AndroidHealthClinic

Wordt ie nou echt serieus? - Koppie's log

• Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor, je bench gaat ook langzaam omhoog meen ik (of herinner ik me dat verkeerd ?)

Ja bench is zeker omhoog gegaan gelukkig. Ondanks dat ik vaker Bench met db's, waar ik ook erg op vooruit ben gegaan. Zit nu eindelijk op 80 voor reps, nog niet genoeg reps natuurlijk, maar het begint tenminste ergens op te lijken.
Blijf nog even doorbulken tot na de feestdagen en daarna weer over op een cut. Hoop dus nog zeker wat te winnen de komende anderhalve maand!

Zo heb ik gister ff lekker getraind........stond een LB op de planning en het werd tijd voor weer wat PR's :cool:......

Squats
1x20x25, er hingen nog twee 2,5jes aan die ga ik er dus niet eerst afhalen he.......
1x10x60
1x8x80
1x4x100
1x2x120, wilde niet meteen verhogen naar 125 en eerst dit ff aanvoelen. Ging easy dussssssssss
1x5x125!!! PR en nog 5 reps ook :grinny::grinny::grinny:
1x3x125, man man dit was met zo'n slechte vorm.....verkeerd bracen tijdens eerste rep haalde me uit mijn concentratie. Nu weer verlagen.....
1x5x120
1x8x100, ff leeg maken.......

RDL (in deze uitvoering nog dieper zakken, was bijna een SLDL)
1x12x20
1x10x60
1x8x80
1x6x90
1x5x100
2x5x110, lekker

Leg curls
1x10x40
1x10x50
3x10x55, burrnnnnn :fire::fire::fire:

Calf raises horizontal leg press
1x10x100
1x10x110
1x10x120
1x10x130
1x10x140
1x10x150
1x10x160, PR......kuiten helemaal strak........

Leg press
5x10x160, man heavy na deze training........

Erg happy met de squats ondanks dat de tweede set 125 kg echt een lachertje was! Vanavond hopelijk in dezelfde flow UB gaan knallen :flexgrin::flexgrin::flexgrin:

Dat zijn flinke squats Koppie! Mooie PR.

• Like
Waarderingen: Inb4
Mooie gewichten hoor.

Ik ben benieuwd of jij wel gaat stoppen met bulken. :D

Ik ben benieuwd of jij wel gaat stoppen met bulken. :D

Ja echt wel.....merk dat ik nu ook echt wel in vet aankom dus dat moet er na de feestdagen, richting de zomer echt wel weer af! Is gewoon de focus verleggen van de gewichten die je kan verplaatsen naar de wat je ziet in de spiegel. Maar dit motiveert zeker wel........

Houd van squatten, gaat stoppen met bulken... Geloof er helemaal niets meer van! :D

Houd van squatten, gaat stoppen met bulken... Geloof er helemaal niets meer van! :D

Geloof het nou gewoon maar...........:p:p:p.........Al is het een beetje haat liefde verhouding met squatten hoor.........soms heb ik er gewoon wel zin in en voelt het allemaal lekker.......zeker nu in de bulk. Zou jij ook eens moeten proberen......een echte bulk ;)

Update gewicht vergeten. Zat vanmorgen op 83,4 kg........mik erop om te eindigen op 87 kg na de feestdagen, moet toch wel lukken dacht ik zo....

Terug
Naar boven