XXL Nutrition

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
jawel hoor..squats zijn niet leuk..daarom doe ik ze ook niet:windup:

Ik heb er gelukkig geen hekel aan en dus hou ik ze er voorlopig nog in.

Doe eigenlijk al sinds begin dit jaar ongeveer hetzelfde schema/oefeningen, heb eigenlijk helemaal geen zin om het om te gooien en ik maak nog progressie, zou ik nu toch beter moeten wisselen?

Zolang je progressie maakt, het nog leuk vind en het gewoon een goed schema is kan je het gewoon blijven volgen.

Zolang je progressie maakt, het nog leuk vind en het gewoon een goed schema is kan je het gewoon blijven volgen.

Ja zo denk ik er dus ook over en blijf voorlopig nog wel even doorgaan zo. Misschien als ik straks weer een cut in ga en mijn progressie blijft steken dat het tijd wordt om te switchen naar iets anders........

Nou jongens en meisjes.......mijn beentjes voel ik vandaag wel :eek::eek::eek:.

Gister een LB-training gedaan en ik vond dat ik het de laatste tijd een beetje had laten afweten qua LB-trainingen. Dus nu er vol ingeknald! Ik kwam en het was hartstikke druk, gelukkig kon ik wel gaan squatten (helaas niet in het squat rack).

Hier het verslag.........

Squats
1x16x20
1x10x60
1x8x80
1x5x100
4x5x120, YESSS weer een setje erbij
1x3x120, nog 2 reps en ik zit op 5x5x120!!! En dan gaan we weer verhogen!!!:D:D:D

Leg press
1x10x120
5x10x160, pompen (en niet verzuipen)........:fire::fire::fire:

Rack Pull
1x20x20
1x10x60
2x6x100
3x5x140, lekkah

Leg extensions
1x10x42,5
1x10x50
1x10x60
1x10x65

Leg curl
1x10x40
1x10x50
2x10x55

Calf raises in de horizontal leg press
1x10x110
1x10x120
1x10x130
1x10x140
1x10x150

Op......klaar......daarna meteen naar huis gewaggeld waar ik nog een bed moest versjouwen.........

Vanmorgen weer eens gewogen........82,8 kg??? Mhmmmm eigenlijk wel happy, moet dus meer gaan eten.....:eatmeat::eatmeat::grinny:

Nope geen belt.....zou dat echt zoveel schelen? En zou ik zonder belt juist mijn core ook extra trainen?
Ja dat scheelt wel iets.

En belt helpt juist je rug te beschermen. Als je niet aan powerlift wedstrijden meedoet, zou ik niet weten waarom je het niet zou gebruiken.

Ik dacht ook eerst zoals jou, belt en traps maken je alleen maar zwakker met grip en core, maar als ik daarmee meer kan liften en veiliger, dan is de keuze snel gemaakt toch :).

Ja dat scheelt wel iets.

En belt helpt juist je rug te beschermen. Als je niet aan powerlift wedstrijden meedoet, zou ik niet weten waarom je het niet zou gebruiken.

Ik dacht ook eerst zoals jou, belt en traps maken je alleen maar zwakker met grip en core, maar als ik daarmee meer kan liften en veiliger, dan is de keuze snel gemaakt toch :).

Tja ik weet t eigenlijk niet. Kan het natuurlijk altijd eens proberen. Zie er bij ons ook met belt squatten en dan met gewichten onder de 100kg. Vond dat eigenlijk een beetje overdreven.......

Tja ik weet t eigenlijk niet. Kan het natuurlijk altijd eens proberen. Zie er bij ons ook met belt squatten en dan met gewichten onder de 100kg. Vond dat eigenlijk een beetje overdreven.......
Ligt er aan hoe zwaar diegene is. Als die gene 2x BW squat is dat best zwaar, ook al squat die onder de 100kg.

Goeie skwats hier. Respect hoor!

Wow! Wat een workout man!!:bow:

Tja, met een belt kan je beter "bracen", en idd meer gewicht pakken...

Ligt er aan hoe zwaar diegene is. Als die gene 2x BW squat is dat best zwaar, ook al squat die onder de 100kg.

Ja maar ik zit nog niet op 2xBW.......zit pas rond de 1,5xBW..........dus zo zwaar squat ik dan nog niet :(

Goeie skwats hier. Respect hoor!

Thanks Neet, ik blijf ze er voorlopig ook lekker inhouden.......ben benieuwd tot hoe ver ik kom tegen het einde van mijn bulk....:pressing:

Thanks Marvin, vanavond weer een UB knallen.......hopelijk voel ik me dan wel iets beter dan nu.....klein beetje grieperig, bleh :thumbd:

Tja, met een belt kan je beter "bracen", en idd meer gewicht pakken...

Ik zal volgende keer eens kijken of er een belt beschikbaar is bij ons in de gym......keep you guys posted!

Na gisterochtend op de weegschaal te hebben gestaan en gezien te hebben dat mijn bulk erg langzaam gaat meteen maar besloten om AYCE Sushi te gaan eten..........lekkerrrrrr..........verwacht vanavond tijdens de training natuurlijk mega-gainzzzzz en pump hierdoor hahaha....
Alleen vandaag niet helemaal lekker......heb het warm en een beetje een hoofd alsof ik gezopen heb......hopelijk trekt dat zo weg.

Terug
Naar boven