf :p
Denk dat het gewoon kwam door de verzuring waar ik veel last van had, maar toch alles gegeven om toch door te gaan, ook al was ik al helemaal leeg. Had ik op voorhand een paar keer kunnen oefenen, zou ik al beter gewend geweest zijn aan die verzuring. Maarja, volgende keer beter he :)

• #1.859
Van mij hoef je dat niet te doen hoor :o

Ik heb de hele dag eigenlijk geen vast voedsel gegeten behalve de 2 hamburgers achteraf :p
Denk dat het gewoon kwam door de verzuring waar ik veel last van had, maar toch alles gegeven om toch door te gaan, ook al was ik al helemaal leeg. Had ik op voorhand een paar keer kunnen oefenen, zou ik al beter gewend geweest zijn aan die verzuring. Maarja, volgende keer beter he :)
geen vast voedsel voor wedstrijd?
ik kan ook moeilijk eten voor een wedstrijd,maar toch in geslaagd om 6 pannekoeken en 0,5L shake binnentewerken:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven