- Waardering
- 3.887
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens de opwarming highbar geprobeerd om te kijken of ik zo dieper kwam. Gefilmd en gezien dat mijn diepte ongeveer exact hetzelfde is als bij lowbar. Vind ik vreemd, maar ik ben dan ook vreemd. Dan maar terug lowbar gegaan. Voeten iets wijder gezet dan ik gewend ben en zo toch nog net iets dieper kunnen gaan. Zo dus verderdoen nu. Op deze diepte zat mijn riem helemaal onderaan echter wel serieus in de weg in de mate dat het stoorde, dus uitgedaan en zonder verdergedaan. Los ik een andere keer wel op. Ook vanaf nu zonder knee sleeves, zoals ik tot nu altijd deed. Mijn quads zijn echt absoluut het zwakke punt niet in de squat, en die sleeves vergroten dat verschil met de andere spieren alleen maar. Dat had als gevolg dat mijn benen soms te snel strekten. Nu zonder sleeves heb ik dat niet en is mijn dode punt blijkbaar ook weer iets naar boven opgeschoven.
)
Maar goed, dat lukt wel, desnoods met armen iets minder gestrekt.
zijn dat poten man,nu begrijp ik dat je zoveel squatVandaag start de cut! Ik ga proberen om alles hier in mijn log wat bij te houden.
Gewicht op nuchtere maag: 89kg
buikomtrek: 96kg
arm: 39cm
been: 72cm
Op naar de -82,5kg tegen 21 november![]()

niet fijn! Vanaf hier mixed grip)