MuscleMeat

Woopy's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yes :D
Was wel met 2 dode punten waarvan ik bij eentje een cm terug zakte, maar toch :p
 
Als je je farmerhold filmt is het makkelijk om te zien hoelang je ze vasthield ;)
 
goed bezig man
 
Als je je farmerhold filmt is het makkelijk om te zien hoelang je ze vasthield ;)

Mwa, maakt me niet veel uit, gewoon zo lang mogelijk telkens :)
 
Vandaag truck pull gedaan met de mobilhome van mijn grootouders. 3-3,5 ton en licht bergop. Stuk van 50m.
3 keer getrokken. Ging allemaal vlot. De eerste 2 beurten onmiddelijk na elkaar met als pauze enkel de tijd die nodig was om terug achteruit te rijden. Voor de derde beurt 2-3 minuten op adem gekomen en dan weer verdergedaan.
Ging allemaal goed, maar de details van het half uur daar na ga ik niet beschrijven. Om het zacht uit te drukken, ben ik in heel mijn leven volgens mij nog nooit zo misselijk geweest.

Maar goed, gaat al weer beter nu :)
 
Vandaag truck pull gedaan met de mobilhome van mijn grootouders. 3-3,5 ton en licht bergop. Stuk van 50m.
3 keer getrokken. Ging allemaal vlot. De eerste 2 beurten onmiddelijk na elkaar met als pauze enkel de tijd die nodig was om terug achteruit te rijden. Voor de derde beurt 2-3 minuten op adem gekomen en dan weer verdergedaan.
Ging allemaal goed, maar de details van het half uur daar na ga ik niet beschrijven. Om het zacht uit te drukken, ben ik in heel mijn leven volgens mij nog nooit zo misselijk geweest.

Maar goed, gaat al weer beter nu :)

Die misselijkheid is echt hatelijk, en altijd onverwachts. Hoe krijgt men zoiets toch weg.
 
Oh nee, cardio :D
 
Wekelijkse meting

Gewicht: 86,8kg
Buik: 93,5cm
Been: 70,5cm
Arm: 38,5cm

Overal wat af. Tov vorige week weer een kilo kwijt. Gaat goed. Gisteren beetje cheatdag, denk dat er anders van mijn buik dus nog wel wat meer af is.
 
Squat training

Squat
5x60kg
5x100kg
3x140kg
1x170kg
1x170kg (vanaf hier wraps, vlotte rep maar niet bijzonder vlotter dan zonder wraps)
1x190kg (ook vlot)
1x200kg (PR!!!!!!!! Zwaar, maar denk dat er nog wel iets had bijgekund)

Good morning (vanaf chains onder de navel)
5x100kg
5x110kg
3x120kg (en toen gestopt omdat ik bij de eerste rep al een kaboutermutsje gemaakt had en met elke rep werd die groter :p qua gewicht viel het heel goed mee)

L-hang
3 keer zo lang mogelijk, lekker

Hoera, na alle gefaalde pogingen eindelijk mijn 200kg squat binnengehaald! Diepte ziet er op het filmpje twijfelachtig uit, maar dit is dezelfde diepte die ik zonder wraps ook haal en die ik zelfs zonder gewicht ook maximaal haal. Moet dus maar goed genoeg zijn. Dieper kan enkel mits but-wink, en daar heb ik geen zin in, heeft ook geen nut. Hopelijk genoeg voor de Nabba-mollen.
Anyway, totaal geen pijn van de wraps nu. Vorige week was ik gewoon een pussy denk ik. Ofwel deed ik toen iets verkeerd. Ze waren wel nog niet erg strak. Maar goed, maakt me voorlopig weinig uit. Die dingen zijn ingewerkt, nu ga ik weer een tijdje zonder werken en misschien terug proberen wennen aan een riem. 3 of 4 weken voor de wedstrijd begin ik dan weer met die wraps en bouw ik op naar de wedstrijd toe.

Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=78o5zOrvHAs
 
+1



Zit ook rond de 93 cm, overmorgen opnieuw meten. Ik ga er dan maar eens wat cardio bijdoen, springtouw, sled sprints, .. en van die toestanden. Misschien zakt men buikomtrek dan ook wat sneller!
ik wil mn buikomtrek zelf niet eens meten:(:p
netjes woopy,en dan nog zonder riem ook,mooi uitgevoerd ook,geen gm gedoe
 
Laatst bewerkt:
Nice 200kg, maar you're a dirty old man dus ik blijf maar beter even weg van dit topic.
 
Huh? Wat? :p
 
Ignore it. He's been acting strange lately.
 
Good morning (vanaf chains onder de navel)
5x100kg
5x110kg
3x120kg (en toen gestopt omdat ik bij de eerste rep al een kaboutermutsje gemaakt had en met elke rep werd die groter :p qua gewicht viel het heel goed mee)


3x120kg (en toen gestopt omdat ik bij de eerste rep al een kaboutermutsje gemaakt had en met elke rep werd die groter :p qua gewicht viel het heel goed mee)


bij de eerste rep al een kaboutermutsje gemaakt had en met elke rep werd die groter

kaboutermutsje

dit
 
:roflol:
 
Vroeg me al af wat een kaboutermutsje was, now (i think) i know ....
 
Bench press training

Bench press (+ doubled paarse elastiekjes, paused)
5x20kg
3x40kg
3x60kg
3x80kg
2x80kg (volume PR tov 1x80kg vorige week :p)

Log
3x85kg
0x110kg (vlotte clean, 2 press pogingen)
0x110kg (exact hetzelfde)
0x110kg (clean kwam wat slecht uit, adem weg, niet proberen pressen)
pff

Close grip bench
3x10x60kg

Flyes
10x12kg
10x16kg
10x18kg

Hammer curl
2x10x18kg

DB shoulder press
10x18kg

Bench: goed. Het snelheid maken begint er al beter in te zitten, wat zich onmiddelijk vertaalt in een dik volume PR op de 80kg + bands. Volgende week minder bandspanning en meer gewicht.
Log: buh.. ik voelde dat het er in zat qua kracht. Zou normaal ook geen probleem mogen zijn, want mijn press kracht is nog gestegen sinds ik mijn PR op 110kg plaatste. Gewoon mentaal durfde ik niet goed doorduwen. Kan natuurlijk ook veel met die bench tegen bands te maken hebben. Volgende week even als eerste oefening dit doen. Ik wil vol vertrouwen in Liedekerke de 110kg kunnen pakken!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven